"Prečo ma nepočúvaš hviezdička?" Hladkal ma po zadočku a šepkal mi do uška. "Ja... ja som ťa nepočul." Zakňučal som a ešte dodal, aby pochopil. "Moje srdiečko bije tak nahlas, že som ťa nepočul." Zakňučal som znova. "Aw zlatíčko! Ja som nevedel, že ti kvôli mne bije tak silno srdiečko."
Otočil ma späť na chrbátik a hneď ma jemnúčko pobozkal. "To mám na teba taký vplyv?" Zakýval som hlavou s neviným pohľadom. "Tak nevinúčky a rozkošnučky, že by som ťa spapkal." Pošteklil ma na brušku a ja som sebou mykol.
"Prečo si ma oblízal?" Oh! Ja som si myslel, že už na to zabudol. Znova som sčervenal a nadul som líčka. "V-voniaš ako vanilka a keď s-som si k tebe čuchol, zatiaľ, čo ty si bol urazený na Kookieho, tak mne sa vybavil vanilkový puding a tak nejako som si ho predstavil a-a proste som ťa oblízal."
Zapípal som ako kuriatko. "Rozkošné." Odhrnul mi vlásky za ucho a vtedy sme za dverami počuli kroky. Ak je to Kookie tak ho snáď nezabije. Otvoril dvere a pritom sa s niekým hádal. "Vážne?! To ste museli si dať dole trička?" "Budem si s mojím priateľom robiť, čo chcem!" "Ak si nezabudol, tak Tae je aj môj priateľ!"
Yoongi s Jungkookom vkročili do izby a ani si nás nevšimli. "Fakt?! Nemyslím si!" Jungkook sa naštval a päsťou vrazil do steny. "Tak si niečo ujasnime! Tae je môj! Ja som začal s ním chodiť prvý, ja som som mu prvý povedal, že ho milujem, ja som mu dal prvú pusu!" Jungkookovi išla z ruky krv a vyzeral, že každú sekundu Yoongiho zabije.
Nehovoril mi náhodou, že k nemu niečo cíti? "Vieš čo?!" Povedal Yoongi naštvane. "Čo?! Tak to vyklop!" Yoongi si Jungkooka obzrel a potom sa na neho vrhol. Počkať čože?! Začali sa bozkávať a obaja spadli na posteľ. Haló?! Sme tu aj my! Červenal som sa a Hobi si ten pohľad užíval.
"Hovoril som si kedy skončia spolu." Povedal mi a ja som na neho nevine pozrel, ale potom som hneď vytočil pohľad na nich dvoch, ktorý sa tam tak tvrdo bozkávali, že som si išiel oči vyočiť. Až teraz keď tam pribehol Tae, tak som si všimol, že niesú zatvorené dvere. Tae vypleštil oči nad tým, čo uvidel a začal si to užívať, ale potom si všimol na posteli krv z Jungkookovej ruky a pribehol k nim dvom, aby ich od seba odlepil.
"Vy ste sa pobili?!" Zakričal na nich Tae, keď ich od seba odlepil a oni predychávali, to ako sa spoločne dravo pre nemalou chvíľou bozkávali. Yoongi nabral vzduch do pľúc a prehltol, aby mohol začať rozprávať. "Jungkook urobil iba scénu a vrazil päsťou do steny." "Prosím?!" Vyprskol Kookie a ja som sa neubránil a zasmial sa nad tým.
Celé to bolo ako keby ste sledovali nejakú romantickú komédiu. "Potreboval si sa predviesť a preto si si rozrazil ruku." Povedal pobavene Yoongi. "Ja sa nepredvádzam, len si chránim, to čo je moje!" Yoongi prekrútil očami a Tae sa zasmial. "Ale nemusel si kvôli tomu si rozťať ruku." Povededal stále pobavene Yoongi.
Tae sa pozrel na nás s Hobim, usmial sa a ukázal pobavene na Jungkooka a Yoongiho. "Môj jediný problém si ty!" Povedal naštvane Jungkook a Yoongi sa len zasmial a zodvihol obočie. "Áno, áno, preto si mi oplácal bozky však?" Jungkook sa zamračil a strčil do Yoongiho.
Yoongi sa zvalil na posteľ a Jungkook si na neho sadol obkročmo. Ukazovákom ho začal ďobať do hrude a pritom rozprával. "Aby ti bolo jasné, ja ťa nemám rád!" Yoongi sa zasmial zdvihol sa na lakťoch, pričom sa priblížil svojou tvárou k tej Jungkookovej.
"Jasné ty trdlo, nemáš ma rád!" Nadvihol sa viac na rukách a tak zaplnil medzi nimi medzeru tým, že ho začal jemne bozkávať. Jungkook sa tomu nebránil a zatlačil Yoongiho do ľahu. Bozkávali sa vášnivo a obaja boli spokojný, dokonca obaja priadli ako mačky. Tae si spokojne založil ruky na hrudi a prisadol si ku nám na posteľ.
"Ja som pritom nič neurobil." Povedal spokojne nad tým, ako sa dali sami dokopy. Pousmial som sa nad tým, ako to skončilo medzi nimi troma a pozoroval som Jungkooka a si užíva bozky s Yoongim. "Aby bolo jasné ja som úplne hore zavrčal Yoongi a Jungkook pokrútil hlavou. "To ti nedovolím." Šepol Jungkook do bozku a usmial sa.
"To sa ešte uvidí." Povedal Yoongi, keď bozk ukončili. Tae zdvihol obočie a zakrútil nad nimi hlavou, ale potom uvidel, ako Jungkookovi stále krváca ruka. Tae sa postavil, zobral Kookieho ruku a prezrel si ju. "Bože musel si tak kvôli mne vyvádzať?"
Jungkook sa zamračil a pokrútil hlavou. "Ja som nevyvádzal." Tae prekrútil očami a išiel do kúpeľne. Vrátil sa so navlhčenou servítkou a priložil mu ju k ruke, nad čím Jungkook sykol. "Pokoj je to len voda. Hraješ sa na drsňáka, ale pritom nezvládneš ani ošetrenie obyčajnou vodou."
Jungkook zdvihol obočie, zobral Taemu servítku a odhodil ju niekam do neznáma. "Čo...?" Tae nestihol ani dopovedať a Jungkook bol už na nohách a tlačil ho na stenu. "Čo si to povedal?!" Zavrčal na neho a Tae bol úplne mimo, dokonca aj prehltol ako keby sa ho bál.
Tak tento živý seriál ma strašne baví! Už chýbajú len pukance. "J-ja..." "Ty?" Yoongi ich zaujato sledoval rovnako ako my s Hobim. "Tak čo?!" Tae vypleštil oči a klepal sa, hlavne, keď Jungkook znova vrazil päsťou do steny vedľa jeho hlavy. Tae silno zavrel oči a dal hlavu dole nabok.
"Nikdy by som ti neublížil láska." Zašepkal a Tae otvoril oči. Opatrne na Jungkooka pozrel, ktorý si ho hladne skúmal pohľadom. "Si tak kurva pekelne nádherný!" Zavrčal a Tae prehltol. Yoongi bol celý ako omámený. Zrazu do mňa Hobi šťuchol a tak ma prebudil do reality. "Jiminie poďme radšej."
Sčervenal som, lebo som si uvedomil, aké celé toto bolo hriešne a prikývol som. Hobi sa na mňa milúčko usmial a popohnal ma k dverám, hneď ako som bol na nohách. Tak moc som sa hanbil, za celý dnešok. "Aby bolo jasné, nikdy nebudeš tak nadávať, ako si dnes počul nadávať Jungkooka, inak si ma nepraj." Povedal výhražne a ja som nevine prikývol.
YOU ARE READING
Summer dream
FanfictionJimin sa rozhodne navštíviť so svojou úžasnou rodinou exotické Kanárske ostrovy s tým, že si to tam poriadne užije. Netuší však, že to bude jeho najlepšie leto v živote kvôli jednému človekovi, ktorého spozná ako svojho delegáta v hoteli. Zábavný, m...