Jeon Jungkook
Jk: Honeey....
Jk: Lovee...haide, e timpul să te trezești. Azi e ziua cea mare.
Y/N: Mhm, mai lasă-mă cinici minute.........
Jk: Baby asta ai spus acum jumătate de oră.
Jungkook și-a pus mâinile sub tine, ridicându-te ușor în șezut. Capul tău a căzut în față, tu încă visând. S-a ridicat de pe pat și te-a luat cu ușurință în brațele sale mergând spre baie. Te-a așezat pe marginea căzii, ochii tăi fiind încă închiși.
Jk: Aish, fata asta... mor de la atâta drăgălășenie.
A pornit robinetul udându-și palma ca mai apoi să îți maseze fața.
Y/N: Aah, nu fă astaa, ok ok m-am trezit. Sunt trează.
Jk: Ține.
Ai luat periuța care avea deja pastă de dinți pe ea și ai început să îți perii dinții extrem de încet făcându-l pe soțul tău să râdă.
Y/N: Vine Jimin și ne ia?
Jk: Ah, nu îmi aminti, o să își bată joc de mine toată viața.
Y/N: Păi e vina ta dacă depășești limita de viteză.
Jk: Și ce voiai să fac? M-am panicat când mi-ai spus că îți e rău mai ales că erai în ditamai mall-ul. Era plin de oameni, m-am gândit că vei face un atac de panică.
Y/N: Știu...ești un soț și un viitor tată extraordinar.
Un zâmbet larg și-a făcut apariția pe fața lui, brațele sale încolăcindu-se în jurul tău strâns dar nu atât de strâns încât să strivească burtica. Nu după mult timp, mașina lui Jimin era în fața casei voastre. Băieții au decis să facă o mică excursie la munte pentru a-și răsfăța soțiile care normal că merită. Toți copiii au rămas acasă la părinți, singurii prezenți fiind bebe Jeon și bebe Min care încă nu au venit pe lume. Ieri ați fost la control iar doctorul a spus că totul este bine, ce nu știai este că soțul tău a vorbit cu specialistul și l-a convins să nu îți spună sexul bebelușului. Vrea să îți facă o surpriză.
În mașină lucrurile erau aglomerate. Portbagajul mașinii este plin de bagaje deși plecăm doar pentru 3 zile. Unele genți stăteau și la picioare deoarece Jimin a trebuit să cumpere toată mâncarea și băuturile iar imediat cum ne vom întâlni cu ceilalți lucrurile se vor împărți. Ți-ai sprijinit capul de umărul soțului tău, acesta trăgându-te mai aproape de corpul său. La scurt timp ai adormit din cauza melodiilor lente de la radio și căldurii din mașină. Jimin i-a zâmbit soției sale prinzând-o de mână.
O oră mai târziu, te-ai trezit văzând că sunteți tot în mașină doar că în coloană cu alte 5 mașini foarte cunoscute. De la o simplă curbă tot ce a fost frumos s-a ruinat într-o secundă.
Y/N: Jungkook! opriți mașina.
Jk: Ești ok?
