"Ale, ale, ale... niekto sa nám tu nebodaj hanbí..." Štipol ma do zadku a ja som vypískol do vankúša. "Jiminie... Veď si ma už videl nahého. Okrem toho... Mal by si sa vyzliecť aj ty... Nie je dobré a ani príjemné byť v mokrých veciach." Len som nad tým zakňučal a ešte viac som sa zavŕtal do vankúša.
Zadok som mal vypulený do vzduchu a ani som si to neuvedomoval. "Vieš, že ma to provokuje, keď máš pre mňa takto nádherne vypulený zadoček~" Pohladkal mi jemnúčko po jednej polke a potom mi smeroval rukou hore. Do svojích rúk uchopil lem mojich nohavíc a boxeriek.
"Mám ťa vyzliecť ja?" Nervy som mal už na pokraji, praskali vo švíkoch z toho ako som bol vzrušený a ako som už chcel, aby niečo urobil, ale to že sa ma pýtal ma hneď v tomto zastavilo. Ako keby sa mi vďaka jeho otázke vrátil rozum do hlavy, ako keby sa mi obnovilo vedomie.
Už, už mi išiel stiahnuť boxerky s nohavicami, keby som ho nezastavil celý červený, určite aj na zadku. Venoval som mu vystrašený pohľad s neviným kukučom, zatiaľ čo on on mi venoval nádherný úsmev. "Dobre láska hlavne sa vyzleč a choď do kúpeľne ja zatiaľ zavesím na balkón mokré veci. O malinkú chvíľočku prídem za tebou, takže sa nezamikaj."
Čože?! Ne ne ja sa zamknem! Dnes ma videl už nahého a aj tak si myslím, že to nie je správne. "Jiminie, ale ja to myslím vážne." Zatváril som sa nevine a pre efekt som ešte aj naklonil hlávku na stranu. "Neviem o čom hovoríš." Pomaly som videl, ako sa mu pomaly zdvíhajú kútiky úst do úškrnku.
"Myslíš, že ťa nepoznám láska? Viem aký si hanblivý, takže viem aj, že by si sa najskôr v tej kúpeľni zamkol, takže ak to urobíš, tak dostaneš trest a ver mi, že ten trest nebude taký milosrdný ako naposledy, že sa s tebou nebudem týždeň bozkávať. Teraz to bude oveľa horšie, takže si veľmi dobre rozmysli, či sa zamkneš v tej kúpeľni."
Vypulil som oči, preglgol na sucho a utekal som vystrašene do kúpeľne. "Som rád, že sme sa dohodli láska." Zakričal za mnou Hobi a ja som sa začal pomaly a nadurdene vyzliekať. Takže trest? Čo by mi urobil? Je pravda, že teraz má vďaka tomu, čo sme spolu robili nedávno väčší výber možností, ale čo by mi urobil?
Radšej sa asi nezamknem. Budem poslušný, nechcem žiadne tresty a ani riskovať. Tak počkať! Ja chcem riskovať! Bude to vzrušujúce. Zachichotal som sa pre seba pred zrkadlom a zamkol som dvere. Ihneď som sa dostal do sprchovacieho kútu a pečlivo som zavrel sklenené dvere za sebou, aby náhodou nejaká voda neskončila mimo.
Pustil som vodu a mierne som nadskočil, keď začala tiecť studená voda. Veľmi rýchlo, po zmenení ju na teplú až pre niekoho horúcu, som nechal na svoje telo a svoj boľavý zadoček stekať, príjemné teplé kvapky vody. Začal som si pospevovať a užívať si poriadne teplej sprchy, keby so mnou nemyklo, keď počul trieskanie na dvere.
Vodu som vypol, zachichotal som sa a dal si na ruky Hobiho sprchový gél. "Jimin! Do riti Jimin! Otvor tie dvere! Koleduješ si o trest! Vieš o tom však?! Dávam ti presne 30 sekúnd na to, aby si sa pred tým trestom zachránil! Jedna,..." Začal odpočítávať, ale ja som si to nevšímal a poriadne som si úmýval telo.
