🌴2🌴

132 10 25
                                    

Keď sme všetci dopili kávu, išli sme sa spoločne prejsť do mesta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keď sme všetci dopili kávu, išli sme sa spoločne prejsť do mesta. Práve sa tam niečo oslavovalo a nikto nevedel čo. Cupkal som po meste a obdivoval farby okolo seba. Na ulici tancovali nejaký tanečníci a boli tam aj trhy.

Behal som z jedného stánku ku druhému ako nejaké malé dieťa. "Jimin! Počkaj neutekaj tak rýchlo!" Kričal na mňa Jin. Aj keď to bol iba môj kamarát, vždy som sa pri ňom cítil, ako keby to bola moja druhá mama.

Po chvíli behania po celom námestí k stánkom sme sa rozhodli si dať ešte nejakú zmrzlinu. "Akú by si si dal Jiminie?" Spýtal sa Jin s láskvosťou. "Um... majú jahodovú?" "Samozrejme dieťa." Ó jahodová! Chcem!

"Tak potom máš odpoveď." Usmial som sa na neho a on mi zaplatil zmrzlinu, rovnako ako Kookiemu a Joonovi. Kookie mal čokoládovú a dal mi z nej líznuť, ale ja ju až tak nemusím.

Išli sme si sadnúť ku fontáne a tam sme lízali zmrzlinu. Oprel som sa o Kookieho a Jin zase o Joona. Už zapadalo slnko, čo znamená, že už by som sa pomaly mal zbierať domov.

Jungkook je môj najlepší kamarát už od škôlky a Jina s Joonom poznám od základnej. Moja mama brala vždy Kookieho ako môjho nevlastného brata, lebo sme sa vždy spolu zabávali a ostali kamarátmi až doteraz.

Kookie má ku nám prístup kedykoľvek, tak ako ja mám prístup ku nemu tiež. Spali sme u seba už aj tak dlho, že si rodičia robili starosti, kde sa nachádzame.

Kookie je ten, ktorý robí menšie problémy a ja som ten, ktorý ho ťahá z nich. Nerobí zase problémy rozmerov, že ide vylúpiť banku, ale iného typu. Raz chceme spolu bývať samostatne a na ten deň sa teším.

Jungkookie ma odprevadil domov a ja som cestou dobre, že nezaspal postojačky. "Prespíš?" Opýtal som sa ho milo. "Prečo nie?" Usmial som sa a vošli sme dnu do bytu, kde mama práve piekla osie škoricové hniezda.

Uhm... mňamka. Tá vôňa škorice! Dal by som si aj škoricový čaj a ku škorocovníkom mliečko. Znovu som rozmýšľal nad dovolenkou. Ak si myslíte, že ideme na dovolenku, len ja, Jungkook, mama, môj 4 ročný braček, otec a moja malá  12 ročná sestrička, ste na omyle.

Ide s nami aj mamina sestra, ujo, ich deti, a otcova sestra, ujo a ich deti. Takže to bude dosť zaujímavé. "Mami je tu aj Kookie!" Hneď vyšla z kuchyne a vystískala ho. "Teta nestískajte ma tak inak sa zadusím." "Prepáč Jungkookie, nechala som sa uniesť."

"V poriadku teta."  Usmiala sa na nás a zaviedla do kuchyne. "Zlatíčka urobila som vám osie hniezda." Sadli sme si za barový pult a ona nám na taniere naservírovala zo dve osie škoricové hniezda a mlieko. "Jimin chceš aj škoricový čaj, tak ako to máš rád?" "Áno mami, prosím si."

Mamka mi teda zrobila škoricový čaj aj Kookiemu a odišla do obývačky. "Ahojte som doma!" Zakričal otec na celý dom a potom prišiel do kuchyne s mojou sestričkou Shin. Doniesli tašky s nákupom a Shin si hneď vytiahla jogurt. "Oh ahoj Kookie!"

Povedala milo. "Ahoj Shin!" Pohladkal ju po vláskoch na čo sa zamračila a Kookie zasmial. Mám pocit, že sa jej Kookie páči, ale keďže je rovnako starý ako ja, tak nemá ani najmenšiu šancu. Alebo? Nie veď viem, že je Kookie rovnako na chalanov ako ja, takže nulová šanca.

