Bozk som sám od seba prehĺbil a to tak, že som nadvihol hlávku a zatlačil som na jeho pery. Užíval som každú minútku jeho pier, kedy som mohol ochutnávať jeho sladkosť a kúsok si z nej brať, no on sa odtiahol. Odpovedal som mu zakňučaním a tým, že som sa o neho obtrel, keď som nadvihol panvu.
"Ah~Jiminie~ stáva sa z teba neposlušný chlapec~" Usmial som sa nad tým sám pre seba. "Kde zmizla tvoja nevinnosť?" Zahľadel sa mi do očí a prešiel mi po líčku. "Ty si si ju vzal." Zašepkal som, nad čím sa zamračil. "A ako ti ju mám vrátiť späť?" To ja nechcem!
"Nijak." Povdychol si a vlepil mi pusu na spánok. Začal zo mňa zliezať a ja som začal mať nekontrolovateľné nutkanie ho stiahnuť späť na mňa. Veď mi chcel dať trest! Ja chcem trest! Chcem vedieť aké to je! "Prosím potrestaj ma Hobi~"
Zakňučal som, zatiaľ čo on sa na mňa prudko otočil s neveriackym pohľadom. "Čo si to povedal?" "Počul si!" Padla mu sánka až mi to nedovolilo a začal som sa chichotať ako školáčka. "Potrestať ťa?" "Áno bol som zlý, tak ma potrestaj."
Zrazu sa postavil z posteľe a odišiel na terasu. Takže trest nebude? Stále som nemal oblečenie, takže som ho nemohol zlostiť tým, že si poň pôjdem. Ale možno by som si mohol požičať nejaké jeho tričko i tak by mi bolo až po kolená, takže by to bolo fajn.
Vstal som a prišiel k jeho skrini, pričom som dúfal, že bola naozaj jeho a nie Taeho. Chvíľu som sa tam prehraboval a potom som si našiel nejaké dlhé biele tričko, ktoré som na seba navliekol. Keď som bol hotový, tak som vykukol na balkón a oslovil Hobiho.
Otočil sa na mňa a vtedy mu začali tiecť slinky, až som to sám mohol pozorovať. "Preboha Jimin!" Obzeral si ma a ja som sa tiež obzrel, lebo som sa bál, či nie je niečo na mne zle. Vstal a prišiel ku mne. "Si tak nádherný až to bolí."
Usmial som sa, ale potom som sklopil hlavu s červenými líčkami. "Moje tričko?" Pokýval som neisto hlavou, lebo som nevedel, stále či nie je náhodou Taeho. "Si v ňom strašne sexi~" Ešte viac mi sčervenali tváre. Chytil ma za pás , vyzdvihol si ma, pričom som mu omotal ruky okolo krku a nohy okolo pásu a odniesol ma na posteľ.
Jemnúčko ma položil a rovnako ma začal bozkávať, ale zintenzovňalo sa to. Dal mi ruku nad koleno a blúdil svojou rukou hore až k vnútornej časti môjho stehna, ktoré mi aj stlačil. Pokračoval vyššie a chytil moje prirodzenie do rúk.
Vzdychol som mu do úst a vtedy sa odo mňa odlepil. "Dám ti jedine trest za to aký krásny si, lebo je to až nemožné byť tak krásny, je to ilegálne." Znova mi ščervenali líca, ale to už mi jemne vyhrnul tričko a bozkával ma na vnútornej strane stehien.
"Mmm~" Zahryzol som si do pery a pozoroval som ho. Celkom dôkladne sa staral o moje stehná, nevynechával tam ani kúsoček pokožky, ktorú by nepobozkal a potom mi ju začal sať, vytvárať si stopu na mojom stehne kde bol iba on, čo mi pripomenulo Jungkookovu dohodu so mnou.
Sčervenal som, ale nechal som Hobiho nech pokračuje. Zrazu nadvihol hlavu a pozrel na mňa. "Vieš, čo je zajtra za deň hviezdička?" Zakrútil som hlávkou a pozrel som na neho jak teľa namaľované vráta. "Určite nevieš?" Znova som zakrútil hlavou.
Pretočil si ma na brucho a silno ma čapol po zadku. "Jiminie! Také dôležité si nepamätáš? Koľko času ubehlo od kedy sme sa spoznali?" Koľko to bude? Ja neviem. "Tak koľko?" Popremýšľal som a dospel k záveru. "Týždeň?" Chvíľu bolo úplne ticho, ale potom si vyzdvihol môj zadoček tak, aby som ho mal vypulený.
"Správne láska, máme zajtra výročie, zaslúžiš si odmenu." Odmenu? Akú? Začal som sa tešiť, ale potom som slastne vykríkol. Na mojom vstupe som pocítil niečo vlhké a skvelé. "Mmm~Hobi čo je to?" Chcel som to vedieť. "Môj jazyk zlatíčko~"
Znova s ním zatlačil na môj vstup a ja som sa mohol zblázniť od tej slasti. "Aaaa~hhh" Pracne s ním pohyboval do rôznych strán, nad čím som sa ja vyžíval. "Ho-Hobi ja u-už aaaaaahhhhhh~" Urobil som sa na jeho perinku v posteli.
Strašne rýchlo som sa urobil, ale nemohol som si pomôcť, keď to bolo tak príjemné. "Postáv sa na chvíľku láska musím to trochu vyčistiť, nedomyslel som to." Postavil som sa s rozklepanými nohami na podlahu, ešte dýchajúc jak po maratóne a začal to čistiť.
Zatiaľ som si sadol na Taeho posteľ, lebo som sa nevedel dlho udržať na nohách. Snáď mu to nebude vadiť. Tričko som si stiahol zase ku kolenám a čakal na Hobiho až to vyfénuje, lebo to bolo mokré, ale bola to zábava na neho pozerať ako fénuje perinu.
Keď to mal hotové, tak na mňa žmurkol, že si môžem sadnúť späť. Keďže som bol už unavený, tak som sa zachumlal do perinky a zavrel očička. Po chvíli som cítil ako sa Hobi ku mne pridával, objal ma zozadu a vlepil mi božtek do vlasov.
"Dobrú noc láska." Zhasol lampičku a po chvíli sme obaja zaspali. Ráno som rozlepil svoje očká a porozhliadol som sa po miestnosti. Zívol som si, natiahol sa a mľaskol som. Hobiho nebolo nikde, takže mi to prišlo divné, ale potom som zbadal odkaz na nočnom stolíku, takže som sa ukľudnil.
'Láska, keďže sme spolu týždeň, tak ti pripravujem prekvapenie, nehľadaj ma, Tae o tebe vie, postará sa o teba s Jungkookom a Yoongim. Večer ťa dovedú ku mne, neboj sa. Ľúbim ťa vidíme sa večer.'
Povdychol som si nad tým, že ho uvidím až večer a postavil som sa na nohy. Počul som otváranie dverí a dnu vleteli Tae s Jungkookom, ako inak zase na sebe nalepený. Sledoval som ich s úžasom, ale potom prestali. "Á tak ty si už hore! Hobi mi dal inštrukcie, čo s tebou tak, tu je oblečenie."
Tae mi hodil do rúk oblečenie a zachichotal sa, keď dopadlo na zem. "Tae~ ty si ale neposlušný chlapček~" Zavrčal mu Kookie do ucha a ja som sa nad tým usmial. "Nemal som to v pláne! Netrestaj ma láska~" Jungkook sa uchechtol, zatiaľ, čo ja som si zodvihol oblečenie zo zeme. "Ešte uvidíme~"
YOU ARE READING
Summer dream
FanfictionJimin sa rozhodne navštíviť so svojou úžasnou rodinou exotické Kanárske ostrovy s tým, že si to tam poriadne užije. Netuší však, že to bude jeho najlepšie leto v živote kvôli jednému človekovi, ktorého spozná ako svojho delegáta v hoteli. Zábavný, m...