"Vieš Kookie... ak sa ti niekto pozerá na zadok máš taký zvláštny pocit a proste som vedel, že si to ty." Takže on o tých pohľadoch na neho vždy vedel, to je tak nefér. Hrabal sa tam v krabici plnej sexuálnych hračiek, to neviné stvorenie sa hrabe v tak hriešnej krabici.
Som zvedavý čo vytiahne... á... tak to nie. Vytiahol putá, myslím, že vibrátor a erekčný krúžok, ale neprestal sa tam prehrabovať. Preglgol som na sucho. Trocha som sa nervózne zasmial a potom som zo seba vypustil vetu. "Um... Taehyungie?" Pozrel na mňa tými svojími štenacími očkami.
"Áno?" Zase som sa nervózne zasmial. "Nestačilo by už tých hračiek?" Zakrútil hlavou. Uhm... super. Bol som nervózny tak som sa radšej na to ani nepozeral, len som uvoľnil svoje telo na posteli a povdychol si. Cítil som ako sa prehla posteľ a následne som zaostril na mojeho tigríka ako ku mne lezie.
Pousmial som sa nad tým. Mal v rukách putá, ale stále mi prišiel neviný. "Ruky." Dal som pred neho svoje ruky a sledoval ho ako ma púta k posteli. Sledoval som každý jeho pohyb, ako postupne mi pokladá bozky na telo, čo ma prinútilo vlhnúť ešte viac. "Mmm~ Taehyungie~"
Po chvíli keď už bol svojimi perami nižšie sadol si na mňa opačne takže som mal krásny výhľad na jeho zadok. On ma snáď provokuje. Chcem mu ten zadok stláčať, hrýzť do neho a prechádzať mu jazykom jeho dierku. Keby sa len trošku posunul tak mu ju môžem tým jazykom vkĺznuť dnu.
"Taehyungie trošku viac vypul riťku prosím." On ma počúvol! Takú radosť mi urobil. Jazykom som mu hneď obkrúžil jeho krásne sa sťahujúcu dierku a za to mi krásne zavdychal, no to čo začal robiť on mne ma donútilo vzdychnúť tiež. Začal mi rukami prechádzať po rozkroku s tými jeho dokonalými rukami.
Vtedy som to počul aj ucítil. Cvaknutie. "Nie nie nie Taehyungie~ prosím daj ten erekčný krúžok dole." Ani som nevedel, že to vie nasadiť. Namiesto toho čo som mu povedal mi viac vypulil riťku, takže som do neho vnikol jazykom úplne. Znova mi krásne zavdychal, ale čo mám z toho, keď sa z jeho vzdychov nemôžem urobiť kvôli tej hovadine urobiť.
Začal ma uspokojovať, ale erekčný krúžok mi nedal dole a to ma ničilo. Tak krásne vzdychal, keď som mu prechádzal jazykom jeho úzku dierku, no ja som mu tiež krásne vzdychal. "Taehyungie to bolí." Ani si nevedel predstaviť, ako to bolelo tá moja erekcia, ale bol som radšej ticho, len teraz som sa ozval, lebo je to fakt neznesiteľné.
"Ešte som neskončil Kookie~" Zaklonil som hlavu a snažil som sa tú bolesť nevnímať, ani my ho tak netrestáme. "Aaaahhh~ prosím~ prosím~ prosím~" Ten nezbedník, ale neprestal iba zo mňa zliezol a nechal ma trpieť. Musel som sa urobiť aspoň na sucho, síce to bude potom riadne dlhý orgazmus a tá erekcia bude väčšia, ale potrebujem uvoľnenie, aspoň nachvíľu.
Tak krásne sa ohol, keď bral ďalšiu hračku. "Taehyung prisahám, že ti rozmrdám prdel za to čo mi robíš~ aahhh~" Zaklonil som hlavu a zavrel oči. Snažil som sa svoju erekciu upokojiť. Zase som cítil ako ku mne lezie, tak som otvoril oči. Mal v ruke vibrátor, tak to nie. "Tae prosím ja som to tak nemyslel~"
No asi som to povedal neskoro, pretože sa iba uškrnul a zase si na mňa sadol tak ako predtým. Nevedel som čo presne mi ide urobiť, no dostal som nápad ako ho obmäkčiť. Ak sa bude chcieť urobiť aj on tak ma nechá voľného to som si istý, začal som teda kmitať v jeho zadočku jazykom poriadne.
Zakňučal, ale i tak pokračoval v tom čo robil. Počul som ako zapol vibrátor a aj pocítil, keď mi ho priložil k penisu a ešte aby nebolo málo tak na mojú citlivú špičku. Prehol som sa v chrbte a zavdychal som poriadne nahlas. Začal som sa rôzne pod ním krútiť od príliš veľkej slasti.
"Taehyung-ahhhhh!~" Dáva tresty ako Yoongi, ako som si vôbec mohol myslieť, že bude jemný, že bude dávať slabé tresty? Na jeho šťastie ten vibrátor, ktorý predtým zapol na úplne najvyšší stupeň dal preč a ja som sa vďaka tomu konečne mohol nadýchnuť, ale nie na dlho.
Ten malý nezbedník začal dávať do mňa ten vibrátor a ja som sa nestačil diviť, aký dominantný tento malý tiger vie byť. Našťastie to prepol na menší stupeň. Ja som mu pri tom všetkom ani nestihol lízať jeho krásnu dierku.
Otočil sa na mňa a zatváril sa ako to najnevinejšie stvorenie na svete, ale tentoraz som mu to nezožral. "Taehyung ahhh~ ak neprestaneš ahhh~ tak si nie týždeň nesadneš, ale 3 roky ahhhh~" Vypleštil oči a hneď sa mi otočil zadkom. Počul som cvaknutie a následne som pocítil úľavu.
Dal mi teda dole ten erekčný krúžok, ale začal zo mňa aj vyberať ten vibrátor. Zavrel som oči a poriadne som do seba ťahal vzduch, až pokiaľ som svoju potrebu po kyslíku neuspokojil. Nehodlal sa k odpútaniu ma, tak som som oči otvoril a uvidel som ho už sedieť na mna tvárou v tvár.
"Smiem ešte niečo skúsiť? Poslednú vec už nebude taká hrozná sľubujem." Zadíval sa na mňa psími očkami až som si musel povdychnúť a prikývnuť. Za to sa mu na tvári ukázal taký krásny úsmev, že som úplne zabudol na to, čo mi doteraz robil, aj keď som si stále potreboval uľaviť svoju bolestnú erekciu.
"Pomôžeš mi?" Urobil zase psie očká a ja som mu zase nevedel povedať nie, ale bol som spútaný tak som trocha zalomcoval pútami, aby si ich všimol. Našťastie pochopil a hneď mi s tým pomohol. Moje ruky automaticky skĺzli na jeho boky, ale on zakrútil hlavou a dal mi ich dole.
"Dnes chcem byť ja top." Vypulil som na neho oči, ako keby som práve videl mimozemšťana a nevedel som uveriť vlastným očiam. "Prosím." Sladko dodal a sklopil pohľad. Zase som si povdychol, ale čo by som pre svoje baby neurobil? "Ako to chceš? Na psíka, normálne, z boku alebo mám na tebe jazdiť?" Neverím vlastným ušiam.
YOU ARE READING
Summer dream
FanfictionJimin sa rozhodne navštíviť so svojou úžasnou rodinou exotické Kanárske ostrovy s tým, že si to tam poriadne užije. Netuší však, že to bude jeho najlepšie leto v živote kvôli jednému človekovi, ktorého spozná ako svojho delegáta v hoteli. Zábavný, m...