!!!EPILOG!!!

346 24 7
                                    

Steve se díky svému přání přemístil na jiné místo. Někam hodně daleko od toho momentu. Přemístil se do období druhé světové války i se svými přáteli. Nový život a nový směr. Nic si nepamatoval, nikdo z nich. Jako by jim přenos vymazal paměť. Nová rodina a jiné ambice. Druhá světová válka byla těžká pro každého jedince. Každý ve svém věku se přemístili na vojenskou základnu, kde zadrželi Steva za padělané doklady. A jak je to dál, to už asi dobře znáte.

Tony se ze Stevovy smrti nevzpamatoval. Začal hodně pít a žít nezřízeným životem zapomnění. Rodiče mu zemřeli jen pár měsíců poté. Měl tedy důvodů víc než dost, aby se chtěl už vícekrát neprobudit. Jak se ze dní stávaly měsíce a roky, zapomínal už vlastně, proč vůbec pije. Jediné dvě věci, co si navždy uchoval, zakopal hluboko pod zem své vily- kovový a cukrátkový prsten. Když se ho po letech alkoholismu a drog ujal Obedaja, byl mu za to vlastně vděčný. S vychlastanou pamětí se zvládl znovu postavit na nohy a převzít otcovu rodinnou firmu. Když ho unesli a on přišel o své celkem zdravé srdce, klidný spánek a život bez strachu o vlastní život, dal se na dráhu Iron Mana a dál už to všichni známe.

A je tady úplný konec lidi! Snad se příběh alespoň trochu líbil a užili jste si ho a že mě budete i nadále podporovat ve psaní příběhů. Tímhle to rozhodně nekončí a jak už jsem psala, tak od nového školního roku bych se chtěla pustit do druhého dílu. Závěrem vám chci všem moc poděkovat za vaši podporu a oddanost. Nebudu tady psát zdlouhavá věnování, když bych stejně na někoho zapomněla a jednoduše celý tento příběh věnuji vám všem, mým oddaným čtenářům, co mi tak ochotně dáváte hvězdičky. Pokud vám příjde příběh povědomý, pak se musím přiznat, že jsem se inspirovala jinými fanfikcemi mých oblíbených spisovatelek, ať už přímo ze stony, nebo i z jiných shipů. Doufám, že jsem je nijak neokradla o jejich díla a nebudou mě nahlašovat. Všechny vás miluju a moc mi na vás záleží!

Vaše Tiranis!

The Whole Story- Stony (část první)Kde žijí příběhy. Začni objevovat