🌴6🌴

101 9 0
                                    

Keďže sme mali ultra all inclusive, Kookie nám ihneď objednal nejaké koktaily

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keďže sme mali ultra all inclusive, Kookie nám ihneď objednal nejaké koktaily. "Ja nechcem piť." "Jiminie musíš si to trocha užiť, takže nenamietaj." "Fajn." Súhlasil som s nafúknutými líčkami a odpil si z koktailu.

Bolo to celkom dobré, až na ten alkohol, ktorý bolo cítiť. Zrazu Jungkook sebou mykol a otočil sa. Tae mal ruku na jeho pleci a keď sa Kookie na neho otočil usmial sa na neho, pri čom sa Kookie usmial tiež.

"Ahojte som rád, že ste prišli." Tae sa sladko na Kookieho usmial a ja som sa zahral, že musím ísť na toaletu. "Ospravedlňte ma, potrebujem si odskočiť." Stratil som sa a obhliadol som sa.

Traja sú dav, to viem už aj ja. Počas toho ako som sa obzeral som narazil na nejakého človeka a celý drink som na neho vylial. Automaticky som sa vystrašil a zdvihol plastový pohár.

"Prepáčte nechcel som do vás vraziť." "To je v poriadku aj ja mám občas hlavu v oblakoch." Počkať ten príjemný hlas je mi nejaký známi. Zdvihol som hlavu a uvidel Hoseoka. Odskočil som od neho a on sa zasmial. "Vyzerám tak strašidelne?"

Začervenal som sa a sklopil hlavu. "N-nie j-ja..." Začal som koktať, no super Jiminie, super! Hanbi sa! "Nemusíš sa ma báť. Ty si môj nie, moja skupinka Kórejcov nie?" "Á-áno." Už som myslel, že to môj myslí inak. "Koľko máš rokov, si totiž rozkošný." 

On si myslí, že som rozkošný? Aw! On je rozkošný, nie ja! "20" "Oh to si ešte mláďatko, ja mám 25. Prišiel si sa pozrieť na karaoke? Budem spievať, teda ak sa to dá nazvať spevom skôr rappom a Tae bude spievať so mnou."

"N-no j-ja..." "Nehanbi sa pridaj sa k nám bude to zábava!" No, zábavu chcem zažiť rozhodne, ale bojím sa, že by sa mi vysmiali.
"M-možno ne-neskôr." "Máš priateľku?" Čože ja a dievča? Nie nikdy! Vyvalil som oči.

"Prepáč to je tvoje súkromie. Ja hlava dubová." Čo to hovorí, veď je úžasný!"N-nie... s-si milý." "Vážne?" "Á-áno." Zrazu ma niekto chytil za rameno. "Ahoj!" Bol to Kookie a ja som sklonil hlavu, lebo som sa červenal ako paradajka. "Hobi ideme spievať?"

Spýtal sa Tae hneď vedľa Kookieho. Kookie sa na neho usmial a ja som bol radšej ticho. "Dobre teda, ale ešte sa napijem." "Inak sa ku nám pridá aj Mina." Ja som len klipkal očami. "Kto je Mina?"

Spýtal sa za mňa Kookie. "Mina je anglická delegátka je s ňou celkom sranda." Vysvetlil Hobi a ja som sa zľakol, že je heterosexuál. Vlastne už keď sa ma pýtal na priateľku som mal hneď podozrenie. Mal som chuť z toho plakať a už mi na krajíček vyhŕkli aj slzy.

Summer dreamWhere stories live. Discover now