🌴🌴🌴

68 6 0
                                    

Pripadám si ako ryba na suchu

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Pripadám si ako ryba na suchu. Áno mám Taeho, poskytuje mi bozky, to isté aj Yoongi, ale chcem ochutnať viac, hlavne teraz, keď to neviné stvorenie Jimin, môj kamarát, ten čo sa toho tak bál, že som si myslel, že to nikdy neurobí, už nie je panic.

Čo mám robiť k sakru ja?! Mám chuť tu všetko porozbíjať, mám chuť vrieskať a mám chuť z Taeho vyjebať dušu. Jungkook hlavne sa ukľudni, fajn? Tae je možno krehkejšie stvorenie než Jimin, tak sa ukľudni.

Kurva jak sa mám ukľudniť, keď je tak nehorázne sexy?! Niekto by ma mal dať asi vykastrovať. Poviem to Taemu pre istotu, keď sa s ním najbližšie uvidím. A nesiem mu zabudnúť povedať, nech nenosí to provokatívne dokonalé oblečenie.

Tie jeho voľné tričká a ešte keď sú roztrhané, alebo košele, bože. Okrem toho, nemôže prestať nosiť k tomu tie obtiahnuté rifle, v ktorých mu dokonale vidno zadok a náznak jeho dokonalej mužnosti? Keď tak o tom premýšľam a slintám tu, tak...

A do riti! Piči! Zacukalo mi v rozkroku a aby toho nebolo málo, tak som mal na sebe obtiahnuté nohavice. V tej chvíli práve niekto zaklopal. Jungkook ukľudni sa mysli na niečo škaredé, hnusné a prejde ťa to. Rozdýchaval som sa pomaly a postavil sa za dvere tak, aby keď ich otvorím mi nebolo vidno môj stoporený penis.

Hlavne som chcel tú osobu vyhodiť, lebo som si v kľude potreboval vyriešieť svoj problémik. Otvoril som dvere a to, čo som uvidel mi rozhodne nepomohlo s tým problémom. Tae. Znova mi zacukalo v rozkroku až som si musel zahryznúť do pery.

"T-Tae teraz nie je najvhodnejšia chvíľa, aby si tu bol potrebujem ísť do sprchy a ty ísť pomôcť Yoongimu." Snažil som sa to zahovoriť, ale on sa na mňa len čudne pozrel a vkročil dovnútra. "Potrebujeme sa porozprávať Kookie."

Našťastie si nevšimol môjho problému, ale zároveň by som bol rád keby ho uvidel. Aspoň by zdrhol a ja som si ho mohol uviesť do svojej konfortnej zóny alias pokoja. No nechcem ho vystrašiť tým, že na neho myslím a hneď sa mi postaví, takže sa správam ako úchyl. Potrebujem ho odplašiť bez toho, aby to zistil.

Ale ako? Hm... "Tae myslím, že som práve videl myš!" Zaklipkal očami a potom sa usmial? "Kde? Kde je to rozkošné stvorenie s fúzikmi a lesklími očičkami?" Okej, on je úplný anjel. "Nikde Tae, um... mohol by si prosím odísť? Potrebujem... čas pre seba."

Tae naklonil hlavu na stranu a pomaly si ma začal merať pohľadom. Čo teraz? "Tae..." Zastavil sa na mojom dosť viditeľnom probléme, ktorý vďaka jeho prítomnosti sa zväčšoval a rozhodne sa nechcel ukľudniť. Vypleštil oči a obaja sme prehltli.

Sklopil som zrak, zatiaľ čo on sa ku mne priblížil? Tak počkať. Cúvol som, ale narazil som na stenu, zatiaľ čo on si predo mňa pokľakol a pozrel mi do očí. "Tae čo to...ahhh~" Nestihol som ani dopovedať a už mi hladkal rozkrok. "Kurva~ prestaň Tae~"

Miesto toho, aby prestal, tak mi stiahol zips a urýchlene zo mňa dal dole nohavice a aj boxerky? "Tae kroť sa!" Znova ma nepočúval, iba si ma obzeral s vyvalenými očami a dýchal ako keby bol pod vodou 15 minút a potom sa vynoril s tým, že by prežil.

