🌴5🌴

117 10 50
                                    

Jungkook celú cestu hovoril o tom aký je Tae dokonalý a že si ho získa aj keby mal umrieť, čo podľa mňa preháňal

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jungkook celú cestu hovoril o tom aký je Tae dokonalý a že si ho získa aj keby mal umrieť, čo podľa mňa preháňal. Neskôr si išiel aj kúpiť fľašu s vodou len, aby ho znovu videl. Rozbehol sa ku mne a rýchlo si sadol. "Čo sa tak ponáhľaš?" otvoril vodu a napil sa z nej. "Podarilo sa mi ho nenápadne sfotiť."

Vyvalil som oči, lebo začína sa správať ako nejaký fanúšik nejakej superhviezdy. "Čože si urobil?!" "Odfotil som si ho." Uškrnul sa a ja som ešte viac vyvalil oči. "Jungkook ty nie si normálny!" On len pokýval ramenami a zasmial sa. Otvoril mobil a pozeral na tú fotku. Nahliadol som aj ja. "Vidíš tú krásu? Ja sa zbláznim!"

 "Vidíš tú krásu? Ja sa zbláznim!"

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"No je vážne pekný." "Viac než to on je úžasný!" Prišli sme s autobusom ku hotelu a on ešte stihol niečo povedať. "Dobre takže teraz keď prídete do hotelu prosím netlačte sa, lebo každá izba má výhľad na more a je moderne zariadená, takže všetci dostane rovnaké." Vystúpili sme z autobusu zobrali si kufre a on tam stál a čakal pokiaľ si ich zoberieme.

Samozrejme Kookie si nedal povedať a tlačil sa ku nemu čo najbližšie. Prekrútil som očami a vybral sa za ním, lebo máme mať spolu samostatnú izbu. Keď sme prišli pred recepciu, tak tam už stál nejaký človek a Tae sa ku nemu hneď pridal.

Usmieval sa ako slniečko a musím povedať, že mal najkrajší úsmev, ktorý som kedy videl. Tae do neho štuchol, niečo mu zašepkal a on sa zasmial. Bol to pre mňa boh slnka. Tlieskol nadšene rukami a začal rozprávať.

"Dobre takže ste všetci? Dúfam, že sme nestratili cestou nejakého pasažiera." Všetci sme sa zasmiali. Mal vážne príjemný hlas, ktorý ma ukľudňoval. "Dobre teda teraz si vás označkujeme náramkami ako mačky strom."

Všetci sa zase zasmiali. "Mimochodom ja som hlavný delegát Jung Hoseok, ale môžete ma volať Hobi." Zavolal ma k sebe a Jungkook sa dostal k Taemu. Chytil mi pravé zápästie a mnou prešla elektrina. Zaviazal mi náramok, ktorý bol celkom pekný.

Summer dreamDonde viven las historias. Descúbrelo ahora