🌴43🌴

101 7 0
                                    

Dal mi dole šatku z očí, znova mi obsypal bozkami moju odhalenú pokožku, zatiaľ čo ja som sa išiel prepadnúť od hanby a krútil som svojou hlavou

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Dal mi dole šatku z očí, znova mi obsypal bozkami moju odhalenú pokožku, zatiaľ čo ja som sa išiel prepadnúť od hanby a krútil som svojou hlavou. Vážne Jimin? Musel si sa počúrať, správaš sa ako dieťa dokonca aj ako dieťa nevieš udržať svoj močový mechúrik.

Chcel som zdrhnúť, niekde sa zavrieť a nikdy neotvoriť dvere, až tak som sa hanbil. "Výborne láska, zvládol si to." Pochválil ma Hobi a za čo? Svoju ruku vytiahol z mojich boxeriek a moje oči sa hneď otvorili, zastavili sa nad čudným krémom na Hobiho ruke a stále na neho zízali.

Skade má ten krém? "Chceš sa ochutnať?" Čože? Ja nechápem. Chcem vysvetlenie. Okrem toho, kde je tá mláčka, čo mala byť pod mojími nohami? Čo sa to deje? Čo sa stalo? Ja som sa nepočúral? "O-odkiaľ máš ten krém?"

Hobi sa zasmial a pobozkal ma na líčko, stále ma držiac v náručí. "To nie je krém Jiminie." Zaklipkal som očami. Ak to nie je krém tak čo to je? "Čo to teda je?" Hobi sa zase zasmial a ja som znova nechápal na čom sa toľko smeje.

"Láska to je... ako ti to len vysvetliť... tvoj vrchol, niečo čo vypúšťa každý človek zo seba, keď je vzrušený až nadmieru, keď to nemôže vydržať držať v sebe a ten proces sa nazýva orgazmus odborne, vrchol sa odborne nazývajú spermie, to je výsledok, ktorý držím v ruke a kedysi dávno si bol jeden z nich jedna zo spermií, ktorá sa úspešne dostala do maminkinho vajíčka, tak ako máš kuriatka a narodia sa z vajíčka, len akurát u sliepočiek je to mimotelové vajíčko, my ho máme teda ženy v svojom tele a tam sa nejako musíme dostať a keď sa tam dostaneme to sa nazýva sex, pri ktorom je rovnaký proces ako som robil tebe akurát vo vnútri tela, ide o trenie a trením intímnych partií, čo je napríklad tvoj zadok sa človek vzruší."

Wau! Asi som pochopil, zatiaľ na škole som to poriadne nikdy nepochopil, ale Hobi mi to vysvetlil úžasne. "Rozumieš mi láska?" Pomaly som pokýval hlavou. Takže... ja som sa nepočúral, ale vzrušil a vypustil svoj vrchol?

"No vidíš láska. Bolo to až také zlé?" Znova som len pomaly pokrútil hlavou. "Páčilo sa mi to." Šepol som a Hobi sa usmial. "To som rád."

Tak počkať, teraz mi niečo došlo. Aj ja som ho už vzrušil a... ja som nezbedník to som nechcel. Hobi môj vrchol zlízal z ruky a mne bolo divne. "Chutný ako cukrová vata."  Zčervenal som.

"Čo je Jiminie?" Otočil si ma k sebe čelom, aby videl do očí. "Ja som ti to urobil tiež?" Vystrašene som sa ho to spýtal. "Aw zlatíčko, to nič, viem že si nevedel, čo robíš, ale nečakal som to od teba, že ty to urobíš ako prvý mne aj keď nevedome."

Sklopil som zahanbene zrak a to bolo aj jediné na čo som sa zmohol, bolo mi trápne. "Dobre zlatíčko, nehanbi sa aj tak sa ti to nevyplatí, lebo predo mnou sa nemusíš v ničom hanbiť, aj keď si pri tom rozkošný, pôjdeme na pláž, áno?"

