🌴19🌴

82 5 0
                                    

"Tak, nech sa páči

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

"Tak, nech sa páči." Podal mi nejaký nápoj s ananásom a dážničkom. "Čo to je?" "Piñacolada." O tom som už niekde počul, snáď to nebude obsahovať veľa cukru, lebo nemám rád presladenené veci. Srkol som si a hneď som ucítil rum, kokos a ananás. "Aaaaa fuj rum!" Hobi sa zasmial a srkol si z môjho nápoja. "Hej!" Zasmial sa, ale mne sa nepáčilo, že pije z môjho pitia.

"Čo je? Veď si povedal, že je tam rum, tak som chcel ochutnať koľko, okrem toho, už sme sa bozkávali, takže pitie z jedného poháru by ti nemal robiť problém." "To hej, ale doniesol si to mne!" Zasmial sa a pobozkal ma na čelo. "Idem ešte do bazéna... ideš so mnou?" Zakrútil som hlavou a odpil si kúsok z tej dobroty.

Áno ten rum sa mi tam nepáči, ale chutí mi to celkovo. "Dobre láska, nebudem dlho, takže o chvíľu za tebou prídem." Dal mi vlásky za ucho a ja som sa na neho usmial. Vytiahol som si mobil a začal som sa popri pití piñacolady hrať na ňom. Hobi ochvíľku prišiel za mnou, ale ja som sa plne sústredil na hru 'Angry birds go', aby som nenarazil niekde.

Hobi ma zase išiel odfotiť, ale tentoraz mi to nevadilo a tak som tam hodil nejakú pózu.

Hobi ma zase išiel odfotiť, ale tentoraz mi to nevadilo a tak som tam hodil nejakú pózu

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Cvakol fotku a usmial sa na mňa. "Si tak rozkošný a krásny, že by som ťa spapal." Nadvihol som sa ku nemu a skolil ho za krk ku mne na lehátko so smiechom. "Dopil si to nakoniec?" Ukázal na prázdny pohár, nad čím som prikývol a všimol som si, že tam je ešte ananás, tak som si ho vzal a kusol do neho. Dal som kusnúť aj Hobimu a on mi za to brnkol po nose.

Hobi sa natiahol, zobral dáždniček z poháru a dal mi ho za ucho. "Pristane ti." Zachichotal som sa a pritiahol si ho viac k sebe. Hobi sa ale odtiahol, vyhrnul mi tričko a prisál sa svojími ústami na moje brucho, kde do nej fúkol vzduch, ako keď sa hrajete s bábätkom.

Netušil som, či sa mám skôr nad tým chichotať alebo skôr byť červený ako paprika, takže som robil oboje. "Á bbbbb!" Fúkal mi do pokožky na brušku a ja som sa smial, lebo to šteklilo. Odtiahol sa a pozrel sa na mňa so žiarivým úsmevom. Zobral mi ruku a hral sa, že mi ju chce zjesť, ale ja som sa bránil.

Odtiahol sa odo mňa a tentoraz mi začal pusinkovať bruško. Znova ma to donútilo sa smiať, lebo to šteklilo a ja som si to užíval. "Hobi! To! Šteklí!" Nadvihol hlavu a pozrel sa na mňa. "Šteklí?" Zakýval som nevine hlavou a on ma začal štekliť rukami po bokoch, kde som najviac šteklivý, až som sebou trhal.

"Čo to tu vy dvaja vyvádzate?" Ozval sa Tae s pobavením v hlase. Hobi prestal a ja som sa poobzeral. Na zemi sa z nás šúľal od smiechu Kookie a pri ňom Tae sa bavil na Jungkookovi a nás. Začervenal som sa a trepol som jemne do Hobiho. Také veci robiť na verejnosti! Že sa nehanbí!

Nadul som líčka a ukázal na Hobiho, ktorý to celé začal. "On ma šteklil!" Hobi sa zasmial a pritiahol si ma k sebe. "Som vinný!" Vyhŕkol a zdvihol ruky nad hlavu. Tae sa zasmial a pomohol vstať zo zeme Jungkookovi. Tae mu vybozkával slzy, ktoré mu na tvári zo smiechu vyhŕkli a on sa na neho vďačne usmial.

Tae sa potom okolo seba poobzeral ako keby niečo hľadal. "Ľudia nevideli ste Giho?" A vtedy pri bazéne sme uvideli behať Yoongiho a za ním stádo detí, ktorý mali vodné pištole. "Ajaj!" Vyhŕkol Tae a bežal za Yoongim mu pomôcť, ale keď sa pokusil zastaviť deti, celého ho postriekali vodou a Yoongi z toho vyšiel celkovo suchý.

Jungkook sa už znova, dobre že neváľal od smiechu na zemi, ale nakoniec sa spamätal a bežal pomôcť Taemu, ktorý bol z toho prívalu vody na neho až na zemi. Yoongi dobehol za nami a my sme sa tam smiali. Celý zadýchaný zo seba vyhŕkol vetu. "Prečo som ja vôbec animátor?"

"Ruky hore!" Vyhŕkli deti na Taeho a Jungkooka, ktorý už stáli a cúvali k bazénu. "Asi by som im mal ísť pomôcť." Povedal Yoongi, ale potom niečo dodal. "Vlastne iba Taemu." A tak aj urobil. Zachránil Taeho, pred pádom do bazéna a striekačkami, aké Jungkookovi nepomohol.

"Prečo je taký?" Opýtal som sa Hobiho a ten len pokýval plecami. "Proste stále chce iba Taeho." Povedal a mňa nechal tuho rozmýšľať. Viem, že vzťahy sú väčšinou iba vo dvoch, ale myslím, že by mohli byť aj traja, teda ak by sa dohodli. "Myslím, že keby boli všetci traja vo vzťahu, tak by sa len dopĺňali."

Hobi na mňa nechápavo pozrel. "Ako to myslíš?" "No Yoongi je ten, ktorý je výbušný, ale zároveň veľmi pokojný, Tae je milý a nežný a Jungkook je oboje aj výbušný, ale aj milý." Hobi na mňa pozeral s vypleštenými očami. "To myslíš vážne?! Veď Yoongi mi spomínal aj o vražde Jungkooka a Jungkook ho nemusí."

"Ale možno, že by Tae urobil s nimi dvoma poriadky, ak by sa mu Yoongi páčil." "To už skôr si viem predstaviť tú vraždu." Len to nie! Chudák Jungkook, chudák Yoongi a nakoniec chudák Tae. To by dopadlo. Ale cez to všetko som dúfal, že sa to skončí nejako dobre. Yoongi vyzeral byť veľmi šťastný, keď ho Tae zachránil a naopak, keď on zachránil Taeho.

"Neviem, ale mám pocit, že by som mal nakoniec povedať pravdu o Yoongim Jungkookovi." Hobi na mňa vypleštil oči a pokrútil hlavou. "Nesmieš Jiminie, oni si to sami vyriešia." "To hej! Buď bude trpieť Jungkook alebo Yoongi." Nafúkol som líčka nad tou predstavou.

"Tak to poviem Taemu." "Ani Taemu to nesmieš povedať bohužiaľ Jiminie." "A to už prečo?" "Lebo Yoongi by sa mu mal vyznať sám. Ono by to bolo niečo podobné, ako keby mi Jungkook predtým, než sme sa dali dokopy povedal, že si do mňa blázon. Páčilo by sa to to?" Pokrútil som hlavou a on si povdychol. "No vidíš. Veď pravda raz výjde najavo."

"

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.
Summer dreamTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon