《Jimin'den》
Yanına gittiğimde duvardaki boşluğa oturmuş kardeşine sarılarak ağlıyordu. Neler olduğu hakkında bir bildiğim yoktu ama yinede yanında olup ona sarılmak istiyordum. Önünde diz çöktüğümde bana dolu gözlerle baktı. Son zamanlarda onu fazlasıyla ağlarken görüyordum aslında ağlarken şirin oluyordu fakat bunu ona itiraf edecek cesaretde değilim maalesef.
Ls: Abla babamı gördüğün için mi ağlıyorsun.?
Bende Bayan Chio gibi şaşkınlıkla Loise baktım. Ne yani babası oradamıydı.?
Ls: Yeni karısı ve çocuğunu bizden daha çok seviyor değil mi.? O yüzden bizim yanımıza hiç gelmiyor. Onları lunaparka getirmiş ama bizimle hiç oynamadı. Peki neden bizi sevmiyor.?
Bayan Choi daha da ağlamaya başlarken sarıldım sonra Loiside çekip sarıldık. Evet babasıyla sorunu vardı biliyordum.
Rj: Gidelim mi Lois.?
Lois kafasıyla onayladı bizde ayrılıp Bayan Choi'nin evinde taraf yol aldık. Vardığımızda ise Lois kapıyı çaldı.
Rj: Lois aşkım bu gün gördüklerimizi anneme söylemeyelim tamam mı.? Üzülmesin.
Ls: Tamam abla.
Jisoo kapıyı açtığında Lois içeri girdi fakan Bayam Choi ise tekrar kapıyı kapatmış yola taraf yürüyordu tabii arkasından gidip kolumi tuttum
Ben: Nereye.?
Rj: Gözlerim şiş annem hemen anlar ağladığımı. Kızartısı geçince eve gidicem.
Ben: Tamam gel sahile gidelim.
Rj: Tamam ama sizin için sorun olmaz mı.?
Ben: Hayır olmaz.
Sahile kadar konuşmadan yürüdük sonra o gidip büyük bir taşa oturunca bende onun gibi gidip yanındaki taşa oturdum.
Rj: Aslında babam iş yüzünden yurtdışında olmuyor. Yani kısmen. Eskiden hep gelirdi ama sonralar daha az gelmeye başladı. Loisin sadece 1 doğum gününde yanındaydı. Ha bu arada bizim doğum günümüzü bile hatırlamaz. Sonra öğrendik orda başka kadınla birlikteydi. Sonra hiç gelmedi. Annemle sorunları vardı her iki tarafta benim gözümde günahkar ama bizim bir suçumuz yoktu ki. Annem çalışıb kendi paramı kazanırım diyordu ama engel olmuştum ona. 'Babam ve karısı orada 10 numara hayat yaşarken sen burda çalışıp kendini yoramazsın' diye çıkışmıştım. Haksızda değildim. Bizim için her ay düzenli olarak para yatırıyordu fakat bu gün öğrendim ki 2 aydır göndermiyormuş. Belki işleri kötüdür diye düşünürken lunaparkta biricik karısı ve oğlunu eğlendirirken gördüm babamı. Hah geldiğinden bile haberim yoktu. Ondan cidden nefret ediyorum. Gerçekten kinli biri değilim ama sorunlarını çözemeyip evlatlarını hiçe sayan birine oldukça kinliyim Bay Park."
İçini açmıştı bana. Neden bu kadar yakın hiss ediyorum onu.? Peki bende anlatmalımıyım ona hayatımı.?
Birden ayağa kalktı.Rj: Ben gitsem iyi olur annem merak etmesin.
Kafamla onaylayıp peşinde gittim eve girindiğini görünce kendi evime doğru gittim.
¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥
《Rijin'den》
Sabah uyandığımda erkendi. Bugün kurs yoktu ve ben yatmayı planlarken erken kalktığım için kendime lanet ediyordum. Yorgun gibiydim galiba hasta olmuştum zaten bir kaç gün önce boğazımın ağrımasından hasta olacağımı anlamıştım. Aşagı indiğimde telaşlı bir anne görmüştüm.
Ben: Anne noluyor ne bu telaş.?
An: Rijin anaannen düşmüş oraya gidi- kızım senin rengin solmuş hasta mısın.?
Ben: Evet yorgun gibiyim sanki. Ben giyi-
An: Hayır hastasın evde kal zaten yarın döneriz biz evde yalnız kalma arkadaşını çağır dicem de onların hepside erkek.
Js: Jimini çağırırsın evde boş.
Kahkaha atam ablama şaşkınlıkla baktım ne ara bu kadar arsız biri olmuştu.
Ben: Anne merak etme korkarsam jungkooku çağırırım hem benden küçük.
Annem onaylayıp Jisoo ve Lois ile birlikte köye gitmek için yola çıktı. Mutfağa girdiğimde ise kahvaltı etmeye başladım
*
Bütün günü koltukta uzanmış sonra sıkılıp diğer koltuğa uzanmıştım. Hasta olunca haraket etmek bile istemiyordum sadece uzanıp iyileşmek istiyordum. Annemlerle konuşmuştum yarın öğlen burda olurlardı. Hava kararmıştı ve film izliyordum. Yanımdada koca koca mendil paketleri vardı. Kapının zil sesiyle yerimden sıçradım. Gidip delikten baktığımda kimse yoktu ve açmayacaktım. Gidip koltuğa uzanacağım sırada kapı tekrar çalmıştı ve bende tekrar baktığımda ise kimse yoktu yine. Biri benimle dalga mı geçiyor.?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔
FanfictionBu kitap çok cringe dnjwjdhshsusidbeod ilk kitap anam o yüzden.. 🥀💅🏼