"Jiminie poď už, dole je tu auto!" Kričala na mňa mama z dola. Rýchlo som sa upravil v zrkadle a zbehol dole po schodoch. Samozrejme opatrne som zbehol dole. Kufor som si zobral tiež a mohli sme nastúpiť do auta, ktoré po nás prišlo. Kookie sa ku nám tiež pridal a mierili sme na naše Seoulske letisko.
Prvý krát na letisku. Wau! Milujem to tu. Išli sme k jednému takému pultíku a tam sedela jedno dievča, ktoré zobralo naše kufre a poslala ich bohvie kde. Potom sme prešli cez letiskovú kontrolu. Cítil som sa ako nejaký zlý človek, ktorý niečo pašuje a Kookie pískal dva krát. Zase sa chce dostať do nejakých problémov?
Potom pricupital ku mne. "Vzal si si od Joona tie kondómy?" "Čože?" "Že či si si vzal tie kondómy." Počul som ho, ale nechcel som tomu veriť. "Áno." Pri tejto odpovedi som sa zmohol iba na začervenanie sa a sklopenie tvári na čo sa Kookie zasmial. "Veď je to normálna vec." "Pre mňa nie." "Ah áno! Zabudol som neviniatko." "Nie som neviniatko." "Uhm..." Povytiahol obočie. Ďalej som tú provokáciu ignoroval.
Prešli sme do špeciálneho gatu, lebo sme leteli na iný kontintinent a potom sme si boli obzerať obchody. Mamka mi postrážila kufor a Kookiemu tiež. "Hej pozri!" Kookie ukázal na sexuálne hračky, ktoré predávali na letisku. "Poďme preč." "Oh prepáč vystrašil som ťa?" "Neuťahuj si zo mňa." Kookie si len povdychol a nechal ma tak.
Na letisku sme si v jednej kaviarničke kúpili bagety a kávu. Tá káva sa nemohla rovnať tej z Limontina, ale bola celkom dobrá. Kookie mal kuraciu bagetu a ja zeleninovú, no rozdelili sme si ich pól na pól. "Tak čo, myslíš, že tam budú nejaký sexi chalani?" "Neviem ešte nikdy som nebol v zahraničí." "Ja dúfam, že hej a to s peknými zadkami." Zasmial som sa a následne sčervenal. "Žeby niekto vystrkoval ušká?" "Prestaň Kookie."
"No Jiminie ja si myslím, že ty si jasný bottom, takže skôr tebe budú pozerať na zadok." Skoro som sa zadusil bagetou a Kookie sa zasmial. "Ja nie som bottom!" "Jasné a ja som Bill Clinton." Podal som mu ruku a on sa na ňu pozrel nechápavo. "Teší ma." Prekrútil očami, ale prijal moju ruku, nad čím som sa zasmial.
Po chvíli hlásili, že náš gate je otvorený, takže sme sa vrátili. Nasadli sme do lietadla a ja som sedel pri okne. Hneď vedľa mňa sedel Kookie a vedľa neho Shin. Shin sa na neho tlačila a objímala ho, ale Kookie si ju nevšímal. Dúfam, že bude pri nej slušný, keď to už nerobí pri mne.
Po chvíli Shin zaspala opretá o Kookieho, Kookie o mňa a ja o okno. Vyzerali sme ako nejaké domino. Bola to dosť dlhá cesta, takže sme pozerali aj filmy.
Po dlhých hodinách sme pristáli na letisku na ostrove Tenerife. Prešli cez ešte kontrolu identity, lebo sme leteli na iný kontinent a išli si po kufre. Potom, čo sme si zobrali kufre sme mali násjť našeho delegáta podľa toho s kým sme leteli. Už tam stál vyzeral milo a Kookie pri ňom vyvalil oči, nad čím som sa zasmial.
YOU ARE READING
Summer dream
FanfictionJimin sa rozhodne navštíviť so svojou úžasnou rodinou exotické Kanárske ostrovy s tým, že si to tam poriadne užije. Netuší však, že to bude jeho najlepšie leto v živote kvôli jednému človekovi, ktorého spozná ako svojho delegáta v hoteli. Zábavný, m...