Helena
Uzela sam si par dana oduška. Odvojila sam se od svih kako bih razmislila o svemu. Trebalo mi je tih par dana da se fokusiram na sebe i fakultet. S Beatris nisam nešto pretjerano puno pričala, a što se tiče Thomasa.. pa ni njemu se nisam javljala. Trebalo mi je vremena da promislim o svemu. O nenajavljenom posjetu svoje majke, zatim o Anet i o tome kako me mrzi i naravno o njemu. Očekivala sam sve od novog grada, novog društva i cijele te nove sredine, ali da mi je netko rekao da ću se odmah prvi dan zaljubiti.. u to nikada ne bih povjerovala. Čitanje raznih ljubavnih romana dovodilo me je do ludila, ali nikada do vjerovanja u ljubav. Vjerovala sam u sve. Apsolutno sve, no nikada u ljubav. Od one na prvi pogled do one kojoj treba neko vrijeme da se rodi. Naravno da mi je najviše suluda bila ona na prvi pogled. Možda zbog Romea i Julije?. Puno puta sam odbacila Thomasa jer mi je Beatris napričala svašta. No da je to istina on se ne bi toliko brinuo, zar ne? Ljubav je teška stvar, a još teže značenje. Teško ju je prepoznati i ima previše različitih vrsti ljubavi. Ljubav iz požude ili strasti, ljubav iz interesa, ali ona meni nepoznata je prava ljubav. Zvučim kao da znam puno o ljubavi, a zapravo ne znam ništa jer nemam puno iskustva u njoj. Uspio je. Pokazao mi je ljubav. Dokazao je kako knjige nisu samo fikcija. Zanimljivo je kada pronađeš dijelove sebe u nekome. Ja sam pronašla cijelu sebe u njemu.
Molim te, možeš li doći do mene?
Drhtavo sam otipkala tu poruku jer sam bila u strahu da me i on nije odbacio. U ovih par dana sam sve isključila i ne bi me čudilo da je i on odustao od mene shvativši kako nema živaca za jednu takvu jadnu glupaču koja ne može odlučiti što želi.
„Jesi li dobro? Želiš li da ostanem?“ Bea me nježno upita na što ja podignem pogled prema njoj. Stajala je spremna i na korak od odlaska iz sobe. Odmahnula sam glavom.
„Nipošto. Samo ti idi i zabavi se.“ Osmjehnem se kako bih joj dala do znanja da sam ozbiljna. Htjela sam da ode, da. Htjela sam da on dođe i da ozbiljno popričamo.
„Uh, dobro onda. Stvarno želim provesti noć sa Mislavom. Dugo nismo.. znaš.“ Olakšavajuće odahne dok se u isti mah i nervozno smiješka. Gledam je kako uzima veliku torbu sa stvarima, te kako odlazi do vrata. Primi kvaku, a onda okrene glavu prema meni. „Preživjet ćeš ovu noć sama, jel da?“ Nesigurno upita na što se ja nasmiješim.
„Naravno, Bea. Idi i zabavi se.“ Nasmiješila mi se još jednom, a onda je izašla iz sobe. Njezinim izlaskom moj osmijeh je splasnuo. Ustala sam se s kreveta, pa sam došetala do police na kojoj su mi stajali najdraži romani. Nisam kao svoja majka što se dalo primijetiti. Ona je prava slika realističnog savršenstva dok sam ja prava slika maštovite ljubavi. Nekada se pitam što je tata vidio u njoj i zašto ju je oženio, ali onda shvatim da je ona prije mene, prije njegove smrti bila skroz druga osoba. Bila je žena za poželjeti, majka za voljeti. Sada je sve samo ne ono što je bila. Nedostaje mi takva Amanda Novak. Iako samo malo znam o dobroj Amandi Novak ipak znam da je postojala. Ne kažem da i prije nije bila takva zmija već je imala i one topline u sebi koju je očito samo tata mogao probuditi. Sjećam se kada mi je tata pričao kako su se raspravljali oko mojeg imena. Mama je htjela da se zovem Helena, a tata Malia. Tvrdio je da je Malia rijetko i prekrasno ime za jednu princezu, ali moja majka je htjela da moje ime bude zvučno i snažno. Mislila je da ću izrasti u manju Amandu. Mislila je kako će moje ime imati smisla. Kako će biti povezano s mojom osobnošću. Malo se prevarila. Nisam ništa nalik njoj. Skrenem pogled s polica kada osjetim prisutnost još jedne osobe. Okrenem se prema njemu koji je stajao par metara dalje od mene.
