☆Mutlu Değilim☆

869 55 20
                                    

《Rijinden》

Otelden ayrılıp şirkete gittim. Dün öğrendiklerimizi Geon Hwaya söylesem iyi olur. Şirkete girince bir kaç kişiye selam verip bizim bölümün katına çıkmaya başladım, tabii ki merdivenle.

Jm: Bazen senin asansörden korktuğunu unutuyorum.

Arkamdan gelen sesi tanıdığım için dönmeyip çıkmaya devam etmeye çalıştım. Ama dediğim gibi sadece çalıştım çünkü Boşanmak Üzere Olduğum Park Jimin gelip beni kuçağına almıştı. Etraftaki insanlarda bize bakıyordu. Tanrı aşkına hangi kadın boşanacağı kocasının kucağında olur.?

Rj: Yah beni bıraksana, millet bize bakıyor.

Bana bakmadan hala merdivenleri çıkıyordu. Cevap verme gereğinde bulunmadı zaten bende konuşmadım. İnatçı keçi.! Yakından yüzünü inceledim. Eskisi gibi değildi, zayıflamıştı. Üstelik göz altları da morarmıştı. Elimi yaklaştırıp moraran yere tokundum. Anında durup bakışlarını bana çevirdi.

Rj: Neden bizi bitirdin.? Mutlu musun.?

Gözleri dolmuştu. Ama kıyamam ki...

Jm: Değilim. Hiç mutlu değilim Rijin..

Odama girince beni yere bıraktı.

Jm: Sensiz asla mutlu olamayacağım ben..

Bir şey demeyip yaklaştım ona.. gözlerinden öptüm. Şaşırmıştı..

Rj: Ne olursa olsun kendine iyi bak Jimin... Sen iyi olursan bende iyi olurum...

Jm: Senden vazgeçmeyeceğim Rijin, Seni çok seviyorum ve Biz yeniden kavuşacağız.

Diyip gitti.

Rj: Umarım gerçekten 'Biz' oluruz Jimin.. Bende sensiz mutlu değilim..

☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Gh: Avukatı buldum.!

Kapıdan ansızın giren Geon Hwa ile çığlık attım. Masada olan kalemliği kafasına fırlatırken söylenmeyi de unutmadım.

Rj: Manyak mısın.?! Korktum Salak.!

Gh: Off amma ödlek çıktın.! Neyse avukatı buldum, görüşme bile ayarladım.!

Rj: Ne.? Nasıl.?

Gh: Meslek sırrı güzelim. Ee kimle gideceğız görüşmeye.?

Düşündüm. Geon Hwa gelecek ama biri daha gelmeli... Aha buldum.!

Rj: Sen merak etme. Gidince haber verirsin.

Gh: Tamam. Haa bu arada, kocanla benim bölümümde flörtleşme.! Sevmiyorum vıcık-vıcık şeylerden öğk.!

Kusma efekti yaptığında yüzümü buruşturdum.

Rj: İğrençsin Geon Hwa.! Çık şimdi.!

Dil çıkarıp gidince kendi kendime güldüm. Etrafımda iyi insanlar vardı, beni mutlu ediyorlardı. Ama O yoktu işte... mutluluğum yarım kalıyor hep...

~~~~~~~~~~~~~~

Geon Hwa kulağıma yaklaşıp kısık sesle konuştu.

Gh: Bu adamı getirmekle doğru yaptığına emin misin.?

Rj: Tabi ki.! Yoongi bu işi yapacaktır sen merak etme.

Gh: Bende yapardım.

Rj: Bok yapardın.! Sen Yoongi kadar ciddi değilsin.

💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin