V momente kedy sme vyskočili som ihneď pocítil nápor vzduchu ako ma tlačí hore no zároveň aj dole. Nedokázal som normálne vnímať, nedokázal som otvoriť oči, len som ich pevne tiskol k sebe. "Zlatíčko, hviezdička moja už sme vo vzduchu, otvor tie svoje nádherné očičká a užívaj si výhľad."
Povedal mi to rovno do ucha nad čím ma striaslo, keď cezo mňa prešla príjemná vlna zimomriavok. Stále som cítil jeho rozkrok na mojom zadku, ale teraz intezívnejšie. Hm... aké by to bolo mať sex vo vzduchu? Jimin?! Už si sa čisto pomiatol?! Ako môžeš na niečo také myslieť, keď padáme vo vzduchu na zem niekoľko kilometrov nad zemou? Veď ti ide o život ty trúbka!
Otvoril som nakoniec oči a takmer by som odpadol, ale nemôžem. "Tak čo? Páči sa ti to?" Nevedel som ako odpovedať, vôbec som z toho strachu ani nemal slov, ani som sa do rozprávania nehnal. "Teraz to s nami trocha trhne, ale nezľakni sa, otvorím padák." Prehltol som nasucho a horlivo prikývol.
Hobi otvoril padák a presne ako povedal tak to s nami trhlo, pričom som si neodpustil zavrieť oči od návalu paniky a potom sme už leteli veľmi pomaly dole. "Teraz si to užívaj hviezdička, že si tam kde patríš na nebi a že môžeš vidieť všetko zhora ako Boh." Patrím? Ja sem patrím? Otvoril som oči.
Wau! Tak to fakt nie je zlé... počkať čože? Mne sa to páči? Áno? Mne sa to páči! Mne sa to naozaj páči! Chcel by som výskať, pretože sa cítim voľný ako vták. Je nádherné pozorovať ostrovy z hora. Keby ste to len videli! Ten nádherný pohľad na Kanárske ostrovy.
Keby ste to len skúsili! Ten dotyk mrakov, to je pocit. Úplne všetko je nádherné. Panebože ja som tak šťastný! Nikdy by som si nemyslel, že sa mi toto bude páčiť, nikdy by som si nemyslel, že to môže byť tak úžasné. Ten pocit je na nezaplatenie, je neopísateľný a je to pocit ako pri mojom prvom sexe.
Mohol som sa báť, ale nemal som prečo, pretože to čo príde po malom štipnutí prichádza záplava šťastia, slasti a spokojnosti. Nevedel som, že prekonávanie strachov je také, také úžasne. Mal by som sa dať na prekonávanie strachov. Ale zase také, že ak sa bojím hada tak ho nebudem naháňať, ale skôr takýchto normálnejších strachov.
"Zlatíčko o malinkatú chvíľu budeme pristávať." Porozhliadol som sa. "To už?" Cítil som ako sa usmieva a následne mi dáva bozk do mojích vlasov. Bolo vidieť naozaj všetko, celý ostrov, ako ho z každej strany obmývali vlnky, bolo vidno mestá, rieky, bolo vidno aj našú jaskyňku. Bolo to úžasné.
Hobi začal pomaly brzdiť s padákom a snažil sa nás nasmerovať na rovnú plochu. "Vystrč nôžky zlatíčko." Urobil som ako mi povedal a čakal som na náraz, na zem podo mnou. "A potom keď narazíš utekaj." Presne tak sme spoločne aj urobili, dopadli sme perfektne neďaleko letiska na zelenú trávičku.
Rozutekali sme sa, ale potom Hobi zastal. Ja som nezastal takže Hobiho som potiahol zo sebou a on spadol na môj zadok. "Ah~" Zasmial sa a ešte trocha sa na mňa povrtel. "Mmm~" "Je ti to príjemné hviezdička?" Pokýval som hlávkou.
"Neboj sa aj k tomu sa dostaneme, ale teraz..." Začal sa odo mňa odopínať. "Z teba hlavne zleziem." Už odopol dosť veľa vecí, čo nás pútali k sebe a nakoniec zo mňa zliezol. Ihneď som sa prevrátil na chrbát a pozoroval som ho ako nejaké šteniatko. Začal si dávať dole ten overal, priamo nado mnou s tými jeho hladnými očami.
Pozeral na mňa a vyzliekal sa. Musel som prehltnúť guču v hrdle. Dal si ho dole a potom mi podal ruku. "Vstávaj láska." Jeho ruku som prijal, za čo ma hneď vytiahol k sebe a objal. "Mmm~" Svoju hlavu som si zavŕtal do jeho hrude a vdychoval jeho omamnú vôňu.
"Hej, hej, hej ako to šlo?" Počul som hlas toho otravného chlapca. Ihneď som sa odmotal od Hobiho a otočil smerom k nemu. "Výborne a teraz vypadni!" Oli nadvihol obočie a pozrel na Hobiho. Ten sa len ticho zasmial a sklopil hlavu. "Um... tak ja... no môžem ísť, len mi odovzdajte tie overali."
"Nie to je v pohode Oli, len mám trocha žiarlivého priateľa a okrem toho som vás ani nepredstavil, takže si môže myslieť veľa vecí. Že Jimin?" Prepaľoval som toho Oliho pohľadom, ani som len slovo nevnímal. Hobi sa znova zasmial a prišiel ku mne.
"Zlatíčko prosím daj si dole ten overal hneď pôjdeme." Počúvol som a začal som si dávať dole ten overal, no nešlo mi to veľmi. "Pomôžeš mi Hobi?~" Zakňučal som. "Samozrejme láska." Prišiel ku mne ešte bližšie zozadu a ja som zatiaľ pozeral na Oliho, ktorý tam celý zmätený stál.
Neviem prečo som taký, ale vyplazil som na neho jazyk. On sa iba zamračil a ja som si spokojne zavrel oči, keď ma Hobi ohmatkával. Spoločne sme dali ten overal dole a hneď som ho chcel vziať ten overal a hodiť ho po tom chlapcovi, ale Hobi bol rýchlejší a už mu ich obidve podával.
"My už radšej pôjdeme." Povedal Hobi, keď videl aký som namosúrený. "Dobre majte sa." Ani som sa nestihol spamätať a už ma Hobi ťahal preč od toho Oliho. Veľmi rýchlo sme sa dostali do auta, do ktorého sme nasadli. "Jimin?" Otočil som sa na neho, keď som si zapol pás. "Áno?" Povedal som, čo najnevinejšie ako sa to dalo.
"Je to iba kamarát, aby ti bolo jasné." Prekrútil som očami. Hm... kamarát... Hobi sa uchechtol. "Láska upokoj sa dobre? Vážne je to iba kamarát a musím povedať, že aj napriek všetkému, aký si na neho bol, si bol straaaaaašne rozkošný. Ako si si ma bránil, proste rozkošné." Zčervenali mi líčka a tak som radšej otočil hlavu von oknom.
"Vieš, že tento večer ešte neskončil, veď ešte ani nezapadlo slnko a mám pre teba prichystané prekvapenia. Okrem toho som rád, že si sa držal, aj keď ti Tae ponúkal, že ti ukáže moje prekvapenie skôr. Pekne si to vydržal. A teraz povedz mi, čo chceš skôr robiť 1 alebo 2?"
YOU ARE READING
Summer dream
FanfictionJimin sa rozhodne navštíviť so svojou úžasnou rodinou exotické Kanárske ostrovy s tým, že si to tam poriadne užije. Netuší však, že to bude jeho najlepšie leto v živote kvôli jednému človekovi, ktorého spozná ako svojho delegáta v hoteli. Zábavný, m...