🌴27🌴

72 6 0
                                    

Jungkook začal Taeho ťahať na posteľ, zatiaľ čo Tae sa pevne držal steny a smial sa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jungkook začal Taeho ťahať na posteľ, zatiaľ čo Tae sa pevne držal steny a smial sa. "No vidíš hovoril som ti, že obaja budú ako med." Zašepkal mi Hobi do ucha, keď som sa bavil na tých dvoch. Pozrel som nevine na Hobiho, ktorý na mňa žmurkol a silno ma objal.

"Zadusím sa!" Vypískol som, takže uvoľnil stisk. "Prepáč mi to, ale budeš mi strašne chýbať! Nezabudni večer prísť a dostaneš odmenu." Odmenu? Vypulil som na neho oči a hľadal som odpoveď, aká odmena by to mohla byť v jeho očiach, ale vôbec nič som nevytušil.

No potom na mňa prišla druhá fáza, keď mi niekto spomenie odmenu alebo prekvapenie pre mňa a to taká, že som začal sám jeho drtiť v objatí. "Jiminie! Teraz neviem ja dýchať!" Uvoľnil som stisk a vtedy prišla tretia moja fáza a to tešenie sa ako malé dieťa.

"Odmenu!" Vypískol som, vzal ho za ruky tancoval som šťastný tanček. Hobi sa zasmial a tancoval so mnou, ale to prišla už moja štvrtá fáza a to taká, že som sa musel vypytovať. "Aká odmena? Povieš mi o nej? Čo dostanem?" Hobi sa zasmial, keď som na neho vychŕlil tie tri otázky a vtedy sa objavila moja posledná fáza.

Poslednou fázou bola nedočkavosť, takže som ho ťahal za ruku a prosil, aby som to mohol dostať už teraz a vyhrážal sa, že neprídem, ak ju teraz nedostanem, ale Hobi mi nič o tej odmene nechcel povedať, takže som zosmutnel. "Nebuď smutný, trocha vydržíš a večer si prídeš po svoju odmenu, dobre?"

Pokýval som smutne hlavou a sklopil ju, ale Hobi ma chytil za bradu a donútil ma sa na neho pozrieť. Pobozkal ma nežne na pery a ja som si tú chvíľku užíval. Nakoniec sa odlepil, ja som zaskučal a on sa usmial. "Musím ísť hviezdička, ale neboj sa zbehne ti to tak rýchlo ako voda, ten čas."

Prikývol som a on odišiel s posledným rýchlym bozkom na moje čelo. Povdychol som si a pozrel sa na tých dvoch, ktorý sa šantili v posteli. Spoločne spadli na zem a Jungkook Taeho uveznil na podlahe. Držal mu ruky vedľa hlavy pevne pritisknuté a sklonil sa pre pusu, ale Tae odvrátil zo smiechom tvár nabok.

"Kookie prestaň ma toľko bozkávať!" Jungkook si nedal povedať a vyhľadával jeho pery, takže sa Tae úpenlivo smial. "Nie je to fér voči Yoongimu, lebo s ním som nikdy nespal." Kookie sa na neho pozrel a zamračil sa. "Ešte, aby hej!" Tae si povdychol a usmial sa. "Tak úpenlivo závislí len na mne, veď to nie je ani dobré!" Zasmial sa Tae.

Jungkook, to ale nevnímal a stihol sa pritisnúť na jeho pery. Tae sa pridával, ale čoskoro to ukončili. "Pusti ma!" Jungkook začal vyjednávať. "A čo za to?" Tae vypulil oči na Jungkooka a zasmial sa. "Veď ja som ti zaplatil až až s tými bozkami." Kookie zakrútil hlavou a ukázal si na líce.

"Ešte jednu." Tae prekrútil očami a vlepil mu jednu veľkú pusu na líce, takže Kookie bol už spokojný a pustil ho. Tae vstal napravil si znovu košeľu a znova sa mi ospravedlnil, ale akurát vtedy ho Jungkook plesol po zadku. "Jungkook!" Vykríkol na neho Tae a on sa iba zasmial.