„Došao si.“ Progovorim. Ruke prilijepim za bokove. Pozvala sam ga, da. Trebala sam ga, da. Ali sada kada je tu ne znam kako reagirati ili što napraviti.
„Pa zvala si me.“ Duboko udahnem. Približim mu se za par koraka. Raširim ruke pritom ga grleći oko vrata.
„Žao mi je što sam te opet odgurnula od sebe. Trebalo mi je tih par dana odmora od svih. Oprosti. Nisam htjela da pomisliš da mi nisi važan jer jesi.“ Tiho sam mu sve to priopćila na uho. Suze su mi navirale u očima, te sam ih jednim treptajem oslobodila. Šutio je ne govoreći ništa. Njegove ruke su nesigurno bile položene na mojim leđima. Obuhvatila sam njegova ramena svojim rukama pritom se odgurujući od njegovog tijela kako bih ga pogledala ravno u oči. Oči su mi se punile suzama. Položila sam jedan dlan na njegov obraz. „Volim te, Tommy.“
U tome trenutku kada su te riječi prevalile preko mojih usana, suze su pojurile niz moje obraze. Njegove oči su zasjale još jače. Zgrabio je moje obraze privukavši me u gladan poljubac. Njegove hladne usne su se sudarile s mojim gorućim. Nikada nije bio ovako napastan. Ruke je spustio do moje guze obuhvativši je. Neočekivano me podigne. Spustio me na moj krevet lagano, a onda je užurbano svukao svaki dio moje odjeće. Nikada ga nisam vidjela tako podivljalog. Uvijek je bio nježan i pažljiv. Ljubio je svaki dio moga tijela. Nije znao što bi prije. Dok je napadao moje grudi odlučila sam ga odmah zaustaviti primivši njegove obraze, podižući njegov pogled prema sebi.„Što ti je? Čemu sva ta živahnost?“ Zbunjeno upitam. Šutke me promatrao, a onda se brzinski povukao s moga tijela.
„Oprosti. Uželio sam te se i jednostavno.. nedostajala si mi.“ Podignem se u sjedeći položaj. Prstima obuhvatim njegovu bradu natjeravši ga da me pogleda.
„Nisam ti rekla da staneš, samo sam te pitala čemu takva nagla promjena.“
Kutak usne razvijem u smiješak. Približim se njegovim usnama. Zubima ugrizem njegovu donju usnicu povlačeći ga u poljubac. Polako se počnem spuštati na mekanu podlogu kreveta dok me on prati u stopu. Ljubljenje je preraslo u igru požude. Označio me je od glave do pete. Ne postoji dio moga tijela koji nije označio svojim gladnim, vlažnim poljupcima. Uživala sam u svakom njegovom poljupcu koji mi je ostavio na, dotad neoznačenom, tijelu. Neočekivano je došlo vrijeme kada je probio u mene. Sva umorna i uznojena jedva sam disala. Njegovi trzaji su se brzinski smanjivali. Prošla sam rukom kroz svoju znojnu kosu. Uzdisaji su nam se miješali. Ne znam koliko dugo sam bila pod njegovim vlasništvom. Ubrzo sam osjetila kako se smirio i otpustio tekućinu. I ja sam se osjetila deset puta lakšom. Prodorno me pogledao.„Ovo bih mogao ponavljat iznova i iznova. Nikada mi ne bi dosadila, plavušice.“ Rukama prođem kroz njegovu gustu, crnu kosu.
„Što onda čekaš?“ Spojim svoje znojne usne s njegovim mekanim pripremajući se na cijelu noć ugodnog užitka koji će mi pružiti ljubav mog života.
YOU ARE READING
Tamna ljubav 💘 - ZAVRŠENA ✔
Romance𝘓𝘫𝘶𝘣𝘢𝘷 𝘪𝘻 𝘬𝘯𝘫𝘪𝘨𝘢 𝘯𝘦 𝘱𝘰𝘴𝘵𝘰𝘫𝘪. 𝘜 𝘴𝘵𝘷𝘢𝘳𝘯𝘰𝘴𝘵𝘪 𝘫𝘦 𝘭𝘫𝘶𝘣𝘢𝘷, 𝘻𝘢𝘱𝘳𝘢𝘷𝘰, 𝘵𝘢𝘮𝘯𝘢 Ona je, jednom rječju, savršena. Živi po pravilima koje joj je nametnula majka. Ne zna se izboriti za sebe, niti zna da joj no...