Sústredil som sa na to, aby som na každom kúsku tela mal rozotrený sprchovací gél a trocha som si v rukách aj pomnul zadoček, s tým, že som si myslel, že mi to pomôže. Po dôkladnom nanesení sprchovacieho gélu, Hobi prestal odpočitávať a mal extrémne nervy, no ja som ho nevnímal, pretože som si tú penu začal dôkladne zmývať.
Dvakrát som si ešte umyl vlasy a bol som hotový. Vyliezol som zo sprchy a uvedomil som si, že Hobi prestal s trieskaním na dvere, takže som sa usmial sám pre seba. Došlo mi však, že nemám pri sebe suché oblečenie, takže som sa zmohol iba na zabalenie do jedného uteráku a jednej osušky.
Prezrel som sa ešte v zrkadle, z ktorého som musel zmazať paru, aby som sa videl a vyšiel som opatrne z kúpeľne. Keď sa nič nedialo a bolo tam úplne ticho, tak som si povdychol a dúfal, že Hobi niekam odišiel. Prešiel som z chodby pri kúpeľni do izby a takmer som vypustil dušu z toho ako som sa zľakol.
Sedel tam Hobi, na jeho posteli, celkom nahý, s hlavou sklopenou a rukami položenými na stehnách a spojených tak, ako keby sa modlil. Naklonil som hlavu na stranu a prišiel som pomaly pred neho. Snáď som mu tým neublížil. Kľakol som si pred neho a pozrel mu zdola do očí. Vyzeral naštvane.
Cítil som, ako ma zaplavuje horúčava, z toho, čo som vyviedol a zosmutnel som. "Hobi~" Položil som mu ruku na stehno, ktorú mi následne chytil, vytiahol si ma prudko na nohy, zvalil ma na posteľ a sadol si na mňa obkročmo. Zhíkol som a on mi zatiaľ chytil ruky a silno mi ich jednou rukou držal nad hlavou.
Moje srdiečko bilo ako o preteky a môj dych bol tak rýchlý, že som si myslel, že som dostal nejaký záchvat. Cítil som ako mi po tele začal prúdiť adrenalín. "Ty si myslíš, že nedodržíš, čo som povedal a nič z toho nebude? Hm?" Zavrčal na mňa a ja som zaklipkal nevine očkami. "Odpovedz mi!" Zakrútil som hlávkou a pomrvil som sa pod ním.
"Varoval som ťa a aj tak si to urobil. Povedz mi prečo Jiminie." Čo mu mám povedať? Že som sa zblázdnil a chcem skúšať aj rizikové veci? "Prečo?" Sklonil sa a sledoval moje pery. "Pretože som chcel." Povedal som jednoducho, ale nečakal som, že sa ma bude pýtať niečo ďalšie. "A prečo si to chcel Jiminie? Hm? Chcel si ma naštvať? Chceš skúšať, aké sú hranice môjho hnevu?"
Zaklipkal som očami. "Možno..." Pípol som, ale rozumel mi a bol z toho šokovaný. "Ale prečo Jimin? Prečo?" Jeho horúci dych som cítil na perách a to ma iritovalo, hlavne, keď som sa nevedel ani pohnúť. "Pretože sa chcem zmeniť, pretože chcem skúšať nové veci, pretože chcem prekonávať svoje strachy, už nechcem byť ten bojazlivý chlapec a..." Vtedy ma umlčal bozkom.
YOU ARE READING
Summer dream
FanfictionJimin sa rozhodne navštíviť so svojou úžasnou rodinou exotické Kanárske ostrovy s tým, že si to tam poriadne užije. Netuší však, že to bude jeho najlepšie leto v živote kvôli jednému človekovi, ktorého spozná ako svojho delegáta v hoteli. Zábavný, m...