Jimin s-a uitat în oglindă la tine și a blițat mașina din față pornind și semnalizarea pentru a-i atenționa că trage pe dreapta. Imediat cum ai coborât din mașină ai dat totul afară, părul tău fiind strâns de mâna lui Jungkook care îți masa spatele. Nu a durat nici 5 minute că portierele altei mașini s-au deschis , soția lui Yoongi îngenunchind pe iarba rece făcând exact ce ai făcut și tu. Yoongi stătea lângă soția sa, masându-i spatele și burtica deja mare pentru a o calma. După ce toată lumea s-a simțit mai bine ați pornit iar la drum, de data asta băieții conducând mai încet la ordinele lui Suga care era îngrijorat pentru soția lui și băiețelul lor care mai are puțin mai mult de o lună până când va fi în brațele părinților săi. După 4 ore jumate de condus ați ajuns la destinație. O cabană destul de măricică și primitoare pentru 7 familii. La etaj sunt 7 camere mari, fiecare cu o baie proprie iar la parter o bucătărie deschisă, un living imens și încă o cameră mare în care va sta familia Min din cauza scărilor. După ce v-ați ales camerele și au făcut un duș binemeritat ați coborât în living unde ați mâncat și ați jucat jocuri râzând până erați roșii la față, ca în vremurile bune. Timpul a zburat repede dar asta nu v-a împiedicat să creați o groază de amintiri frumoase. Seara băieții cântau iar soțiile lor cântau la instrumente, râdeau de se tăvăleau pe jos la fiecare alunecare de voce sau notele înalte ale lui Namjoon. Băutura a făcut glumele lui Jin mai amuzant ca niciodată. Taehyung a rămas blocat în baie și țipa după ajutor iar când J-Hope s-a dus să îl ajute, acesta l-a udat cu dușul din cap până în picioare râzând până la lacrimi. Jimin a vrut să iasă în curte dar a sfârșit cu un cucui deoarece era prea derutat de geamurile mari pentru a-și da seama unde e ușa. Namjoon a rupt un scaun și blatul de la bucătărie. Jungkook s-a lăsat machiat de tine și îmbrăcat cu o rochie de a ta a defilat prin casă spunând mereu cuvântul supernova. La un moment dat soția lui Jin i-a scos pe toți afară în pijamale și i-a udat cu furtunul, fiecare soție colectându-și bărbatul înfășurat într-un prosop tremurând de frig dar măcar mahmuri și mai pe picioarele lor. Astăzi era ultima seară iar toți aproape îți terminaseră cina gata de culcare, sau asta era ce credeai tu. Când ai coborât toți erau îmbrăcați cros gata de plecare, chiar și Jungkook.
Y/N: Ce se întâmplă? Unde mergeți, e aproape miezul nopții.
Jk: Mergem undeva, este o surpriză.
Y/N: Oh! mă duc să mă îmbrac.
Te-ai întors și ai plecat în viteză pe scări aproape împiedicându-te.
Jk: AI, baby ai grijă! O să mor de inimă cu tine.
I-ai aruncat un zâmbet inocent apoi ți-ai continuat drumul pentru a te pregăti. După ce ai tras pe tine haine groase ai coborât unde ceilalți te așteptau cu zâmbetul pe buze.
Y/N: Sunteți ciudați. Nu vă mai uitați așa la mine.
Ați ieșit din casă dând de un autocar de vreo 20 de persoane. Încă neștiind unde mergeți te uitai pe geam așteptând să ajungeți unde trebuie. După vreo 10 minute, autobuzul a oprit la marginea unui lac.
Jk: Acum că am ajuns, cred că vrei câteva explicații. Acum câteva zile, când am fost la control am rugat doctorul să nu îți spună sexul copilului nostru, deoarece am vrut ca acest moment să fie unic. Stai liniștită, nu am aflat înaintea ta ce vom avea, plicul a ajuns la domnul Choi care este de partea cealaltă a lacului. Înainte să aflăm vestea vreau să știi că ești totul pentru mine și îți sunt recunoscător pentru tot. Sunt atât de bucuros să te am ca soție și ca mamă a copilului meu. Îți promit că voi avea grijă de tine și de cel mic indiferent de ce îmi sau ne rezervă viitorul. Te iubesc, vă iubesc și voi fi mereu alături de voi. Acum șterge lacrimile alea și privește cerul.
Ți-ai șters lacrimile și te-ai uitat la cer simțind cum brațele lui erau în jurul tău. Toți erau îmbrățișați și cu telefoanele gata să imortalizeze momentul. Dintr-o dată s-a auzit un fluierat, apoi încă unul și încă unul. După momente de liniște pe cerul a fost luminat de artificii.... roz. Artificiile veneau una după alta, cerul fiind complet roz.
IT'S A BABY GIRL!! 👶🏻♀️
CITEȘTI
BTS reacționează
FanfictionMereu mi-au plăcut genurile astea de cărți așa că de ce nu :)) Îmi pare rău pentru primele capitole, scriu cartea de ceva timp dar puteți observa progresul :]: