🌴28🌴

68 6 0
                                    

Tae mi začal ukazovať, ako sa mám pohybovať, zatiaľ čo Yoongi sa rozprával s Kookiem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tae mi začal ukazovať, ako sa mám pohybovať, zatiaľ čo Yoongi sa rozprával s Kookiem. Bol som prekvapený, že sú obaja ešte bez škriabancov. "Dobre takže hýbeš bokmi do kruhu a stále to robíš dookola." Skúsil som to, chvíľu som vydržal, ale potom mi to spadlo.

"To nič, zo začiatku je to náročné, lebo si na to musíš zvyknúť. Len to skúšaj ďalej, alebo to skús na ruke." Tae išiel pomôcť deťom s tým a ja som to zatiaľ skúšal. "Pozri ja Taeho milujem a urobím pre neho všetko." Vypočul som si Yoongiho a Kookieho rozhovor.

"Aj preto si to predtým nechcel prijať?" Povedal Kookie. "Nerád sa delím." "A myslíš si že ja áno?" "Buď rád, že som ťa nezavraždil za tú noc s Taem. Čo ste vlastne robili?" "Prisahám, že nič nebolo, len sme spali a bozkávali sa." "Aj to je dosť." "Pozri on nie je len tvoj, ale taktiež aj môj, takže sa s tým zmier."

"Ja som zmierený!" "Jasné a ja som prezident." "Aj ja sa s ním chcem bozkávať! Veď vy ste sa toľko už bozkávali, že ťa cítim až z jeho pier." "To nie je pravda." "Uhm... jasné." "A čo keby sme to skúsili my dvaja spolu?" "To akože už prečo?" "Lebo som si istý, že jedného nepekného dňa to bude Tae od nás požadovať a my by sme mali byť už natrénovaný, aby sme sa zo seba nepozvracali."

"To je celkom dobrý dôvod, ale nemysli si, že ty tu budeš ten úplne hore." "Čo prosím?! Môjho tela sa nedotkneš, ak si myslíš, že ti dovolím, aby si sa ma dotýkal." "Ja to ani nechcem!" "A čo ak to Tae bude chcieť?" "Nie, nie, nie nikdy! Už dosť, že by sme sa mali bozkávať."

"Neboj sa ja sa pozvraciam ako prvý." "Chceš sa v tom pretekať?" "Možno, ale ja budem ten úplne hore." "Tak na to zabudni!" "Prestaň! Ty si Taemu sa ani neodvážil povedať, že sa ti páči, takže ty by si mal byť ten polosubmisívny, lebo niekto musí byť stred." "To mi chceš akože naznačiť, že by si to so mnou robil?"

"Bože nie! Nikdy!" "Ešte že tak! Ale aj tak sa nič telesné okrem bozkov nebude u nás konať jasné?" "S týmto s tebou súhlasím aspoň na niečom sme sa zhodli." "Ale ešte sa porozprávame niekedy o tom kto bude úplne hore." "Fajn, ale ja si stále budem stáť za svojím." "Ja tiež." "Dáme dnes prvú lekciu bozkávania bez pozvracania, aby sme zlepšili Taemu náladu?"

"Prečo by som to mal robiť teraz?" "Lebo sa k jeho dotykom asi dostaneme len takto." "To je fakt si celkom múdry." "Ďakujem." "Takže ideme na to?" "Počkaj musíme najprv upútať jeho pozornosť, aby sme si nedali pusu len tak pre nič za nič." "Zase ti to v tej gebuľke frčí." "Akože vážne?!" "Hej." "Zavolám Taeho, dobre?" "Dotoho."

"Tae!" Zakričal na neho Jungkook a Tae sa hneď otočil a prišiel k nim. "Áno?" Opýtal sa milúčko. "Zblížili sme sa." Tae sa hneď usmial, ale chcel dôkaz. "Chceš dôkaz?" Tae pokýval hlavou a vtedy Jungkook sa naklonil k Yoongimu. Obaja sa snažili tváriť neutrálne a Yoongi zaplnil vzdialenosť medzi nimi.

