Y.O.M.Y.L (10)

1.1K 46 4
                                    


             Dave duduk di atas tilam sambil mengendong anak lelakinya yang diberi nama Lucas. Dia tidak sangka yang dia telah menjadi seorang bapa, dan perasaan gembiranya itu tidak dapat diungkapkan dengan kata-kata. Bila melihat ukiran senyuman di bibir anaknya, segala lelah dari bekerja seharian tidak dirasanya langsung. Kasih sayang terhadap Lucas melebihi dari segalanya.

       "Dia dah ngantuk tu.. sini saya dodoikan dia," tegur Petsie kepada Dave yang masih mahu bermain dengan anaknya.

       "Ish.. awak tidurlah dulu. Nanti saya dodoikan dia," balas Dave tanpa memandang Petsie yang berada di sampingnya.

        "Hm.." keluh Petsie.

Setiap hari, selepas saja Dave balik dari bekerja, pasti dia akan menemani Lucas dari petang hingga ke malam. Kekadang, Petsie terasa dia dipinggirkan. Kerana sebelum mereka berkahwin, Dave terlalu teruja untuk menimang cahaya mata hasil dari darah dagingnya sendiri. Bukannya Dave tidak melayannya dengan baik, tetapi tumpuannya lebih kepada anak dan bukan dengan dirinya.

           "Good night.." ucap Petsie lalu mengucup pipi Lucas dan Dave. Dia melabuhkan badan di atas tilam membelakangkan suaminya.

          "Good night honey.." sahut Dave.

Dave berdiri sambil mendodoikan Lucas dengan nyanyian lagu kanak-kanak. Petsie memandangnya sejenak, lalu menutup matanya walaupun belum terasa ingin tidur.

Beberapa minit kemudian, suara Dave tidak kedengaran lagi. Nampaknya bayi itu telahpun terlelap di pangkuan bapanya. Petsie berpura-pura tidak mahu melihat Dave kerana berkecil hati dengan perangai suaminya yang tidak lagi melayannya seperti dulu.

    Krakk..

Katil berbunyi, tiba-tiba Petsie terkejut dengan pelukan erat dari belakang badan.

      "Ugh..!" Dengusan Dave kedengaran ketika menarik badan Petsie ke pangkuannya.

      "Eh..?" Petsie seraya membuka kelopak matanya.

       "It's been a while.. em.. baby dah tidur.. hehe.." Suara manja Dave berbisik di tepi telinga Petsie. Cuping telinga Petsie digigitnya.

Petsie tergelak kecil lalu memusingkan badan melihat wajah Dave. Mereka bertentangan mata sejenak, kemudian ciuman diberikan pada bibir Petsie dengan lembut.

         "I miss you.. sorry sebab tak layan awak dengan baik.." ucap Dave. Jari jemarinya mengusap-usap pipi Petsie yang gebu.

         "Saya pun rindukan awak juga.." balas Petsie lalu memeluk badan Dave dengan erat. Hatinya yang sakit seperti terubat bila Dave bersama dengannya.

         "Petsie, terima kasih sebab lahirkan anak untuk saya.." Dave berkata lagi.

         "Sama-sama.. haha.." Petsie tergelak perlahan.

Dave tersenyum saja. Bibirnya mula mengucup Petsie, jari jemarinya meraba punggung isterinya itu. Mereka sudah dua bulan tidak 'bersama' semenjak Petsie melahirkan anak. Hari ini, kemahuan Dave terpaksa dituruti oleh Petsie. Rasa rindu itu meledak di dalam dada mereka masing-masing.

Deruan nafas mereka makin menjadi-jadi. Keluhan Petsie meremangkan bulu roma Dave dan ia menjadikan nafsu jantannya berkobar-kobar di dalam diri.

Lampu tidur yang tidak terang, menyemarakkan lagi kehangatan suami isteri itu. Bibir Dave menjadi nakal, ia mengucup leher Petsie dengan rakus hinggakan Petsie turut kegersangan!

         "Ah.." suara lembut si isteri mencengkam gegendang telinga Dave. Hatinya makin menginginkan tubuh badan Petsie.

Dengan tangkasnya Dave meloloskan baju tidur Petsie dari badannya. Separuh badan Petsie kini terbentang di hadapan mata Dave! Mereka berpelukan, tangan Dave meramas kedua-dua pergunungan Petsie yang montok itu kerana geram melihatnya sambil mereka bergumulan bibir. Baju dan seluar dibuka.. Dave tidak lagi berpakaian. Kucupannya berpindah arah pada seluruh tubuh badan Petsie..

Y'O'M'Y'L (Completed)Where stories live. Discover now