《Yazardan》
RiJin sabah halsiz uyanmıştı. Boğazında hafif ağrı vardı. Ama evde kalmak istemediği için annesine söylemeyecekdi çünki annesinin evde kalması için ısrar edeceğini biliyordu. Üzerini giyinip kahvaltıya indi. Yemek yerken annesi RiJin'e soru sordu
An: RiJin hani bu takıldığın arkadaşlarını getir bu akşam tanışalım bakalım.
Rj(heyecanla): Anneee ciddi misin???
An: Evet kızım biz JiSoo'yla hazırlık yaparız ama sen bugün sor bakalım gelirler mi diye. Sonra beni ara haber ver tamam mı?
Rj: Annnneeee tamammmm benn çıkıyorum o zamann..
RiJin annesi ve kardeşlerini öptükten sonra evden çıktı. Annesi ise gülerek kızının arkasından "deli valla bu" diye mırıldadı.
RiJin kursa vardığında heyecanla Hoseok'u aramaya başladı. İçinden umarım bi işleri olmaz" diye dua ediyordu. Hızlıca merdivenlerle 5ci kata çıktığında etrafa bakıyordu. Birden çarpıtığı bedenle geriye sendeledi kız. Bir çocuk ona yüzündeki gülümseme ile bakıyordu ama RiJin bu gülümsemeyi sevemedi nedense.
X: Şey merhaba. Pardon sizi görmedim özür dilerim.
Rj: Önemli değil.
RiJin gidecekken çocuk onu durdurdu.
X: Burada seni ilk defa görüyorum. Yeni misin? Adın ne?
Kız içinden "neden meraklı ki bu" dedi
Rj: Evet yeni sayılırım ismimde RiJin.
X: Ahh şey bende Jay tanıştığımıza memnun oldum RiJin-sshi.
RiJin duyduğu isimle başından aşağı kaynar sular döküldü. Sapığı şuanda karşısında kendini tanıtıyordu. Birden arkasından gelen sesle ikiside oraya baktı
Mk: Merhaba RiJin nasılsın? Bu kuzenim Jay. Aslında böyle masum göründüğüne bakma pekte masum sayılmaz.
RiJin Mark'ın onu uyarmak istediğini biliyordu. "Belkide o kadar da kötü biri değil " dedi içinden. Bir şey demeden oradan uzaklaştı kız. Jay ise kuzeninin yaptığına sinirlendi ve yakasından tutarak kendi çekip tıslayarak konuştu
Jy: N'aptığını sanıyorsun sen haa?! Eğer yardım etmeyeceksen bu işe karışmayacaksında anladın mı?!!
Mark yakasını Jay'den kurtarıp aynı şekilde konuştu
Mk: Hayır Jay. Masum birini kullanman izin vermicem. Onu senden uzak tutucam
Jay histerik şekilde güldü
Jy: Aahh Mark komiksin. Bana yalvaracaksın. Yine yanımda olmak için yalvaracaksın ama seni aff etmicem. Senin gibi biri artık hayatımda yok. Gelip o pis eşyalarını alıp evimden defolursun artık.!
Mk: Tamam Jay alırım. Senin gibi şerefsizle yaşamaktansa sokakta kalırım daha iyi.
Jy: Pişman olacaksınn ama geç olacak.
Diyip gitti. Mark'ın ilk kez içi rahatdı hayatında ilk kez kendi düşündüğü şeyi yapmıştı. Ve bundan asla pişman olmayacaktı.
《RiJin'den》
Onların yanından ayrılıp kendimi sınıfa atdım. Bu kadar dibime girmişti pislik. N'apıcamı bilmiyorum. Tanrım yardım et n'olur.
Jm:Bayan Choi.?
Bay Park'ın sesiydi bu. Şuanda ağlıyordum. Ve bilmediğim bir şekilde Bay Park'a sarıldım. Sanırım şaşırmıştı ama sonra oda sardı kollarını bana. Evet onun yanındayken güvende hiss ediyorum. Şimşekten korktuğum zamanda böyle hiss etmişdim.
Jm:Ba-bayan Choi bir şey olmadı değil mi.?
Sesinde endişe vardı.
Ben:B-bay Park o (burnunu çeker) o...
Jm: Kim.?
Ben: Sapık benimle konuştu. O-o bana çok yakın. K-korkuyorum Bay P-park.
Birden Bay Park benu kendine çekip sarıldı.
Jm: Korkma ben seninleyim. O şerefsiz piçin sana zarar vermesine izin vermem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔
FanfictionBu kitap çok cringe dnjwjdhshsusidbeod ilk kitap anam o yüzden.. 🥀💅🏼