Moji rodičia sa so mnou už rozprávali aj na tému, že či spolu nechodíme, lebo že vraj trávime spolu viac času ako by kamaráti mali, ale nejako som to ignoroval. Ja na vzťah ešte nie som zďaleka pripravený. Otec povykladal nákup a ja som za Kookiem a za sebou umyl riad.

Potom sme spolu išli hore a ustlal mu posteľ. Chodil tu tak často prespávať, že nemusel volať ani rodičom, že tu je, mal tu vlastné veci a aj zubnú kefku. "Jimin snáď už nechceš ísť spať! Je len 19:47, takže ak áno tak ťa budem považovať za batoľa."

Pokýval som ramenami a išiel som sa osprchovať. Pri sprchovaní som si brnkal pesničky a potom som sa obliekol do pyžama. "Kookie čo keby som zajtra išiel ku tebe a zbalil ťa?" "Chceš mi ušetriť prácu?" "Môžno."

Zaškeril sa a rozvalil sa do postele. "Ty nejdeš do sprchy?" "Nechce sa mi." "Noták Jungkook musíš tam ísť." Zdvihol hlavu a pozrel na mňa. "Donúť ma!" Chytil som ho za nohu a začal ho ťahať z postele. Spadol z nej a buchol sa, ale ani s ním nehlo.

"Jungkook!" "Nie!" Bože on je ale lenivý! Ťahal som ho až do kúpeľne a tam už sa postavil na vlastné. "Ďakujem za odvoz." Uškrnul sa a zabuchol mi pred očami dvere.

Povzdychol som si a spomenul som si, že som si zabudol umyť zuby, takže budem musieť počkať až kým Jungkook vylezie, lebo aj keď máme dve kúpeľne mám tam zubnú kefku.

Odišiel som späť do izby a pozeral som nejaké videá na YouTube. Po chvíli vošiel do izby a vyvalil oči. "Ty ešte nespíš?" Prekrútil som očami. "Zabudol som si umyť zuby." "Oh preboha! Čo teraz?" Zasmial sa a ja som po ňom hodil vankúš. Umyl som si zuby a naklusal do izby.

"Jimin vážne nechoď ešte spať." Prosil ma Kookie. Povdychol som si. "Dobre, ale zapnime si nejaký film." Prikývol a ja som začal vyberať film. "Čo tak... Narnia?" "Narnia? Pozrime si nejaký horor." "Nie!" "Ale áno!" Ušrnul sa a našiel nejaký horor. "V zajatí démonov. Môže byť?" Zakrútil som hlavou, že nie. "Takže V zajatí démonov." On sa uškrnul a ja som ho trepol.

"Kookie, čo myslel tým Joon, že si mám kúpiť, veď ty vieš čo?" Vyzeral zamyslene. "No, Jiminie vieš môže sa ti tam zapáčiť nejaký chalan a budeš chcieť niečo viac, tak si spolu zašukáte no." Zamračil som sa. "Ja nebudem chcieť viac! Veď tam ideme len na mesiac a okrem toho nie som ešte pripravený na vzťah."

"A čo tak vzťah na jednu noc?" "Nie nikdy!" "Veď si chcel zábavu a toto k zábave patrí. A okrem toho ak sa to stane, tak mi to nehovor, že som ti to nehovoril." "Ja taký nie som!" "Ach Jiminie, taký neviný!" Zasmial sa. "Ja nie som neviný!" "Dokáž to!" "Ako?" "Vyspíš sa s niekým za ten mesiac a nemusíš sa báť tie kondómy ti vybavím od Joona, ale ak chceš nemusíš ich použiť."

"Kookie keď ja neviem..." "Neviniatko Jiminie... 20 rokov a stále panic... úbožiatko." "Urobím to!" "Dobre a ako dôkaz chcem, aby ti ten niekto urobil cucflek pri rozkroku a na bruchu." "Preboha!" Kookie sa zaškeril a ja som stále nevedel spamätať z toho, že som vážne na to kývol.

" "Preboha!" Kookie sa zaškeril a ja som stále nevedel spamätať z toho, že som vážne na to kývol

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Summer dreamWhere stories live. Discover now