☆Kötü Baba☆

1.1K 67 40
                                    

《Rijinden》

Sabah gözlerimi gelen seslerle açtım. Aşağıdan az da olsa yüksek sesler geliyordu. Bende yatağımdan kalkıp aşağı indim fakat babamın sinirli yüzünü görmeyi beklemiyordum.

Rj: Noluyor burda.?

Babam bana dönüp aynı ifadeyle bakıyordu.

Ba: Sen nasıl bir kızsın ha.?! Bana haber vermeyi gerek duymadan nasıl o evlilik teklifini kabul edersin.?!

Sinirle güldüm. Evet annem ablam ve babam bana garip şekilde bakıyordular ama birazdan ben patlayacaktım bu gülmek ona işaretti.

Ba: Sana soruyorum.! Terbiyen yok mu senin.! Babanım ben.!

Rj: Kes artık.! Sen ne hakla bana hesap sorarsın, sen kimsin.?! En son beni ne zaman aradığını bile hatırlamıyorum.! Seni daha 2 ay önce karınla, çocuğunla lunaparkta keyif sürerken görmüştüm hemde Loisle birlikte.! Lois bana ne dedi biliyormusun.?! "Biz ona ne yaptıkta bizi sevmiyor" dedi. Sen uzun zamandır buradasın bizi aradın mı ha.?! Şimdi karşıma geçmiş bana haber vermekten bahs ediyorsun 4 aydır bize para göndermeyen öldükmü kaldıkmı umrunda olmayan biri söylüyor. Ben ölüyordum lan.! Peşimde sapık vardı, sapık o zaman neredeydin.?! ama senin ne umrunda.! Şimdi sakın benim hayatıma karışma senin gibi bir babam yok.! Git karına kocalık, oğlunada babalık yap.! Bize yaşatmadığını onlara yaşat ki zaten yaşatıyorsun.! Defol senin paranada ihtiyacımız yok.! Def-

Bana attığı tokatla sonunda susmuştum.

An: Sen- sen nasıl vurursun ona.?! Sen kimsin ha.?! Defol pislik.!

Js: Îğreniyorum senden.!

Diyip yüzüne tükürmüştü.

Ba: Bundan sonra size para mara yok sürünün.!

Diyip defoldu gitti. Sonunda içimdekiler dökmüştüm.

|||||||||||||||||||

An: Kızım yüzünde iz kalmış.

Pislik nasıl vurduysa yüzüm kıp kırmızıydı. Jiminle buluşmasam iyi olur bu gün. Kapı çaldığında ise ben odama gitmiştim annem gidip açmıştı. Ama odamın kapısı açıldığında burnuma dolan kokuyla Jiminin geldiğini anlamıştım. Ama önümü dönmek istemiyordum, yüzümü görmesini hiç istemiyordum.

Jm: Güzelim niye bana dönmüyorsun.?

Ağlıyordum ama sessizce.. yine babam yüzünden..

Jm: Rijin neler oluyor.? Annenler bi garip sen bi garipsin kötü bir şey mi oldu.?

Sesi ciddileştiğinde yine cevap vermedim sanki çalışma masamı topluyormuş gibi davranıyordum. Fakat bir anda beni kendisine doğru çevirdiğinde kafamı aşağı eğip sessiz kaldım.

Jm: Niye ağlıyorsun.? Rij-

Yüzüme şaşkınca baktığında artık bende onun gözlerine bakmıştım. Göz yaşlarım usulca akıyordu hala.

Jm: Lanet olsun.! Sana ne oldu Rijin cevap versene.?! Kim yaptı bunu.?!

Ağlamam şiddetlendiğinde ban sarılıp saçlarımı öptü.

Jm: Sana kim yaptı bunu.? Kim sana bu şekilde dokundu.?

Sesi fısıltı gibi çıkmıştı.

Rj: Ba-babam.

Kollarını bende ayırıp şaşkınca bana baktı.

Jm: O adam mı yaptı.?

Kafamla onaylayıp ona her şeyi anlattım.

Jm: Ebesini s*kicem onun.!!

Küfür etmesine şaşıramadan kalkıp hızla odadan çıktı. Bende arkasından ona seslenerek gidiyordum.

Rj: Jimin nereye.?! Dursana ya.?!

Ayakkabılarını giyip bana döndü. Siniri yüzünden okunuyordu.

Jm: Sana vurmayacaktı.

Diyip gitti peşinden gitmedi, gidemedim...

An: Gel kızım.

Annem beni salona götürüp yüzüme krem sürdü. Şimdi sadece oturup Jimini beklemeliyim.

¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

《Jiminden》

Jin hyungu arayıp arabasına ihtiyacım olduğunu söylemiş ve ödünç almıştım. Bir kaç arkadaştan o herifin ismini sormuş ve nerede oturduģunu öğrenmiştim. Şu anda evine doğru gidiyordum. Rijinlerin eviyle arabayla neredeyse yarım saatlik mesafe vardı. Sonunda vardığımda Rijinin evinden baya lüks evle karşılaştım. Küfür etmek istemiyorum fakat bu şerefsiz onlardan kat kat iyi hayat yaşıyordu ve uzun zamandırda para göndermiyordu üstelik tehditde etmişti. Kapıyı çaldığımda genç bir kadın açtı giyindiği kiyafetten hizmetli olduğunu anlamıştım.

Jm: Bay Choi evimi.

Bay Choi imiş ismini-her neyse.

H: Evet siz kimsiniz.?

Kıza bir şey demeyip direkt içeri daldığımda kız arkamdan beni durdurmak için geliyordu fakat çoktan salona girmiştim.

X: Bu ne terbiyesizlik.?! Sen kimsin.?!

Salonda oturmuş kahve içiyordular.

B.C: Sen.?

Jm: Evet evet ben.

X: Noluyor.? Bu kim.?

B.C: Sen nasıl benim evime girersin.?! Sana bu hakkı kim veriyor.?!

Jm: Peki sana benim sevgilime vurma hakkını kim veriyor.?!

B.C: O benim kızım.! Onun iyiliği için onunla konuşmak için gittim yaptığı terbiyezlikti bende vurdum.! Bu seni ilg-

Yüzüne attığım yumrukla sözü yarım kalmıştı.

X: Defol burdan.! Git onlara söyle bizden uzak dursunlar.! Ailemi yıkamazlar.!

Jm: Asıl sen onların ailesini yıktın.! Senin hiç mi gururun yok.! Sen nasıl bir kadınsın.! Size acıyorum. Onların hepsi öyle mutlu olacaklarki, siz bile bozamayacaksınız.! Pislikler.! Düğünümüze bile gelmeyin kovarım.!

Diyip o evden çıktım. Evet büyüktü. Ama asla Rijinimin o küçük sevgi dolu evine değişilmezdi...

(Böyle, bundanda kötü babalar var; Onları Allaha havale ediyorum gerçekten. Ailesini, en çokta suçu olmayan çocuklarını başka kadın ve ya her hangi bir şey için terk etmek şerefsizlik, namussuzluktur)

 Ailesini, en çokta suçu olmayan çocuklarını başka kadın ve ya her hangi bir şey için terk etmek şerefsizlik, namussuzluktur)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~💜~

💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin