Otvoril mi Tae a ja som cez neho ihneď predral. "Hobi!" Skočil som na neho ako koala a pevne ho objal. "Ja som zaspal!" Hobi sa zasmial, zatiaľ, čo ja som sa na neho tlačil. "Ja idem za Yoongim, keby niečo." Povedal Tae a odobral sa z izby. Zase som sa rozplakal ako naposledy, takže Hobi ma hneď upokojoval.
"To nič, to nič hviezdička som rád, že si si pospinkal aspoň budeš mať viac energie pre to, čo budeme spolu robiť." Ineď som sa vystrašil, o čo by mohlo ísť, ale Hobi ma hneď ukľudnil, že sa nemusím báť. "Čo si dneska robil zlatíčko?" Položil nás spoločne do jeho postele.
"Skúšal som sa hrať s hula hupom, ale nešlo mi to, potom si vyfarboval omaľovánky, išiel som na obed a nakoniec sme s Taem stavali hrady z piesku." Hobi pokýval hlavou a usmial sa na mňa. "No a ako sa k tebe správal Tae?" Miláčik Tae, môj nový obľúbenec a náhradná mamka za Jina.
"Bol ku mne strašne milý a dokonca ma obraňoval aj pred svojími milencami, ktorý ma chceli zabiť." Hobi sa mi pozrel do očí. "Zabiť?" Pokýval som hlavou a rozpovedal som mu, čo sa dnes dialo. "Ráno, keď si odišiel, sa Tae nevedel vymotať z našej izby kvôli Kookiemu, ale nakoniec odišiel, dal sa dokopy a išli s Yoongim do miniklubu."
Hobi ma celý čas sledoval a pokyvoval hlavou. "Potom čo sme išli na raňajky, sme za Taem s Kookiem prišli a Tae ma učil ako používať správne hula hup. Neskôr dal Tae výzvu Kookiemu a Yoongimu, že ak sa spolu nezblížia, tak sa ich nedotkne, no a potom odišiel neviem kde a ja som si vypočul Yoongiho a Kookieho rozhovor."
Hobi sa zasmial nad Taeho vypočítavosťou a ja som potom pokračoval. "No a Yoongi s Kookiem sa bavili, že nikdy nechcú mať spolu nič spoločné, ale že pred Taem to budú musieť predstierať a že by si mali nacvičiť spoločnú pusu predom, aby sa potom nepozvracali. Chceli, aby sa ich Tae už dnes dotýkal, takže ho zavolali a bozkávali sa pred ním tak, ako my to robíme v súkromí."
Hobi bol šokovaný, ale nakoniec sa len usmial. "No a nakoniec tam Tae z toho odpadol, ale dal sa rýchlo do poriadku a oni získali, čo chceli. Myslel som si, že sa po tom bozku pozvracajú ako to hovorili, napriek tomu ako sa žiadúco bozkávali, lebo Kookie ten bozk dokonca predĺžil, ale keď ma Kookie zatiahol do izby a povedal mi, že niečo cítil, tak som si hneď pomyslel, že aj Yoongi, niečo ku nemu cíti."
Hobi už teraz mal otvorené ústa dokorán až som sa zasmial. "No a potom ma Jungkook varoval, že ak to niekomu poviem, tak zo mňa urobí praclík, ale keď sme prišli späť a Yoongi chcel vedieť veci ako, kde sme boli, či Jungkook hovoril niečo o ňom, tak som sa skoro neudržal, keby ma Kookie neodtiahol, ale skoro mi nebyť Taeho vrazil. Tae ma ochraňoval a objímal a potom sa za to naštvali obaja, takže boli ku mne hnusný."
Hobi zachrabtel, až som myslel, že sa dusí. "Takže Tae ťa objímal?" Mal som taký pocit, že bol za to na neho naštvaný, takže som sa to snažil Taemu vyžehliť. "Áno, ale ja som to začal." Asi som to práve hodil na seba, ale Tae ma ochraňoval, takže nechcem, aby to schytal on.
"Už ho nikdy prosím neobjímaj." Naklonil som hlavu na stranu a zahľadel som sa mu do očí. "Prečo?" Hobi si povdychol. "Lebo nechcem, aby si sa lepil na niekoho okrem mňa." Tak počkať on žiarlí? Tak takto vyzerá žiarlivosť v láske? "Ale pre mňa to nič neznamená! Pre mňa je to také, ako keby som objímal mamku alebo Jina."
Zaklipkal očami. "Kto je Jin?" Jaj jasné on ho nepozná už aj zabúdam. "Jin je môj dobrý kamarát v Seoule a je pre mňa ako druhá mamka, ale má priateľa a ten je tiež môj dobrý kamarát. Stará sa o mňa, varí pre mňa občas nejaké dobrôtky a vždy myslí na moju bezpečnosť, vlastne ma tu skoro ani nepustil."
Hobi pokýval hlavou a vyzeral ako keby niečo zvažoval. "Dobre môžeš sa s Taem objímať, ale nie veľa a žiadne obchytkávanie." Naklonil som hlavu na stranu, lebo som nerozumel slovu obchytkávanie, ale nechal som to tak. Bol som ale rád, že Taeho budem môcť objímať.
Hobi sa naklonil k môjmu uchu, až som cítil jeho horúci dych a srdiečko mi splašene búchalo, a zašepkal mi do úška. "A čo som pre teba ja hviezdička?" Hm... tak to je pre mňa ťažká otázka, lebo sme sa na vzťahu ešte ani nedohodli, aj keď sme sa už bozkávali a spali vedľa seba. "Ja neviem... kamarát?"
Opýtal som sa opatrne, ale Hobi sa moja odpoveď zjavne nepáčila, lebo sa od mojeho osobného priestoru stiahol. "Kamarát?" Pokýval hlavou po zopakovaní mojej otázky a zapozeral sa na mňa ublížene. Čo som urobil? "Povedal som niečo zlé?" Opýtal som sa vystrašene.
"Nie, ale myslel som, že pre teba znamenám viac ako kamarát. Vlastne tak mi aj dochádza, že ak ja som pre teba kamarát a bozkávali sme sa spolu, tak si to robil už aj s Jinom a Jungkookom?" Vypleštil som na neho oči. Čo to práve povedal? Bozkávať sa s Jinom, Jungkookom? Bože to nie!
Ja neviem, ako sa toto, čo medzi mnou a Hobim je. Je to vzťah? Ja neviem ako vyzerá vzťah, veď som ho ešte nezažil. Ale ja som myslel, že vzťah znamená aj kamarátstvo a rodina, lebo mám nejakú citovú väzbu s nimi. No nie? Zakrútil som hlavou a rozplakal sa zo svojej nevedomosti.
Čo medzi mnou a Hobim je? "Ja neviem, čo medzi mnou a tebou je, lebo som také, čo prežívam s tebou ešte nezažil." Hovoril som zafňukane, zatiaľ, čo Hobi na mňa smutne zdvihol pohľad. Hobi sa ku mne naklonil a dal mi obidve ruky pod lícia. Prechádzal mi po lícach palcami a hľadel mi do očí."Jiminie... tomuto sa vraví láska, teda aspoň dúfam, že ju ku mne cítiš."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Summer dream
FanficJimin sa rozhodne navštíviť so svojou úžasnou rodinou exotické Kanárske ostrovy s tým, že si to tam poriadne užije. Netuší však, že to bude jeho najlepšie leto v živote kvôli jednému človekovi, ktorého spozná ako svojho delegáta v hoteli. Zábavný, m...