"Um... kde som to skončil? Oh! Áno! Prepáč mi to, čo sa tu všetko deje, ale tvoj kamarát je neandrtalec, ktorý nikdy nemá dosť." Tae ho pri tom pražil pohľadom a Jungkook sa iba zasmial. "Teba nebudem mať nikdy dosť láska." Taeho pohľad ako lusknutím prstov zmäkol a musím povedať, že aj ja som bol z toho namäkko, čo mu povedal.

"Tak fajn chlapci! Idem do svojej izby sa dať kus dokopy a potom za mnou príďte do miniklubu." Rozkázal Tae a s poslaním pusy Kookiemu, odišiel. Kookie sa ihneď s vetou 'ja sa z neho zbláznim' a roztiahnutými rukami hodil na posteľ. Zasa mal ten zasnenými pohľad a usmieval sa ako slniečko.

Pomaly som ku nemu pristupoval až som zastavil pri jeho posteli a sadol si na ňu. "Hneváš sa ešte na mňa?" Opýtal som sa opatrne, na čo mi Kookie odpovedal, že 'nie'. "Vlastne si mi aj pomohol, lebo teraz ma miluje viac a sám som mu nevedel povedať ako veľmi ho milujem, takže... ďakujem."

Potom pokračoval v rozprávaní. "Ale taktiež vďaka tebe som mu sám dokázal povedať vetu, že ho milujem a on tiež, takže som ti naozaj vďačný." Vážne som mu pomohol? Tak to som nečakal.

"Čo ste vlastne celú noc robili?" Jungkook zdvihol hlavu a pozrel na mňa. "Mal si to vidieť! Spal na mne úplne nalepený a zo spánku ma objal. Bol rozkošný a samozrejme sme sa bozkávali, trocha som sa ho dotýkal a on mňa, ale nerobili sme nič nekalé, aj keď z toho ako bol na mne nalepený, tak sa mi postavil."

Čo sa mu postavilo? Musel som sa ho spýtať. "Čo?" "Bože Jimin! Ty si taký neviný! No predsa penis!" Vypleštil som na neho oči a radšej som sa rýchlo stratil v kúpeľni s červeňou v tvári, nad čím sa Jungkook zasmial. Umyl som si zúbky, prezliekol som sa z Hobiho vecí, ktoré mu budem musieť vrátiť a umyl si tvár.

Vyšiel som z kúpeľne na čo Jungkook zakričal 'konečne' a vliezol tam pre zmenu on. Neskôr, keď Kookie bol už hotový, sme išli na neskoré raňajky, pričom Taemu niečo zobral potajomky tiež a potom sme prišli za ním a za Yoongim, ktorý sa hrali s deťmi a hula hupmi.

Kookiemu sa úplne rozžiarili oči, keď uvidel ako sa Taeho boky ladne pohybujú a prikradol sa ku nemu zo zadu. Chytil ho za boky, nad čím Tae pustil hula hup na zem a poskočil, ale keď počul Jungkookov upokojujúci hlas, tak bol kľudný. "Ahoj láska." Zašepkal mu do uška a pevne ho zo zadu objal.

"Ahoj Kookie." Tae ho pohladkal po jeho rukách omotaných okolo jeho pásu a usmial sa. Yoongi sa mračil a hneď ku ním prišiel. "Yoongi upokoj sa prosím." Vypleštil oči a nadzhvihol obočie. "Vážne?! Veď si s ním strávil noc, takže ja by som tu mal by ten, ktorý sa ťa bude teraz dotýkať."

"Yoongi!" Okríkol ho Tae, ale Yoongi si najďalej bránil, čo je jeho. "Vieš čo? Ak sa ma chceš dotýkať, tak sa zblížiš s Kookiem!" Teraz vypleštil svoje oči ešte viac a Tae odlepil Kookieho ruky z jeho pásu. "Fajn! Ale musí to urobiť aj on!" Tae prikývol a venoval sa pre zmenu mne, keď mi podával hula hup.
——————————
Ľudkovia moji zlatý, čo to čítate! Hlboko sa ospravedlňujem, že celý týždeň nič nebolo, ja som si pôvodne myslela, že ani dnes nič nebude, ale nejako mi to vyšlo. Mala som toho veľa v škole a z tanečnej som prišla úplne sťatá, takže som hneď zaspala, takže sa vám ospravedlňujem!😕

I purple you!!!💜💜💜

I purple you!!!💜💜💜

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Summer dreamWhere stories live. Discover now