🌴22🌴

86 7 0
                                    

Vytiahol čiernu guličku a podal mi ju

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Vytiahol čiernu guličku a podal mi ju. O môj bože! To som vždy chcel! To je tá guľa, ktorou keď zatriasiete, tak vám dá odpoveď. Ihneď som ňou zatriasol a vypadlo z nej možno. Usmial som sa a Hobi sa zasmial. "Páči sa ti?" Rýchlo som pokýval hlavou a znova ňou zatriasol. "Ak sa ti tak veľmi páči, tak si ju nechaj."

"Vážne?" "Samozrejme." Povedal usmiato a rozcuchal mi vlasy. Vybral farby na tvár a mne sa úplne rozžiarili oči. "Môžem ťa nimi namaľovať?" Zasmial sa a prikývol. "Tak čo by si chcel byť aké zvieratko?" Chvíľu rozmýšľal, ale nakoniec to nechal na mňa, takže som z neho urobil kenguru.

Prečo kenguru? Lebo mi prpipadá ako nejaký veľmi veľa poskakujúci človek a samozrejme aj rozkošný. Pozrel sa do zrkadla a pochválil ma. "Teraz ja." Medzitým, čo ma maľoval, tak som sa hral s tou guličkou, za čo ma stále karhal, lebo som otváral oči.

Šteklilo to, takže som sa smial a on sa ešte viac nahneval. "Jiminie! Takto ťa neviem maľovať!" "Prepáč, ale to šteklí!" Usmial sa a ďobol ma do nošteka. "A šteklí aj toto?" Priložil svoje pery opatrne ku tým mojím a začal ma bozkávať.

Umm tie pery! To je lepšie a sladšie ako tá najsladšia sladkosť na svete, je to ako káva, uchutnáte a ak vám zachutí, tak neviete ju prestať piť. Prečo sa nebozkávame častejšie? Musím sa ho to opýtať. Začal sa odťahovať, pričom som zakňučal ako pri našom prvom bozku. Nechcel som prestať, to radšej by som sa zadusil pre nedostatok vzduchu.

Nakoniec sa mu podarilo odtiahnuť a ja som automaticky hneď vyhľadával jeho pery, nad čím sa zasmial. "Niekto je tu závislý." "Áno som, len ma už pobozkaj!" Kňukol som rýchlo. Usmial sa a pohladkal ma po líci, ale opatrne, aby mi nezotrel to, čo mi naň namaľoval.

"Zlatíčko potom, dobre?" Nafúkol som líčka, nadurdil sa a založil ruky. "Ja chcem tvoje pery teraz!" Znova sa zasmial. "Daj mi dôvod, prečo teraz a možno nad tým porozmýšľam." Naklonil som hlavu na stranu a vypustil vzduch z líčok. "A aký dôvod?"

"Na to musíš hviezdička moja prísť sám." "Daj mi sekundu čas nech porozmýšľam." Pokýval hlavou a odložil farbu na tvár, medzi ostatné. Čo by chcel odo mňa? Ah! Teraz ľutujem, že som sa stále učil a nepozeraj kus aj telenovely, lebo ak by som ich pozeral, tak by som vedel, čo mám robiť, ale nie, ja som musel sedieť stále nad knížkami!

"Daj mi nápovedu." Povedal som, keď mi nič nenapadalo. "Ale noták Jiminie! Si rozumné malé klbko šťastia, takže to dáš aj bez nápovedy." Pokrútil som hlavou, lebo som vážne nevedel, čo odo mňa chce. "Chcem to od teba pekne teraz počuť." Zaklipkal som očami, lebo stále som nevedel, čo chce.

Porozmýšľal som, čo by chcel počuť a vtedy mi to cvaklo do hlavy. Ale to nie! Veď je na to skoro! "Musím?" "Ak chceš pusinku, tak áno." Povdychol som si a potichúčky to zamrmal. "Milujem ťa." "Čože? Nepočul som ťa." Naklonil sa ku mne a vtedy som to zopakoval trocha hlasnejšie, ale stále dosť tichúčko.

"Milujem ťa." "Skús to ešte raz." Tak dobre no, poviem to normálne. "Milujem ťa." Povedal som normálne, počuteľne a on sa hneď usmial ako slniečko. Naklonil sa ku mne a so svojím nosom sa dotkol toho mojeho. "Aj ja milujem teba Jiminie." Ihneď som našpúlil dolnú peru, aby ma pobozkal, ale on mi na pery len lačne pozeral.

"Pobozkaj ma." Zakňučal som. "Môžem niečo vyskúšať?" Naklonil som hlavu na stranu a on sa usmial. "A-asi áno." Nebol som si istý, čo ide urobiť, takže som bol trochu vystrašený. "Pokoj, neublížim ti." Snažil sa ma upokojiť, ale úprimne, nepomohlo to.

Pomaly sa prisál na moje pery, keď urobil niečo, pri čom som ihneď vytreštil oči. Prešiel mi jazykom po spodnej pere, nad čím som bol tak užasnutý, že som otvoril ústa a on mi vnikol jazykom dovnútra. Narazil na môj jazyk a začal s ním tancovať a motať sa okolo neho tým svojím. Bolo to pre mňa neprirodzené, divné, ale vcelku príjemné.

Neviem, čo ma to napadlo, ale vydal som zo seba zvuk, ktorý som nečakal, že niekedy v živote vydám. Vydal som zo seba dospelácky vzdych až som sa musel odtiahnuť, lebo som neveril vlastným zmyslom, čo som práve predvádzal. Nechápal som tomu.

"Nepáčilo sa ti to, že si sa odtiahol?" Ihneď som zakrútil hlavou a prešiel si prstami po opuchnutých perách? Ja mám opuchnuté pery? "Páčilo sa mi to, ale neviem, čo to do mňa vošlo." "Ako to myslíš? Bol si úžasný, išlo ti to veľmi dobre na prvý pokus, dokonca až príliš dobre."

Začervenal som sa a sklopil som hlavu. "Ja som vydal divný zvuk." Povedal som hanblivo a sklesle. Hobi sa zasmial a pohladkal ma po ruke. "Vzdychol si hviezdička a to človek robí iba vtedy, keď je veľmi spokojný s tým, čo sa robí s jeho telom a to hocijakou časťou, ale každý má svoje citlivé miestečko alebo miestečka, ktoré ich núti vzdychať viac."

Začervenal som sa nad tou nevedomosťou, ktorú mi Hobi musel vysvetľovať a že ma vôbec počul. Myslel som si, že viem všetko, ale mýlil som sa. "Nehanbi sa, je to normálna vec a ty vzdycháš priam úžasne." Zaklipkal som očami a stiahol sa ako korytnačka do svojho panciera, nad čím sa Hobi pousmial.

"Dobre, takže ti nevadí také bozkávanie?" Pokrútil som hlavou. "Ale nemali by sme to robiť na verejnosti." Vypískol som ako pískacia hračka, ktorú práve kuše pes. Hobi sa  zasmial a ďobol ma do líca. "Prečo nie?" "Lebo mi to príde príliš... príliš... intímne a osobné." Prečo tak pištím?

"Je to normálne, ale ako chceš, nechcem ťa do ničoho nútiť." Usmial sa a rozcuchal mi vlasy. "Smiem to dokočiť?" Opýtal sa, keď zobral znovu farby na tvár do ruky. "Áno prosím." Ihneď začal dokočovať svoje veľdielo a ja som sa tak trošku nudil, takže som kopal nohami všeliako.

"Tak... hotovo." Povedal a podal mi zrkadlo. "Si moja koalka." Povedal, pričom sa tváril hrdo za svoj výtvor. "Páči sa ti?" Prikývol som úžasnuto, lebo tam pridal aj detaily. Nakoniec nás oboch odfotil a potom sme si to spoločne zmyli zatiaľ, čo prišiel Tae a hupol celý vyčerpaný do postele. "Bože ty dvaja sú prípady." Povedal si sám pre seba, pričom Hobi pokýval ramenami.

" Povedal si sám pre seba, pričom Hobi pokýval ramenami

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Summer dreamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz