"Chcem len vedieť aké to je, neviem či by som to zvládol sám... um... zajazdíš si na mne?" Naklonil som hlavu na stranu. "Taehyungie~ tak či tak nezostaneš iba nehybne ležať, takže ti to odporúčam zažiť a využiť túto možnosť tak, aby si to vyskúšal naplno. Dominuj ma budem ťa navigovať ak ti niečo nepôjde~"
Tae celý červený prikývol, čo bolo pre mňa až nadmieru rozkošné a obhliadal sa ako keby nevedel, čo má robiť. "Taehyungie~ upokoj sa láska~ odporúčam ti, aby sa ti dobre kĺzalo dnu a von, čo môže byť niekedy náročné lubrikant alebo si ma priprav, no ak to chceš mi robiť bez prípravy tak kľudne~"
Vyzeral byť mierne zmätený, ale zoskočil z postele a doniesol fľaštičku lubrikantu. Aw taký je rozkošný, keď nevie čo presne robiť. Znova zmätene pozeral na tú fľaštičku a tak som rukou naznačil, nech ju podá mne. Samozrejme ma počúvol a ja som si od neho prevzal fľaštičku.
"Poď ku mne bližšie~" Zase ma počúvol a vtedy som otvoril fľaštičku, aby som mu trošička naniesol na špičku. "Studí!" Usmial som sa nad jeho reakciou, fľaštičku zavrel a začal som mu ten kúsoček lubrikantu roztierať opatrne po celej jeho dĺžke. "Aaahhh~" Ani som si neuvedomil, aký je celý čas vzrušený, ale bolo to rozkošné.
Keď som to mal hotové tak som sa trošička zdvihol a venoval som mu jemnučký božtek na pery na to, aby som ho v tom podporil. "Teraz sa dostaň medzi moje nôžky, trocha si ma nadvihni, vyhľadaj moju dierku a daj ho do mňa, nie je to nič zložité neboj sa."
Pokýval hlávkou a zosunul sa cez môj tvrdý rozkrok zadočkom medzi moje nohy, za čo som musel zavzdychať, lebo som chcel byť práve tam. Hneď na to som na neho zavrčal za provokáciu. Trocha si ma zdvihol a hľadal moju dierku, čo sa mu aj podarilo a pocítil som ako sa do mňa snaží natlačiť.
"Aaahhh~ Taehyungie~ presne takto výborne~" Vsunul do mňa celú svoju dĺžku a vtedy som počul jeho úžasnutý vzdych až som zatajil dych. Usmial som sa a pozoroval som ho ako reaguje, na to, že je na opačnej pozícii ako zvykne byť. Mal zaklonenú hlavu a natáčal ju od slasti do rôznych strán, čo ma veľmi potešilo.
"Páči sa ti to Taehyungie?~" Zahryzol si do pery, jemne pootvoril tie jeho očká a prikývol. "Aké to je?~" Spokojne vydýchol. "Divné, ale zároveň sa cítim ako v nebi~" Usmial som sa a dal si ruku za hlavu. "Aspoň vieš ako sa cítim v tvojej úzkej prdelke to je ale dvojnásobné nebo~" Mierne sčervenal a zaklipkal očkami.
"A čo teraz?" "Teraz sa ako keby povysuň, no nie celý a následne sa vráť, čím prudšie a rýchlejšie to urobíš tým väčšiu slasť obaja zažijeme~" Pokýval hlavkou a už už to išiel urobiť, keby nám do izby nevtrhol Yoongi. "Kurva Taehyung ty dostaneš, ale na zadok!"
Až keď prišiel ďalej do izby, tak nás uvidel v čom sme a obaja sme sa nevine usmiali. Yoongi vypleštil oči snáď ešte viac než ja keď som od Taeho počul vetu, že dnes chce byť top a ostal na nás civieť. "Vy skúšate toto bezo mňa? Prečo ma vždy keď idete niečo robiť takmer vynecháte a ja sa tu následne dostavím?"
"Osud?" Zasmial som sa a Tae so mnou. "Tak vám to príde vtipné?" Obaja sme ho iba mlčky pozorovali v polohe, akej sme boli, Tae vo mne a ja pod ním. Vyzeral byť mierne naštvaný, čo pre nás predstavovalo znamenie na trest, ale ja som bol na dnes už strestaný a to za nič, len pre svoje baby.
"To si ešte odpykáte." "Dovolím si sa do toho vložiť, pretože som dovolil Taehyungiemu ma strestať a to celkom za nič, len aby si to vyskúšal. Nebol milosrdný, neviem či nebol ešte horší než ty Yoongi." Zamračil som sa na Taeho, keď som to spomínal, ale on zase len nahodil neviný úsmev.
"Nepohnete sa, pokiaľ nebudem vyzlečený." Razom sa začal aj vyzliekať a my s Taem sme len tak zatiaľ na seba hľadeli. Keď bol Yoongi hotový, tak nemilosrdne bez prípravy vrazil svoj penis do Taehyunga, čo som pocítil aj ja, lebo zakňučal a pomrvil sa, takže sme boli ako keby v takom hadíku, no dlho to netrvalo.
Yoongi sa z neho vytiahol, zrejme to malo slúžiť iba ako varovanie a Taehyungie sa začal po malej chvíli hýbať tak ako som mu to predtým hovoril. Yoongi nás pozoroval, Taehyungie slastne vzdychal a ja som cítil ako mi trafil na správne miestečko, až som sa prehol v chrbte.
Taehyungie zrazu zakňučal a vytiahol sa zo mňa, takže mi nezostávalo nič iné, ako zakňučať tiež. Trocha som sa vydýchal a pozrel na neho mierne vyčítavými pohľadom, ale hneď ako som pocítil to ako na mňa dosadol som sa uspokojil a pochopil o čo mu išlo.
"Páči sa ti byť iba šukaný správne Taehyungie?~" Prikývol so zakňučaním a začal dosadať rýchlejšie, ale zastavil sa, keď sa na neho zase nalepil Yoongi a onedlho som pocítil, že nie som sám, kto okupuje Taehyungieho dierku.
Taehyungie neznášal, keď sme sa do neho vtrepali obaja, lebo prežíval až príliš veľkú slasť, takže sme to využívali iba na jeho trestanie, keď urobil niečo také ako urobil dnes, mohol to teda očakávať. Nenávidí? Tak počkať.
"Yoongi aaaahhhh~ stopni sa na malú chvíľu~" Nečakal som, že ma poslúchne, ale urobil tak. "Čo sa do riti deje chcem z neho vyšukať mozog, že zabudne na slovo provokovanie!" Taehyungie dýchal tak rýchlo, že som myslel, že vypľuje zo seba dušu, ale začal sa ukľudňovať.
"Taehyungie~ tebe sa páči tento sexík, keď sme v tebe nasúkaný obaja, že? Preto to robíš~" Vypulil oči ako keby sme prišli na jeho veľké tajomstvo a zaklipkal očami. "No tak to si robíš prdel! Celý čas to robíš len kvôli tomuto?! Taehyung nabudúce si normálne vypýtaj sex!"
Tae sčervenal a bolo vidno, že sa snažil zachumlať do najbližšiej veci, ktorá pri ňom bola, aby zakryla jeho červené líčka. Proste rozkošný! "Hanbím sa to hovoriť." Povedal úplne smutnučký a cítil som ako našpúlil peru do perinky, ktorú si držal pred tvárou.
Yoongi ho zrazu starostlivo objal a ja tiež, takže sme sa obaja v ňom pohli a on nám zavdychal do perinky, ale nakoniec sme si ho napučili na seba do objatia. "Baby nikdy hovorím nikdy sa nám to nehanbi povedať, pre teba by sme zniesli aj modré z neba ak by si chcel, takže nehanbi sa."
Prekvapilo ma, že to povedal práve Yoongi. Zakňučal do perinky na súhlas, ale mňa ta perinka strašne rozčuľovala, pretože som nevidel do jeho tváričky a tak som ju odhrnul a uvidel som najkrajšie a najrozkošnejšie stvorenie, aké som mohol vidieť.
Pre mňa je Taehynugie ako jahôdka z 'oblačna miestami fašírky 2'. Malá rozkošná jahôdka, ktorá sa nebojí zabojovať aj za svoje veci, ktoré chce. Spapal by som ho. "Dobre Taehyungie?~" Pokýval hlávkou a viac sa na mňa natiskol, ako keby som mal byť náhrada za tú perniku.
Povdychol som si a pohladkal ho po jeho jemnučkých vláskoch. "Yoongi pokračuj." Hneď sme obaja začali do neho prirážať, ako sa len dalo a on nám vzdychal tak slastne ako keby ste počuli spievať anjelov. Všetci sme sa spokojne urobili a nejako sa potom aj nasúkali do sprchy spolu.
ČTEŠ
Summer dream
FanfikceJimin sa rozhodne navštíviť so svojou úžasnou rodinou exotické Kanárske ostrovy s tým, že si to tam poriadne užije. Netuší však, že to bude jeho najlepšie leto v živote kvôli jednému človekovi, ktorého spozná ako svojho delegáta v hoteli. Zábavný, m...