"Tae ner... ahhh~panebože~" On si ma dal na tie krásne mäkkučké, teplé vankúšiky, zvaného jeho pery. Otvoril pomaly ústočká a oblízal mi špičku. "Preboha!" Tuším, že ma chce zabiť. Držal si ma a jemne ma dráždil rukou. "Tae prečo ahhh~ to robíš?"

"Pretože si môj priateľ a chcem ti pomôcť, len dúfam, že si sa nevzrušil z Jimina inak by som ťa zabil." Hodil na mňa vražebný pohľad, z čoho som bol dosť prekvapený. "Nie láska, ahhh~ bolo to... bolo to kvôli tebe... myslel som na teba, ale nechcem, aby si si o mne myslel, že chcem ahhh~ iba sex."

Tae na mňa pozrel s iskričkami v očiach. "To si nemyslím Kookie, len mi povedz. Miluješ ma?" Prečo sa ma to pýta teraz? Hlavne keď ma ten celkom pevný stisk na mojom penise, ktorý mi robí tak dobre~. "Preboha Tae samozrejme ahhh~ že áno."

Pozrel na môj penis a uškrnul sa. Zo špičky sa mi liala snáď tona prejakulátu. "Čo keby sme využili toho, aby si mi správne odpovedal práve teraz?" Zaškeril sa zatiaľ, čo ja som vyvalil oči. To nemôže! Bolí to, chcem sa uvoľniť! "Tae teraz ahhh~ nie~"

"Ja si myslím pravý opak." Žmurkol na mňa a oblízal mi znova špičku. "Kurva! Tae ten tvoj jazýček~" Krásne mi ním krúžil okolo špičky a zlízaval mi prejakulát. Zrazu sa odtiahol. Vážne Tae?! Chceš ma dráždiť?! Veď počkaj, ešte si to odskáčeš!

"Takže ak mi budeš odpovedať správne, tak sa dostaneš k svojmu cieľu a ja ťa dorobím krásne jazykom ti budem prechádzať po každej malinkatej časti tvojho náderného penisu, ale ak mi budeš odpovedať blbosti, tak ťa maximálne budem mučiť, dobre?"

Zakrútil som hlavou a už sa mi dostalo odozvy. Silnejšie mi stisol penis. "Ahhh~ kriste pane Tae!" Uchechtol sa, no ja som sa zamračil. Prisahám, že si na ten jeho krásny guľatý zadoček nesadne týždeň! "Takže?" Usmial sa. "Dobre Tae, len rýchlo~ bolí to~" Usmial sa a povolil trocha stisk.

"Takže... prečo si zdrhol, keď ťa pobozkala Jiminovi sestra?" Vážne na mňa ide toto vyťahovať? "Pretože nenávidím dievčatá a chcem iba teba a Yoongiho, stačí? Chcel si, aby som jej bozky oplácal?" Tae sa zamračil, zatiaľ čo ja som si oprel hlavu o stenu, zaklonil ju a snažil som sa rozdýchavať, čo sa tu deje so zatvorenými očami.

"Nie nechcel." "Tak vidíš." Tae si povdychol. "Prečo nenávidíš dievčatá?" "Tae..." Stiskol mi penis. "Ahhh~ budem dobrý stačí~" Tae sa usmial a povolil stisk. "Pretože som mal kedysi priateľku, ale bola to kurva, tak som ich proste znenávidel, nie vždy som bol gay."

"Dobre teda, ďalšia otázka." "Tae~ prisahám, že ak s tým neprestaneš, tak si to dosť nepekne odnesie tvoj krásny zadok." Tae sa zasmial. "Môj zadok je momentálne v bezpečí, ale ďakujem za kompliment." Hlasno som vydýchol, pretože som to už nezvládal.

" Hlasno som vydýchol, pretože som to už nezvládal

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Summer dreamDonde viven las historias. Descúbrelo ahora