Yoongi sa prilepil na Jungkookove pery a začala sa vojna jazykov. Tae bol šokovaný až tak, že mal ústa asi až po zem a ja som to iba celé so záujmom sledoval. Ak to hrali, tak som im to zbaštil aj ja, lebo sa bozkávali fakt dlho a fakt vášnivo, dokonca tam bolo počuť aj jemné vzdychy.

Yoongi sa začal od neho odliepať, ale Jungkook zrejme predstieral, že to nechce a tak ten bozk iba predĺžoval a obaja nakoniec celý udýchaný prestali. Pozerali si ešte chvíľu do očí, asi pre efekt, aby im to Tae uveril a potom sa Kookie pozrel na Taeho spolu s Yoongim.

Nevyzerali, že by sa išli pozvracať ako hovorili. Tae skákal pohľadom medzi nimi dvoma a zatočila sa mu hlava. Obaja ho chytili a ja som bežal po vodu. Rýchlo som ju vzal od barmana a doniesol som im ju. Jungkook jemne potľapkal Taemu po líci a keď videl, že reaguje, tak mu začal dávať vodu.

"Asi to bolo na neho príliš." Povedal Kookie a Yoongi prikývol. Tae vypil všetku vodu a zase ako včera sa po nej zázračne spamätal. "Kookie? Yoongi?" Obaja sa nad neho nahli a ohlásili sa. "Tu sme Tae." Pomohli mu vstať a posadili ho na stoličku. "V pohode?" Opýtal sa starostlivo Yoongi.

"Áno som, ale čo ste robili vy?" Obaja sa na seba usmiato pozreli a potom na Taeho. "Nó... bozkávali sme sa." Odpovedal zase Yoongi akosi spokojný. Skoro to vyzeralo, že si začínajú spolu rozumieť, ak by som nevedel, že to hrajú pre Taeho.

Tae bol zase šokovaný a zakrútil hlavou. "Som rád, že si začínate spolu rozumieť." Obaja prikývli ako nejaký psíci, keď im pán dá príkaz. "Poďte ku mne!" Všetci traja sa usmiali a objali. Nakoniec im Tae vlepil pusu na líčka, takže dosiahli, čo chceli.

Jungkook potom za mnou prišiel a začal ma ťahať až do izby. "Viem ísť aj sám!" Povedal som a začal som kráčať sám. Prišli sme do izby, kde sme sa obaja s povdychom hodili na postele. "Ja neviem čo sa stalo!" Vykŕkol zrazu po dlhom tichu Kookie, takže som zdvihol hlavu a pozrel sa na neho.

"Ako to myslíš?" Naklonil som hlavu na stranu. "Ja som niečo cítil pri tom bozku!" Zakričal a pretrel si oči. "Cítil?" Vypískol som, lebo som tomu nemohol veriť. "Áno cítil! Necítil som to, čo cítim pri Taem, ale cítil som niečo, nejaké city, pocity!" Pretočil sa na brucho a zaryl si hlavu do vankúša.

"Ako je to možné?" Počul som tlmene cez vankúš. "Nie, nie, nie!" Zasmial som sa, nad tým ako sa správal, lebo som ho takého ešte nevidel. "Nesmie to vedieť! Nikto to nesmie vedieť!" A vtedy zodvihol hlavu a pozrel na mňa ako keby som bol nejaká trúba, ktorá všetko každému vyklopí, čo je tak trochu pravda, lebo si myslím, že je lepšie vždy počuť pravdu.

"Jimin! Nesmieš to nikomu povedať! Ak to urobíš, tak z teba urobím praclík!" Povedal varovne a kričal až tak, že som musel prehĺtnuť. Pokýval som hlavou a skryl sa ako keby pod ochrannú pevnosť, ktorou bola moja perina.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Summer dreamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin