30.

571 28 0
                                    

Lucija

Život je nepredvidljiv. U jednom trenutku sam bila luda za Mislavom, a u drugom sam se već pronašla u Andreasovom zagrljaju. Rekla bih da poznajem Andreasa od pelena, makar ga znam tek od srednje škole. Uvijek mi je upadao u oko. Ne znam iskazivati osjećaje i nisam dobra u tome. Sviđao mi se, da. Oduvijek sam bila luda za njim. Vrijeđala bih ga i nazivala bih ga uvijek pederom. U prvom razredu srednje je bio predmet sprdnje radi toga. Htjela sam njegovu pažnju više od ičega, ali očito sam je tražila i privlačila na krivi način. U drugom razredu srednje je priznao da je peder i to me slomilo više nego išta. Priznajem da sam tog dana plakala kao kišna godina. No dignula sam glavu i nastavila dalje. Ja sam ga i dalje nazivala pogrdnim imenima. Ali razlika je bila u tome što on nije više na to obraćao pažnju. Zakačila sam se za Mislava. Znala sam da je zauzet, ali trebao mi je netko tko će na mene obraćati pažnju. I gledaj gdje me je to dovuklo? Trudna sam sa svojim bratićem. Pokušavam se sabrati. Ne želim podivljati. Još nisam ni sigurna postoji li to dijete u meni. Andreas se ponudio da će otići kupiti test za trudnoću. Isto tako se ponudio da će sa mnom čekati rezultate. Okej, možda sam ga za to ja zamolila. Poludjet ću saznam li da sam trudna, a znam da sigurno jesam i zato mi treba on. On koji će me utješiti kada saznam katastrofalnu istinu. Poljubila sam ga, da. I osjećaj je bio nevjerojatan. Jer sam o tome trenutku sanjala otkad znam za sebe. Boljelo je kada je ignorirao taj moj čin i pravio se kao da se ništa nije dogodilo. Ležim na krevetu s glavom udubljenom u jastuk čekajući Andreasa. Ne želim ubiti ovo dijete, ako je uopće stvoreno, ali to nije normalno dijete. Rodit će se s nekim psihičkim ili fizičkim poremećajem.

„Stigao sam!“ U sobu upada Andi. Zastaje na pragu kada ugleda mene svu uplakanu kako se ustajem s kreveta. „Čemu suze, Luce draga!?“ Odložio je vrećicu na krevet do mene, a zatim je kleknuo ispred mene uzimajući moje prste pod svoje. „Hej, gledaj me.“ Slabašno podignem pogled prema njegovom. „Što god ovaj test pokazao želim da znaš da nije smak svijeta.“ Jače je stisnuo moje ruke čekajući moje slaganje. Šmrknula sam par puta dok sam svjesno kimala glavom. Nije ništa strašno. Nego je užasno strašno. Iz vrećice je izvadio pravokutnu kartonsku kutiju. Držao ju je u rukama ispred mene.

„Čitao sam upute u apoteci i koliko sam shvatio trebaš se na nju po piškiti.“ Nasmiješi se čudnovato pokazavši mi svoje lijepe zube. Izmami osmijeh i na mome licu svojom ludom izjavom. Primim kutiju, te se ustanem. Došećem bojažljivo do izlaza iz svoje sobe. Zaustavim se na pragu vrata. Okrenem se prema Andiju. Držao je palčeve u zraku. Osmjehnem se, a zatim se okrenem uputivši se prema kupaonici. Duboko udahnem. Bacim pogled na upute.

„Popiškiti se na štapić, zatim pričekati pet do deset minuta. Jedna crtica znači da niste trudni, a dvije da jeste.“ Pročitam upute naglas. Ha, pa nije teško, pomislim. Skinem se, sjednem na wc školjku, a štapić gurnem ispod sebe. Bože mi pomozi. Nikada ovo prije nisam radila i nemam blagog pojma kako se ovo treba ispravno napraviti. Popišam se pola na štapić, a pola na svoju ruku. Odvratno. Otrgnem wc papir i u njega položim štapić. Odložim ga na perilicu rublja. Počistim nered koji sam stvorila. Prekrižim ruke na grudima. Gledam u taj štapić iz daljine. Ne želim ga pogledati. Nisam spremna za takvo što. Podignem pogled na ogledalo ispred sebe. Gledam se i sa sigurnošću mogu reći da ovo uopće ne liči na mene. Ja uopće ne ličim na sebe. U što sam to pretvorila svoj život. Iz obične školske hladnokrvne kučke pretvorila sam se u onu pravu kučketinu. Ljubavnica koja je zatrudnjela i ostala sama samcata. Očito ništa bolje nisam ni zaslužila. Kada se samo sjetim što sam napravila Heleni. Primim se za glavu. Okrenem se leđima prema ogledalu ne mogavši se više gledati. Prođem frustrirano rukama kroz kosu. Ne želim da se Helena osjeća ovako. Ne želim da se itko osjeća ovako. Ajme, što sam to napravila!? Nadam se da Bein plan nije upalio. Nadam se da nije zatrudnjela. Glasno izdahnem okrenuvši se prema štapiću.

Tamna ljubav 💘 - ZAVRŠENA ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora