Perspektywa Taehyung'a
Właśnie rozłączyłem się z Leerin i szybko wstałem- Co jest Tae? - zapytał Suga, a ja spojrzałem na wszystkich
- FBI jest w szkole, a Leerin przed nimi ucieka bo przyjechali aż w trzech wozach! - powiedziałem wszyscy odrazu się zebrał, a Namjoon zadzwonił w między czasie do Exo. Wsiedliśmy w nasze samochody i jak najszybciej pojechaliśmy do szkoły, w której Leerin, biedna moja mała Leerin ucieka przed agentami...
Perspektywa Leerin
Kiedy dobiegłam do korytarza nie miałam, gdzie skręcić bo kurwa koniec cholernego korytarza.- Jak oddasz nam się teraz grzecznie w ręce policji, to może dostaniesz mniejszy wyrok kary - odezwał się jeden z agentów.
- Morze jest duże i głębokie - warknęłam i "rzuciłam się" na agentów, jednego z prawego sierpowego drugiego z kolanka trzecie z przerzutu przez ramię czwartego z trzysta sześćdziesiątki, kiedy zostało mi jeszcze pięciu agentów z kieszeni wyjęłam scyzoryk, który zawsze nosze przy sobie i wbiłam jednemu w ramie, drugiemu w zebra, a trzeciemu wbiłam prosto w serce, zostało tylko dwóch. Już miałam się za nich brać, ale już prawie nieprzytomny agent, którego potraktowałam scyzorykiem złapałam mnie za nogę przez co się wywaliłam prosto przed nogami dwóch agentów, nie zdążyłam wstać bo agenci mnie złapali.
- Już nie uciekniesz - powiedział jeden z nich i we dwójkę zaczęli mnie ciagnąć, szarpałam się by tylko jeszcze zabić czas dopóki chłopaki nie przyjadą, na holu jeszcze zatrzymali się, a przede mną staną Yeonjun, wszyscy uczniowie przyglądali się sytuacji, ale kiedy spojrzałam na sekundę na Hyunjina miał łzy w oczach.
- Mówiłem, miałem racje - uśmiechnął się wrednie a ja na niego naplułam, chłopak starł ślinę z twarzy i na mnie spojrzał - I tak nic ci to nie da - warknął i się odwrócił co ja wykorzystałam, przebiegłam po jego plecach robiąc obrót w tył co skutkowało tym, że agenci mnie puścili, wspięłam się na jednego z agentów i siedziałam na jego barkach, udami ścisnęłam jego szyje przez co mężczyzna zaczął się dusić, drugi agent jak próbował nas rozdzielić, podskoczył słysząc strzał na dworzu. Chłopaki przyjechali. Szybko wykręciłam agentowi głowę, przez co jego ciało zaczęło opadać, więc szybko zrobiłam salto w tył i oparłam się o jedno kolano drugi agent jak próbował mnie zaatakować to ja kucnęłam i go podcięłam potem tylko zadałam pare ciosów w jego klatkę piersiową, która już po chwili przestała się unosić.
- Leerin uważaj! - usłyszałam głos Hyunjina i Tae odwróciłam się szybko i zobaczyłam Yeonjuna, który wbił mi właśnie nóż w ramie, jakbym się nie odwróciła cios zadany był by w serce, bez wachania wyjęłam nóż złapałam za Yeonjuna koszulkę i przybliżyłam do sobie
- Już nie żyjesz - uśmiechnęłam się i kiedy miałam już wbijać mu noż prosto w serce usłyszałam strzał, a po chwili chłopaka ręce zwisały bezwładnie, spojrzałam przed siebie i zauważyłam Taehyunga z pistoletem w ręce celującym w Yeonjuna, puściłam chłopaka ciało, a Tae do mnie podbiegł i mnie przytulił
- Martwiłem się o ciebie - powiedział i pocałował mnie w czoło - Ale musimy się zwijać - powiedział i złapał mnie za rękę
- Okej - chłopak zaczął biec do wyjścia, a ja za nim, podbiegł do mojego motoru, na który ja wsiadłam, a Tae za mną, szybko odpaliłam silnik i odjechałam z piskiem opon, jak najszybciej potrafiłam jechać tą bestią, tak właśnie jechałam w stronę dormu...
CZYTASZ
Gang~bts
Action24-letnia Leerin w wieku 15 lat ucieka z domu bo była źle traktowana w szkole. A szczególnie przez swojego brata i jego przyjaciół. Po ucieczce do Busan, dziewczyna zmieniła sie nie do poznania. Jak potoczą się dalsze losy dziewczyny? ZAKOŃCZONE D...