73. Flaška

191 19 0
                                    

Tony

Když jsem přišel domů, už na mě čekali skoro všichni z kamarádů. Z nějakého důvodu tady chyběl Steve a Pietro, ale jinak tady byli všichni. „Překvapení!" Pokojem se ozval jásot a všichni začali hulákat přes sebe. „Bude party!" Počkat, party? „Proč?" Natasha mi jako jediná byla schopna odpovědět. „Moc jsi nám všem chyběl, tak jsme ti uspořádali menší mejdan. Není to nic moc, ale alkohol tu nějaký je. Asi tak pět flašek. A Wanda udělala chlebíčky. Jsou tu i křupky a nějaké preclíky." Byl jsem opravdu rád. Oni se na mě těšili a teď se se mnou chtějí bavit! „Nat? Kde je Steve s Petem?" „Brácha šel Steva vzbudit! Asi budou v ložnici!" Wanda z kuchyně zakřičela odpověď. Netuším, proč se ve mně zvedla vlna žárlivosti. Pietro je se Stevem v jeho ložnici! Prudce jsem se vydal tím směrem. Musel jsem se ujistit. „Kam jdeš?" „Za nimi! Zatím to tady dochystejte, hned se vrátím!"  S těmi slovy jsem opustil chodbu do bytu. Zastavil jsem se až před ložnicí. Opravdu tam chci vejít? Nestihl  jsem se rozmyslet, protože mě dveře bouchly do obličeje, až jsem zavrávoral. „Ježíši, jsi celej?" Pietro, kdo jiný taky, že? „Jo, všechno je OK." Usmál se na mě a pomohl mi na nohy. „Steve vylezl z postele. Že prý dojde hned, jen co se upraví." Pokýval jsem hlavou a odešel s ním do obýváku, který už byl připravený k zábavě.

----

O  3 HODINY POZDĚJI

„Tony, no tak toč! Už tady začíná bejt nuda!" Clint už byl pořádně namazaný. Samotná oslava ho zmohla, ale u flašky se úplně dodělal. Zítra si nebude pamatovat ani vlastní jméno. Já jsem ale dneska nepil, jako jediný. Chtěl jsem se bavit pohledem na ostatní. Otočil jsem lahví a ta se zastavila víčkem na mě a koncem na Brucovi. „Ták, pravda nebo úkol?" Bruce si to zřejmě užíval a přesně věděl, co mi dá. „Hmm, tak třeba.....pravda." Bruce se šibalsky usmál. „Dobře, tak jak jsi překecal tátu, aby tě sem pustil? Dobře víme, jaký je. Tak povídej." Zakřenil jsem se na ně. „Hrál jsem dva týdny ukázkového snoba a přesvědčil ho, že sem chci jen, abych vám dal navěky sbohem." Teď točil Bruce. (Wanda) „Pravda, nebo úkol slečno nepřístupná?" Natasha vyplázla na brunetu jazyk. „Úkol!" „Fajn, tak zatancuj našemu blonďákovi na klíně!" „C-co?" „Promiň Steve. Tak co, dáš to, nebo se budeš chtít raději napít?" Nat se jen zvedla ze svého místa a obkročmo se posadila na Stevovy nohy. Chvíli se vrtěla a pak z něho slezla. Kdybych nevěděl, že je gay, tak bych asi zuřil vzteky. Tak jsem to jen nějak překousnul. Další otočka a další otázky. „Tak Steve, pravda nebo úkol?" Natasha si opravdu vychutnávala nastalou situaci. „Tak asi úkol?" „Dobře, tak políbíš Starka tady před námi všemi." Steve zrudnul a už se snad i natahoval po flašce. „Co je Rogersi, ty se snad bojíš?" Musel jsem si do něj rýpnout. Jako by ho to probralo a on se zvedl. Klekl si mezi moje roztažené nohy a přitáhl si mě do asi tak sekundové pusy. „To byla pusa Steve? Už se nedivím, že Tony pokaždé uteče!" Wanda i Nat se začaly hlasitě smát. I ostatní se rozesmáli. „Má pravdu, copak to líp neumíš?" Laškovně jsem pohýbal obočím. Tahle situace mě opravdu bavila. Rozpačitý červený Steve tak blízko, až jsem viděl, jak se kousl zevnitř do tváře. Vzal jsem situaci do svých rukou a surově si přivlastnil jeho rty. Chvíli byl v šoku ale rychle se zapojil taky. Vášnivě mi polibky oplácel a byl to on, kdo začal s dobýváním do mých úst. Zpřístupnil jsem mu cestu a nechal jej, aby si zmapoval má ústa. Neubránil jsem se malému vzdechu. Líbali jsme se tak dlouho, dokud nám nedošel vzduch, až potom jsme se odpojili a Steve přelezl k sobě. Ze strany našik kamarádů se ozval bouřlivý potlesk. „Tohle je pusa Stevie. Měl bys na tom zapracovat." Oba jsme se usmáli a hra pokračovala dál. První odpad Clint a zůstal vedle nás na podlaze. „No tak Wandi, vybrala sis to! Sundej mu to tričko!" Wanda vstala a až mučivě pomalu začala Brucovi sundávat tričko i s vestou. „Juhůů! To je podívaná!" Pietro vypadal nějak moc napruženě a sledoval celou podívanou jako zamražený. „Neslintej bráško, nebo si začneme myslet něco víc." Pietro se na svou sestru zamračil. Tak už bys mohla točit, ne?!" Tentokrát padl hrot na Pietra. „Tak Pietro, pravda/ úkol?" Steve se na něj povzbudivě usmál. Já a on jsme byli nejstřízlivější. Já nepil  vůbec a on měl jen asi dva piva a párkrát se napil z flašky. „Pravda." „Řekni jméno toho, koho miluješ." „To fakt nejde. To nemůžu." Pietro sáhl po flašce a pořádně si přihnul. „Takže to je někdo z naší party! Lidi, právě se veřejně přiznal!" Všichni se otočili jeho směrem. „Tak kdo to je?! My se nebudeme smát." Bělovlasý zrudnul jako rajče a sklopil oči. „Pietro, ta jsi na kluky? My to nikomu neřekneme, neboj." Souhlasně přikývl a stočil pohled ke spícímu lukostřelci. „Oh můj Bože! On?! No to je pecka! Proč jsi nic neřekl?" Stříbrovlasý pokroutil odmítavě hlavou a odešel do chodby. „Už půjdu. Dobrou a........prosím, neříkejte mu to." S tím odešel z bytu a bylo po zábavě. Sklidili jsme harampádí a odprovodili holky ke dveřím. „Dorou!" „Dobrou."

Další kapša s líbačkou. když už nic pořádného, tak alespoň trocha té srandy. Snad se líbila a budu ráda za komentáře. Minule jste mě opravdu potěšili a děkuju všem, kdo mi tak ochotně přidávají dobrou náladu. Každý z komentíků mě vždy povzbudí k další tvorbě. Díky patří taky všem, kdo dávají hvězdičky a novým sledujícím mého profilu! Jste zlatí, ne no fakt! Myslím to smrtelně vážně!

Vaše Tiranis!

The Whole Story- Stony (část první)Kde žijí příběhy. Začni objevovat