🌴33🌴

69 6 0
                                    

Ja tú vôňu zo seba necítim! Jak je možné, že on ju cíti? Čuchal som si k pokožke, tričku, ale vôňu svojho sprchového gélu som necítil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ja tú vôňu zo seba necítim! Jak je možné, že on ju cíti? Čuchal som si k pokožke, tričku, ale vôňu svojho sprchového gélu som necítil. "Ja nič necítim." Zasmial sa, keď som sa aj najďalej snažil zachytiť vôňu jahôd. "To preto, lebo si na tú vôňu už tak zvyknutý, že ju nezachytávaš." Žeby to bolo naozaj tak?

Neviem prečo, ale aj po tomto jeho tvrdení som si čuchal k pokožke. Chcel som zachytiť aspoň stopu, ale nič som necítil a zrazu sa na mňa vrhol, pričom sme spoločne spadli na jeho posteľ. Zakňučal som, lebo rozhodne nebol ľahký, ale čo chcem od človeka, ktorý má také svaly ako on.

Vymanil som sa spod neho, nad čím sa zamračil a sadol som si na jeho vypracované bruško skryté pod tričkom. Naklonil som sa k nemu a dal mu pusinku. "M-môžem ťa aj ja ovoniať?" Prišlo mi to trápne a hlúpe, ale tiež som chcel poznať dôverne jeho vôňu.

"Iste hviezdička." Zaklipkal som očami a trocha neiste som sa priblížil k jeho krku, kde som vdychoval jeho vôňu. Je to možné? On vonia čisto ako vanilka! Trocha som sa pomrvil a viac si pričuchol, pričom som sa mu obtrel nosom o pokožku. Ovoniaval som mu celý krk a vrtel som sa na ňom.

Tá vôňa je priam omamná! Pripadal som si ako pes, ale Hobimu sa to očividne páčilo, lebo sa na mne zabával. Zosúval som sa dolu, že či neucítim niekde aj inú vôňu, ale zastavilo ma to, čo zo seba vydal Hobi. "Ah~Jiminie!" Čo som urobil? Určite niečo zlé! Zaklipkal som očami a chcel som vstať z neho vstať, ale on ma chytil za boky a stiahol ma späť na seba.

Tak počkať, čo je to? Ucítil som ako sedím na niečom tvrdom a vôbec mi nedopínalo, čo by to mohlo byť, takže som sa trošku pomrvil. "A~ahhh~mhm" Zase vydal zo seba ten zvuk, ale tento krát zatvoril oči. Previnilo som sa na neho pozrel so zaklipkaním očí. "H-Hobi?"

"Jim-Jiminie~" Otvoril oči a ja som naopak ich zavrel, lebo som sa bál, že som urobil niečo zlé. Ucítil som ako mi Hobi priložil ruku k môjmu lícu a čakal som kedy príde facka, takže som prižmúril silnejšie očné viečka k sebe. "Otvor oči Jiminie." Prekvapilo ma, že hovoril tak príjemným tónom a že nekričal, pritom ma ešte aj hladkal po líci.

Ja to nechápem! Urobil som teda niečo zlé? Otvoril som svoje oči, hoci som bol stále vystrašený, ale keď som uvidel ako sa na mňa Hobi usmieva, tak som bol dosť mimo. "Si rozkošný ako nevieš, čo robíš." Hm? Naklonil som hlavu na stranu, lebo som netušil o čom hovorí.

"Pozri sa, čo si mi spôsobil." Zobral moju ruku a pritiskol mi ju k svojemu rozkroku. Keď som ucítil tvrdú vec, tak som nadskočil, nad čím sa on zasmial. Takmer som spadol z postele, ale zachytil som sa. "Pokoj, pokoj..." Hobi sa postavil a ja som radšej ustupoval.

Ničomu som nechápal, ale mal som strach. Ja som ešte nikdy nemal tak tvrdého svojho pipíka, takže si nemyslím, že je to dobré. "Neboj sa neurobil si nič zlé." Tým by som si nebol tak istý, veď ja som mu spôsobil asi zdravotný problém. Nemám mu to ošetriť? Dá sa to vôbec ošetriť? Jakto že som tak neskúsený?

Má to niečo spoločné so sexom? Viem vôbec čo je sex alebo si to len namýšľam, že to viem? Každopádne som si istý, že viem, čo je bottom a top. Top je človek, ktorý všetko začína, všetky bozky, potrpí si na postave bottoma a bottom je ten kto to všetko príjma. A sex? Nie je to ak sa ľudia tak bozkávajú, že si masírujú jazyky?

Ja neviem! Bože ja som strašný! Chcem vysvetlenie! Asi sa spýtam Jungkooka. Neviem prečo, ale radšej som zdrhol od Hobiho, lebo som už tak toho zlého natropil až príliš. Otvoril som dvere a zrýchlene som zaliezol do izby. Jungkook si tam púšťal nejaké zábavné videá a ani si ma nevšimol.

Dobre teraz sa ho to spýtam! "Jungkook?" Zdvihol hlavu a vypol mobil. "Áno?" Trochu nervózne som si povdychol, ale začal som hovoriť. "Ja som Hobimu spôsobil zdravotný problém." Jungkook vypleštil oči a razom sa postavil. "Zranil si ho? Zbil si ho? Čo si mu sakra urobil?"

Chytil na za ramená a potriasol so mnou. "N-nič, ale..." Prehltol som guču v hrdle. "Ale?" Bože mal by som to zo seba dostať. "J-jeho pipík bol tvrdý." Jungkook sa začal rehotať až mu tiekli slzy po tvári a váľal sa na zemi. "Prečo sa smeješ to je vážna vec!" Jungkook sa začal rehotať ešte viac.

"Bože! Vieš ty vôbec čo je to sex?" "Asi." Pokýval som ramenami a Jungkook si zatiaľ zotieral slzy. "Dobre tak mi povedz, čo to podľa teba je." Sadol si na posteľ a ja som si povdychol. "Podľa mňa je to ak si ľudia navzájom masírujú jazyky." Jungkook spustil ďalší rehot a ja som nechápal prečo.

"Dobre! Dobre! Vysvetlím ti to, lebo je to beznádejné." Znova si utieral slzy a ja som si ku nemu na posteľ prisadol. "Dobre, takže... kde začať? Dobre už to mám!" Tlieskol si a trochu sa zasmial. "Takže to tvoje masírovanie jazykov... to je len trocha... ako ti to povedať? Vášnivejšie bozkávanie, nie je to nič zvláštne, je to bežné."

Zase sa zasmial a utrel si slzy. Takže to nie je sex? "Sex je ak... no... keď jeden človek do teba... nie takto to nepochopíš... ak do tvojej dierky, ktorú máš pri svojom pipíku alias penise, keď to chceš odbornejšie... ten druhý človek ti tam strčí svoj penis." Čože?! Veď to musí bolieť a to sa nesmie!

"A to, čo si mi povedal, že je to 'zdravotný problém', to nie je zdravotný problém, aj keď no... treba to nejako vyriešiť a to... tak, že... si do svojích úst vezmeš ten 'zdravotný problém', teda penis a budeš ho cucať ako... ako lízatko alebo... si ho vezmeš do rúk a budeš robiť toto." Ukázal mi to gesto a ja som vypleštil oči. Nie! Toto je legálne?

 Nie! Toto je legálne?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Summer dreamWhere stories live. Discover now