Weszłam do kuchni, gdzie wszyscy siedzieli i zajadali się kimchi. Jak cudownie! Kiedy mnie zobaczyli kopary im opadły. Ha!
- Co się tak lampicie? - warknęłam. I kto tu miał racje? No oczywiście, że ja!
- O w mordę - wydusił z siebie Suga, któremu widocznie odebrało mowę.
- Okej? Nie wiem, o co ci chodzi - udałam, że serio nie wiem o co im chodzi, ale to oczywiste, że wyglądam zajebiście.
- Wyglądasz zajebiście - powiedział tym razem Jimin. A nie mówiłam.
- A nie chcesz nazwać mnie kujonem? - zapytałam z kpiną i podeszłam do lodówki.
- Teraz to ani trochę nie wyglądasz jak kujon. Teraz wyglądasz seksownie - stwierdził znowu Suga, a po jego głosie mogę zgadywać, że się uśmiecha.
- Yhym, teraz to spierdalaj śmieciu - warknęłam w jego stronę, i znowu patrzyłam co dobrego jest w lodówce, postawiłam na serek waniliowy.
- Od kiedy ty przeklinasz? - zapytał mnie, mój brat. A mówiłam, że pokaże, jaka naprawdę jestem.
- Od kiedy spierdoliłam od was...- odpowiedziałam, wyjęłam z szafki łyżeczkę i wyszłam z kuchni zmierzając do mojego pokoju.
Perspektywa NamJoona
Boże co się z nią stało? To nie jest moja siostra. Ona nigdy by nie podniosła na mnie głosu, a tym bardziej nie przeklnęła. Jestem ciekawy, co robiła przez tyle lat, jak w ogóle udało jej się przeżyć, czym się zajmowała i kogo poznała. Napewno jakieś złe towarzystwo.- Co się z nią stało? Czy ktoś jest mi w stanie wyjaśnić? - zapytałem zdezorientowany jej nagłą zmianą.
- Nie wiem stary, ale teraz twoja siostra to niezła laska - stwierdził Jimin i uśmiechnął się chytrze.
- Jimin ma racje, i ten charakterek, teraz to można pozazdrościć! - powiedział Suga i uśmiechął się tak samo chytrze, jak Jimin.
- No tak, ale to nasza wina? Czy jak? - zapytałem, powiedziała niby, że od kiedy od nas uciekła, ale czy chodziło jej dokładnie o nas?
- Chuj go wie, a jeśli tak, to dobrze. Teraz przynajmniej wyglada zabójczo - do rozmowy dołączył się Tae.
- To stu procentowa prawda - dodał Jungkook i się uśmiechnął - Jeśli to przez nas, to będzie nam jeszcze wdzięczna - powiedział Jungkook i dalej zajadał się Kimchi.
- Czy ja wiem - pokręciłem głową, nie będąc pewny tego co mówi.
- Aj, daj spokój Nam! Teraz przynajmniej masz siostrę, która wygląda jak tysiąc dolców, i nie musisz się już jej wstydzić - powiedział pewnie Jungkook.
- Dobra mniejsza, nie gadajmy już o mojej siostrze, bo zaraz, sam nie wiem, chodźmy lepiej obejrzeć jakiś film - każdy na moją propozycje się zgodził, więc poszliśmy do salonu i włączyliśmy jakiś film, który odepchnął moje myśli związane z moją siostrą i jej ogromną zmianą, nie wiem nawet czy na lepsze czy na gorsze...
⭐️+💭= motywacja+nowy rozdział
Kolejny sprawdzony rozdział.
Sprawdzone rozdziały w mediach mają nowe piosenki z tego roku!
CZYTASZ
Gang~bts
Action24-letnia Leerin w wieku 15 lat ucieka z domu bo była źle traktowana w szkole. A szczególnie przez swojego brata i jego przyjaciół. Po ucieczce do Busan, dziewczyna zmieniła sie nie do poznania. Jak potoczą się dalsze losy dziewczyny? ZAKOŃCZONE D...