Pokýval som hlavou a odskočil si na záchod, lebo mi vážne tentoraz trebalo. Hobi si všimol ako cupkám a zasmial sa nad tým. Dobehol som do kúpeľne a konečne si uľavil. Umyl som si ruky, povdychol si a pozrel v zrkadle na moje červené líčka s červeními fliačkami na krku.

Po fliačikoch som si jemne prešiel bruškami prstov a musím povedať, že to rozhodne nebolelo ako včera večer. "Jiminie sprchuješ sa?" Opýtal sa ma Hobi spoza dverí. Otvoril som teda dvere a zakrútil som hlavou.

"Osprchujem sa vo svojej izbe." Hobi sa usmial pobozkal ma na čelo a dodal. "Ale ja si dám sprchu tu, teda ak nechceš, aby som išiel v tvojej izbe s tebou. Čože? Úplne som vypulil oči, dobre že mi nevyleteli a Hobi sa zasmial.

"Ja viem, že nie, ale chcel som vidieť tvoju reakciu, si príliš bojazlivý Jiminie a je to rozkošné." Nadul som peru, zamračil sa a prekrížil ruky na hrudi. "Ja nie som bojazlivý!"

Hobi sa znova zasmial a pobozkal ma na moju nadutú peru. "Um... dokonalé." Vychvaľoval moje pery, keď sa odtiahol. "Ja vážne nie som bojazlivý, len nechcem ísť na veci prirýchlo." Hobi položil ruku na líčko a keď videl ako je mi z toho smutno, začal mi ho hladkať.

"Ja viem láska, ale nemáme veľa času, aj keď sa snažím niečo vymyslieť. Snažím sa s tebou využiť čas a spoznať ťa z každej stránky, hoci aj telesnej, nechcem na teba zabudnúť, ale pri tebe začínam rozmýšľať, že aj napriek tomu koľko rokov tu bývam sa vrátim do Seoulu."

On sa chce vzdať krásnych vždy teplých a krásnych Kanáskych ostrovov kvôli mne? Aw! Ja zase uvažujem, že nechám školu a nejako tu zostanem, ale nechcem ho rozhodne opustiť ani na deň, už ten jeden deň, čo išiel na ten výlet bol pre mňa veľa.

"Ja... chcel by som... chcel by som ťa predstaviť mame." Napadlo mi to, lebo možno by vedela, čo robiť, vie že som gay, takže by nemala vyvádzať, ale nikdy som nerobil problémy, nikdy som nemal priateľa, ale ja Hobiho strašne až za hrob milujem.

Hobi bol ticho tak som vzhliadol do jeho krásnych očí. "Čože?" Bol prekvapený, možno až príliš ani ja sám neviem, či si uvedomujem, čo to celkovo znamená. "Chcel by som ťa predstaviť mame, možno bude vedieť ako máme výjsť s našou situáciou."

Tentoraz som nebol ja ten, čo zaklipkal očami, ale Hobi. "Si si istý, nezabije ma tvoja mama?" Zasmial som a objal ho. Do jeho hrude som mu povedal, že 'nie' a on ma začal neisto hladkať po chrbátiku. Bál som sa to áno, hlavne na to ako moja mama zareaguje, ale snáď to bude v poriadku.

"Dobre teda, ako si praješ, stretnem sa s ňou aj keď ma asi už ako delegáta pozná." Radostne som začal skackať ani neviem prečo až som vyskočil k jeho perám a stihol ho akurát pobozkať. "Ešte to je dokonalé!" Znova som vyskočil a pobozkal ho, ale to ma Hobi už stihol zachytiť a pevne ma začať držať na zadku.

 "Ešte to je dokonalé!" Znova som vyskočil a pobozkal ho, ale to ma Hobi už stihol zachytiť a pevne ma začať držať na zadku

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.
Summer dreamМесто, где живут истории. Откройте их для себя