☆İlk Heyecan☆

2K 105 6
                                    

Annemi arayıb ceza aldığımı ve daha fazla pratik yapıcağımı söyledim. Biraz kızsa da suçsuz olduğuma inandı. Gerçektende suçsuzum ama.! Dışardaki havadan anladığım kadarıyla yağmur yağacak. Bi bu eksikti ya.! Bay Park'ı bekliyorum ama beyefendi daha gelmek bilmiyor. Hah sonunda geldi.

RiJin:Ahh sonunda gele bildiniz, neredeyse burda sabahlayacağım diye düşündüm.

Jm:Eğer istediğim gibi dansı öğrenemezsen buda seninle sabahlayacağım günlerde olucak merak etme.

Ağzım resmen 'o' şeklinde açıldı.

Jm(gülümseyerek):Ağzını kapat sinek falan kaçıcak.

Lan az önce güldü mü o??!! Hangi dağda kurt öldü acaba?!!

Jm:Herneyse çalışalım artık. Kaytarmaya çalışma sakın.

Bu lafına göz devirdim. Manyak yaa.

××××××××××××

Zorlandığım haraketleri daha kolay yapmaya başladım. Kaba, öküz, ukalã vs olsa da iyi bir öğretmen.

             |yazarın ağzından|

Jimin RiJin'e zorlandığı haraketleri daha yavaş şekilde öğretmeğe başladı. Kız yavaş-yavaş daha iyi dans etmeye başladı. Dansın son kısmını da göstermeye çalışan Jimin'in ayağı takıldı. Kız onu tutmak istedi ancak Jimin kaslı ve ağır olduğu için kizin gücü yetmedi. RiJin altda Jimin ise üste olacak şekilde yere düştüler. Kız korkudan gözünü sımsıkı kapatmıştı. Jimin RiJin'in bu tatlı haline sessizce güldü. RiJin gözlerini açtığında karşısında ona çok yakından bakan bir adet Jimin gördü. Kızın kalbi maratona çıkmış gibi atıyordu, sebebini bilmediği bir şekulde heyecanmışdı. Jimin nedense ona çok yakışıklı gelmişdi. RiJin sahte bir öksürük ile kendine geldi ve yavaşca kalkmaya başladi, Jimin'de öyle.

RiJin:Ş-şey pardon ben sadece sizi tutmak için şey etdim yani ehehe.

Kızın utanıp-kızarması Jimin'e tatlı görünmesine sebep oldu.

Jm:Önemli değil.

RiJin:Ben artık gitsem iyi olucak geç oldu annemler merak etmesin. Iyi geceler.

Jm:Olmaz. Bu saatde yalnız gitme.

RiJin:Hayır hayır hiç gerek yok.

Jm:Sana fikrini sormadım Bayan Choi.

RiJin:Pekãlã.

                          ^-^

💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin