🌴17🌴

94 6 0
                                    

Keď sme prišli ku bazénu, teda jednému z nich, lebo sme ich tam mali tri, tak si Hobi zložil tašku na jedno z lehatiek a stále mal na krku fotoaparát

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Keď sme prišli ku bazénu, teda jednému z nich, lebo sme ich tam mali tri, tak si Hobi zložil tašku na jedno z lehatiek a stále mal na krku fotoaparát. "Nezabudni si ho dať dole z krku, predtým ako pôjdeš do vody." Ukázal som na fotoaparát a usmial som sa. Hobi si ho konečne všimol, odložil ho a vrátil sa s úsmevom ku mne.

Chytil ma pod kolená, načo som zapišťal a obmotal si ruky okolo jeho krku. Prišiel so mnou ku kraju bazénu a ja som hneď vedel, čo chce urobiť. "To neurobíš!" Zhúkol som na neho a on sa zasmial. "Tak sleduj!" Pevne som sa chytil jeho krku a keď ma pustil, tak som zistil, že nemám takú silu, aby som sa na ňom udržal alebo ho stiahol zo sebou a tak som sa pustil a rachol do bazénu.

Rýchlo som sa vynoril, vypľul vodu a prešiel si oči od vody. Hobi stál na okraji bazénu a ja som dostal šibalský nápad. Prišiel som k okraju bazénu, kde stál Hobi, ktorý sa smial a zatváril som sa ako neviniatko, keď som ho zrazu stiahol za nohu do bazénu. Rachol do bazénu, nad čím som sa usmial.

"To si neurobil!" Vyhŕkol keď sa vynoril. Pokýval som hlavou, že som urobil, šibalsky som sa usmial a radšej som odplával ďalej, lebo sa bude chcieť asi pomstiť. Mal som pravdu, lebo hneď ku mne doplával a potopil ma. "Aaaaa!" Zakričal som a šplechol na neho vodu. Zavesil som sa na neho ako koala a usmial sa na neho s iskričkami v očiach.

"Tak rozkošný!" "Prestaň mi to stále dookola hovoriť!" Nafúkol som líčka, načo ma hneď za jedno štipol. "Prestanem, keď prestaneš ty byť sám taký rozkošný!" "Ja nie som rozkošný!" "Ale si!" Zakričal nielen on, ale odnekadiaľ sa tu objavil Tae s Kookiem a tiež to zakričali spoločne. Nadurdil som sa, založil som ruky a otočil som sa im chrbtom.

"On nie je len rozkošný, ale aj neviný, pokiaľ to dobre chápeš Hobi." Povedal Jungkook a to ma donútilo sa otočiť na nich. Celý som sčervenal, hanbil som sa, bol som nahnevaný a smutný zároveň. "Noták hviezdička moja, koalôčka, zlatíčko poď ku mne." Hobi si ma pritiahol do narúče a otočil sa k Jungkookovi.

"Vidíš, čo robíš?! Moja hviezdička je teraz smutná kvôli tebe!" Úplne som sa kvôli tomu zavŕtal do jeho náruče, aby mi nebolo vidno tvár. "Tae nemáš náhodou byť s Gim pri deťoch?!" "To hej, ale oni prídu tu, lebo ideme hrať vodné pólo, len som prišiel preskúmať situáciu bazénu, či nie je preplnený."

"Vyzerá to, že si zahráme dnes po dlhom čase vodné pólo!" Vypískol radostne Tae. "Kookie zostaň tu ja zbehnem po decká." "Ja chcem ísť s tebou!" "Nevydržíš ani chvíľu bezo mňa?" "Nie!" "Aw!" Počul som mľasknutie, takže sa asi pobozkali a ja som zostal s Hobim sám. Nechcel som rozoberať to, čo mu Jungkook vnukol, takže som som sa od neho odtrhol a ponoril ho, ako keby sa nič nestalo.

Summer dreamKde žijí příběhy. Začni objevovat