13.

771 33 0
                                    

Helena

Budim se svjesna svega. Svjesna jučerašnjeg čina. Svjesna osjećaja koji me obuzeo. Svjesna njegovih dodira. Svjesna sam svega. Zadovoljno ležim u njegovom zagrljaju, glavom naslonjena na njegova gola prsa. Češka me polako. Lagano prolazi prstima po mojoj blijedoj koži. I dalje drhtim pod njegovim dodirom. Dlake na koži mi se uzbudljivo dignu kada prođe svojim prstima po njoj. Njegovo srce kuca tiho. Smiren je. Tih je. Podignem pogled prema njegovom. Primijeti moj pokret. Spusti pogled prema mome. Gleda me i šuti. Čeka moje pitanje jer zna da mi je nešto na umu, ali kada ugledam njegove nebeske oči sve odleprša iz mojih misli. No, kad se ona noć na tulumu vrati u moje misli odmah se uozbiljim. Skrenem pogled na trenutak, samo da smislim pravu rečenicu kojom bih ga to pitala.

„Kako si znao one noći da sam u onoj sobi s Patrikom i da me cilja..“ Naglo zašutim. Te riječi ne mogu izreći. Gnjusne su. Nikako ih ne mogu prelomiti preko svojih usana. Još gora je činjenica da bi se to dogodilo da nije bilo Thomasa. Na moje pitanje Thomas me još jače stegne u svoj zagrljaj.

„Zašto te to sada zanima, plavušice? Zašto si puniš glavu tim glupostima?“ Njegove riječi su u meni pogodile tanki sloj živaca, a probudile ogroman bijes. Istrgnem se iz njegovih ruku. Podignem se u sjedeći položaj pritom pridržavajući plahtu na svojim grudima iako nosim njegovu majicu. Upitno ga pogledam.

„Glupostima?“ Podignem jednu obrvu upitno. Vidio je kako polako počinjem kipjeti od bijesa, te se sada podlaktio. Vidno je iščekivao moj sljedeći pokret, ubrzo ga je i dobio. „Thomase, meni to nije bila glupost! Mogla sam biti silovana i sigurno bih da se ti nisi pojavio! Zato kada te pitam kako si znao da sam tamo, onda očekujem i odgovor!“ Otpuhne. Spusti pogled, a zatim obuhvati moj dlan svojim.

„Vidio sam kako te vodi uz stepenice i znao sam odmah da to ne sluti na dobro.“ Miluje moj dlan polako. Naši pogledi se ponovno susretu i iskre u očima se iscrtaju. Popustila sam, znam. Ali ne žalim. Ne žalim niti jedan trenutak s njim. Bar zasad. „Što kažeš da se spremimo i siđemo na doručak.“ Namigne mi, a mojim licem se proširi nenormalni smiješak. Nagnem se prema njemu, točnije njegovim usnama. Otisnem kratki poljubac na njegove usne. Krenem se odvojiti od njega, no on me ugrize za donju usnicu povlačeći je natrag prema sebi. Položi svoj dlan na moj obraz, a ja svoju ruku na njegov vrat. Ne želi me pustiti. Ljubi me žestoko. Pokušavam se izboriti za prijeko potreban kisik. Preskočim ga dok on ne ispušta moje lice iz svojih ruku, a onda se vješto izmigoljim iz njegovih ruku. Potrčim prema kupaonici.

„Mustro jedna.“ Govori kroz smijeh. Zastanem kod vrata kupaonice. Mahnem mu jednom provocirajuće, a onda uđem u kupaonicu. Pogledam se u ogledalo. Kosa mi je odvratan kaos. Kao da imam gnijezdo na glavi, a ne kosu. Prokopam malo po ladicama iako to mrzim raditi, ali ne mogu ovakva izaći u javnost. Pronađem češalj. Veselo uzviknem.

„Što ti radiš unutra, plavušice?“ Njegov glas se probije kroz zatvorena vrata kupaonice. Shvatim da je moj sretni vrisak bio kriv potez. Prekrijem usta rukom kao da sada išta mogu popraviti. „Demoliraš mi kupaonicu, ha?“

„Da, da!“ Odgovorim mu sarkastično dok češljem prolazim kroz svoju kosu. Isuse, nisam zube oprala puna dva dana. Sada se gadim sama sebi. Kako me može ljubiti pa sigurno osjeti cijeli moj jučerašnji obrok. Nemam četkicu tu, sranje. Ne mogu koristiti njegovu, užas fuj! Bakterije, zaraze, virusi jednostavno odvratno. Okej, da znam zvučim glupo jer ga mogu ljubiti, ali ne mogu koristiti njegovu četkicu. E, pa to nije isto! Otvorim ormarić koji je ujedno i ogledalo. Ugledam vodicu za zube te opet, zapravo, skoro vrisnem. Uspijem se zaustaviti na vrijeme. Nalijem malo vodice u čep. Popijem taj maleni gutljaj, ustvari ga stavim u usta i razvlačim po ustima pokušavajući dokučiti svaki kutak moje usne šupljine. Glupa sam jer mislim da će taj maleni gutljaj ublažiti miris hrane koju sam pojela u zadnja dva dana. Kad Thomas dovikne moje ime po drugi put brzinski vratim vodicu za zube na njezino mjesto. Popravim kosu. Pogledam se u ogledalo prije negoli izjurim van iz kupaonice. Sudarim se s Thomasom na izlazu jer je budala stajao ispred vrata kao neka uhoda.

Tamna ljubav 💘 - ZAVRŠENA ✔Where stories live. Discover now