🌴26🌴

83 6 0
                                    

Bolo to pre mňa príjemné prekvapenie, že keď mi kusal do pery, tak to nebolelo, ale bolo to úžasné a bezbolestné

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Bolo to pre mňa príjemné prekvapenie, že keď mi kusal do pery, tak to nebolelo, ale bolo to úžasné a bezbolestné. Ešte keď mi po pokusanej pere prešiel jazykom, tak to bolo ešte úžasnejšie a lepšie. "Ah~" Znova sa ozval zo mňa ten dospelácky zvuk, až mi bolo trápne, ale bolo to nesmierne príjemné, že som sa jednoducho nevedel udržať.

Hobi naše bozkávanie ukončil malým jemnučkým božtekom a pozrel sa mi do očí, ktoré som rozlepil. "Krásnučký." Usmial sa, odhrnul mi vlásky a položil si hlavu vedľa tej mojej. Prečo sa s ním vždy tak dobre cítim? Prečo je tak milý ku mne, potom všetkom, čo som doteraz vyviedol?

Prečo som tak závislí na jeho mäkkučkých sladučkých perách? Prečo pri ňom všetko znie dobre a aj také to je? Mal som asi milión otázok na otázku prečo. Asi som jednoducho zvedavý ako malé dieťa. Chcel by som poznať odpoveď na každú z mojich otázok, ale to sa asi nestane.

Zachumlal som sa do perinky a otočil som sa tak, aby som bol tváru v tvár Hobimu, ktorý ma celý čas sledoval. "Jiminie mali by sme už spinkať." Zašepkal a prešiel mi po tváričke rukou. Prikývol som a zavrel očička. Zasmial sa a pritiahol si ma k sebe.

Otočil som sa na druhú stranu a natlačil som sa na jeho hruď svojím chrbátikom, načo mi hneď prehodil ruku okolo pásu. Tam sa ma ešte nedotýkal nikdy, takže som bol celý paralizovalný. "Jiminie..." Zašepkal mi sladko do úška až som sa zachvel.

Vyhrnul mi svojou rukou, ktorá spočívala na mojom páse tričko a prešiel mi jemne po brušku dlaňou. Moje srdiečko bilo ako o preteky a dych sa mi zrýchlil. "Ako sa cítiš?" Opýtal sa ma, ale ja som ho cez svoje silno bijúce srdiečko nepočul.

Čo mi to Hobi robí? Takto rýchlo som nedýchal ani vtedy, keď som sa na telesnej pokúsil o beh. Prešiel mi pomaly hore dlaňou až ku hrudníku, kde vyhľadal ľavú stranu, tam kde mám srdiečko. "Hm... ako krásne ti rýchlo bije srdiečko kvôli mne."

Dal mi božtek na zátylok a do priehlbinky medzi krkom a mojím ramenom. Celý som sa napriamil a on sa zasmial. "Pokoj Hviezdička." Vytiahol ruku spod môjho, teda jeho trička a dal mi ju späť na pás s ďalším božtekom na zátylok. "Teraz už naozaj spinkaj zlatíčko."

Ako mám teraz spať? Moje srdiečko sa z toho, rýchlo pumpujúcej krvy do mojích žíl, bude ešte dlho bude spamätávať. "Neviem, či teraz zaspím." Pípol som a zachumlal si pod perinku tváričku, aby nevidel, že sa červenám. Hobi sa zasmial a odkryl mi tvár. "Aw ty si ale zlatučký."

Prešiel mi po tvári rukou a pritiahol si ma tak, aby som hlávku mal položenú na jeho brušku. "Lepšie?" Opýtal sa ma a ja som pokýval hlavou. Neviem prečo, ale to ako pravidelne dýchal ma ukľudňovalo a začali sa mi zatvárať očička. K tomu všetkému ma hladkal po vláskoch, takže som veľmi rýchlo zaspal.

Ráno som sa zobudil na to, ako ma niekto škrabká po chrbátiku, takže som rozlepil očička a pozrel sa okolo seba, keď som si zrazu spomenul, kde som a čo sa včera stalo. Pozrel som sa na Hobiho, ktorý ma pobavene sledoval ako začínam panikáriť. Skoro som spadol z postele, ale Hobi ma zachitil a privinul si ma k sebe.

"Opatrne, nechceme predsa, aby si spadol na tvoj krásny zadoček." Začervenal som sa. "Musím už vstávať, aby som si stihol vyzdvihnúť obedový balíček a ísť na raňajky, takže by sme mali pomaly vstávať."

Aha! Ja už som aj zabudol! Budem tu celý deň bez neho, takže som hneď posmutnel. "Nebuď smutný hovoril som s Taem a súhlasil, že bude na teba dávať pozor a budete všetci spoločne." Zaklipkal som očami, lebo som nevedel, že či Tae po včerajšku bude chcieť mať niečo so mnou spoločné.

"Neviem, že či Tae s Kookiem nebudú na mňa nahnevaný." Hobi sa usmial a pohladkal ma po vláskoch. "Neboj sa už raz išiel naštvaný na rande s Jungkookom, kvôli mne a vrátil sa ako žiarivé slniečko. Prakticky nič si nepamätal z našej hádky a keďže s ním teraz strávil noc, tak budú obaja ako med."

Usmial som sa a dal Hobimu božtek na nos. "Si ňuňu." Brknkol mi do nošteka a začal ma bozkávať. Um... toto mi bude chýbať celý deň. Pomaly sa zdvihal do sedu a potom sa odialil. "Idem sa prezliecť a potom pôjdeme rýchlo k tebe, dobre?" Pokýval som hlavou a spokojne som si sadol čakajúc do tureckého sedu.

Hobi bol veľmi rýchlo prezlečený, otvoril dvere, rozbehol sa hravo ku mne s vecami na výlet a vzal ma na ruky. Behal so mnou cez chodbu a ja som sa chichotal. Otvoril som dvere a tam sa Tae s Kookiem sa bozkávali. Tae sedel na Jungkookovi a skláňal sa nad ním.

Keď som to uvidel rýchlo som zavrel dvere a vyplašene pozrel na Hobiho, ktorý sa zasmial. Toto robíme aj my? "Noták daj mi kartu." Podal som mu ju, on otvoril dvere a zatiahol ma do vnútra. Zatlieskal, aby na seba upútal pozornosť, ale nejako mu to nevyšlo.

"Tae!" Zakričal na neho a on sa celý usmiaty otočil na nás. Kookie zakňučal a Tae sa zasmial. "Ešte jednu." Tae sa na neho usmial a dal mu pusu, potom z neho vstal a napravil si košeľu, ktorú mal vyhrnutú vďaka Kookiemu, ktorý mal predtým svoje ruky na jeho páse.

"Prepáčte mi." Zakusol si do pery a zachichotal sa. Jungkook sa postavil z postele a až teraz som si uvedomil, že mal na sebe len tepláky na spanie, takže bol bez trička. Kookie prišiel ku Taemu, ovinul mu ruku okolo pása, pritiahol si ho k sebe a dal mu pusu na spánok. Čo tí dvaja tu v noci robili?

"Prišiel som sa opýtať, že či to platí, že mi dozriete na Jiminieho a zariadite, aby sa bavil." Tae vypískol, lebo mu Jungkook štipol do boku, ale odpovedal. "Samozrejme, budeme sa baviť, skákať a užívať si! Že Jimin?" Hovoril to tak energicky, až som sa musel usmiať a prikývnuť.

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.
Summer dreamDove le storie prendono vita. Scoprilo ora