41. Mastička

237 27 0
                                    

Tak jsem dopsala další kapitolu. Snad se bude líbit! Budu ráda za hvězdičky a komenty.

Steve

Nikdo nedokáže popsat, jak jsem byl nadšený, když zacinkaly klíče v zámku. Potřeboval jsem teď Tonyho racionální přemýšlení. Celé paže jsem měl v jednom ohni, jako by mi je někdo propaloval zevnitř. Kolem mě pobíhal tam a zpět Bruce a chrlil střídavě omluvy, nadávky a bezradné zvolání.

„Co se tady sakra děje?!"

„Tony! Ani netušíš, jak rád tě vidím! Musíš mu pomoct!" Hnědovlasý se na vědátora podezřívavě podíval, načež přešel blíže ke mně a zkoumavě si mě prohlížel. On se snad mou bolestí baví, ne? Zařval jsem bolestí a škubnul sebou na obě strany. Za zápěstí jsem byl uvázaný na posteli s rozpaženýma rukama. Neskutečně to bolelo. Tak moc že mi tekly slzy a přes plný nos jsem nevydal srozumitelné slovo. Doslova mě ten sajrajt rval na kusy.

„Co jsi mu proboha živého udělal? Vždyť ten tady v agónii zmírá na posteli!"

„Já nic! Začal si stěžovat, že ho bolí ta zranění, tak jsem mu dal vypít léčivý koktejl z bylinek a výtažku z rulíku. Taky jsem mu dal mastičku na ty rány, jinak nic! Vypil to a namazal si ruce. Po asi pěti minutách začal šíleně křičet a škubat sebou. Připoutal jsem ho k posteli a snažil se z něj dostat důvod, proč tak křičí, to se mi ale nepovedlo. Udělej něco! Vždyť on tady asi umírá!"

„Ty seš ale debil, fakt! Co sis do prdele myslel, že kurva děláš!" Tony se na Bruce urval a neomaleně ho žďuchal ke stěně. Před ránou do břicha ho zachránil další zvuk vylouděný z mého staženého hrdla. „Cos mu to vůbec dal? Co bylo v těch tvých lécích?"

„Jak říkám, tak nápoj byl jen z bylinek a rulíku, ale neboj, výtažek z rulíku není jedovatý, ale naopak pomáhá tělu. Testoval jsem to a je to opravdu neškodné. V té masti je trocha konopí pro snadnější hojení a tepelné přípravky."

„Co to znamená? Jaké přípravky?"

„No, jen hřejivé rostliny. Chilli, měsíček, heřmánek, máta, zázvor, kari, hřebíček, majoránka, rozmarýn... Nemyslím si, že by to byla nějaká smrtelná kombinace." Tony nevěřícně vykulil oči a vlepil vyděšenému Brucovi facku. „Ty jsi dal Stevovi na ty otevřené rány mast z chilli a kari? Zbláznil ses?! To jsi mu to mohl rovnou polít kyselinou, alespoň by se to dalo jednodušeji zastavit!" Tony mi začal rychle rozvazovat pouta a odtáhl mě do sprchy. Pustil na mě proud ledové vody. Stále jsem se svíjel v bolestech a vodu jsem skoro nevnímal. Chytl mě za jednu ruku a snažil se mi z ní smýt tu pekelnou věc, co mi Bruce podstrčil. Po téhle zkušenosti už si od něj nikdy nic nevezmu. Překvapivě ta věc i začala pouštět a hlavně v oblasti rány mi Tony opatrně smýval její zbytky. Bolest se razantně začala zmenšovat. To samé provedl i s druhou rukou, pak mě posadil rovně v koutě a nasměroval mé ruce tak, aby na ně dopadal co největší proud vody. Seděl jsem tak pod proudem asi deset minut. Tony celý promočený od vody, co ho polévala, když se mi snažil pomoct, teď seděl na přiklopeném prkénku záchodu a sledoval mě. Na obličeji se mu střídal starostlivý a zasmušilý pohled. Byl jsem mu neskonale vděčný za to, že mi pomohl. Vážně jsem si myslel, že se z té bolesti zblázním.

„Děkuji, za všechno." Nepřítomným pohledem propaloval kachličky pod jeho nohama. „Za co mi děkuješ? Nic jsem neudělal."

„Pomohl si mi. Jsem ti za to zavázaný, vlastně už několikanásobně." Rozpačitě jsem  se na něj usmál a zastavil  proud vody.

The Whole Story- Stony (část první)Kde žijí příběhy. Začni objevovat