Aniversare

1.8K 71 0
                                    

Kim Namjoon

Totul merge bine între tine și Namjoon. Astăzi era aniversarea relației voastre de un an. Te-ai trezit cu zâmbetul pe buze și ți-ai deschis internetul. Telefonul nu se mai oprea din bâzâit semn că iubitul tău și-a amintit de aniversarea voastră. Un mesaj îți atrage atenția

"Vin să te iau la 13:00, îmbrăcate lejer, te iubesc zâmbărici "
                                                ~Namjoon

Ai chicotit ușor dar ochii tăi mai aveau puțin și ieșeau din orbite când ai văzut ca ceasul indică ora 12. Ai sărit din pat și te-ai dus la baie unde ți-ai făcut rutina. Ai optat pentru o rochie roz pal drăguță și niște adidași albi în picioare. Parul ți l-ai lăsat pe spate acesta fiind puțin ondulat. Te-ai machiat foarte simplu, ți-ai luat gentuța în care se afla cadoul lui Namjoon și numai bine căci atunci se făcu auzită soneria semn ca iubitul tău a ajuns. Când l-ai văzut nu puteai să te oprești din zâmbit, avea în mână un trandafir roz exacut ca rochia ta.

RM: La mulți ani, iubito!

Y/N: La mulți ani, iubitule! Spui tu îmbrățișând-ul și sărutându-i gropițele irezistibil de adorabile.
Ai luat trandafirul și l-ai pus iute într-o vază pentru a nu îți lăsa iubitul să aștepte.

RM: Mergem?

Y/N: Sigur

Toată ziua v-ați plimbat iar el ți-a făcut toate poftele. Ați mers la un film, la o înghețată și spre final într-un parc de distracții, unde ați admirat artificiile din roata mare. A fost o aniversare de neuitat.

BTS reacționează Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum