Cap IX

2K 65 28
                                    

Great news

Kim Namjoon

În ultimele zile te simți extrem de obosită, mănânci mai mult decât de obicei și în fiecare dimineață sau după masă alergi spre baie de parcă vine sfârșitul lumii iar camera aia e singura ta salvare. Soțul tău era plecat împreună cu băieții pe insula Jeju pentru o ședință foto destul de importantă și pentru a filma un episod din Run Bts așa că ai decis să nu îl anunți despre starea ta, știind că va lăsa tot și va veni acasă cât de repede posibil iar tu nu vrei să îi cauzei probleme. Stăteai pe canapea în sufragerie, cu ochii închiși după ce ai reușit într-un sfârșit să faci curat în toată casa. Ai tresărit când telefonul tău a sunat, numele soțului tău apărând pe ecran.

Rm: Hei!

Y/N: H.. hei.

Rm: Așa de mult te bucuri să mă vezi?

Y/N: Ah, nu vorbi prostii, sunt doar surprinsă, credeam că mă suni la ora opt așa cum am plănuit.

Rm: Iubito, e opt.

Y/N: Ce?

Privirea ta a picat direct pe ceasul de pe perete care indica ora opt. Ai oftat gălăgios închizându-ți ochii pentru o secundă.

Rm: Iubito, te simți bine?

Y/N: Ce? Ăm.. da, de ce nu m-aș simți bine?

Rm: În primul rând pari cu, capul în nori iar asta.. nu e prea tu, iar în al doilea rând, îmi pare rău să o spun bebe dar arăți oribil. Ești palidă și ai cearcăne. Acum îmi spui cum te simți?

Y/N: S.. sunt b.. bine.

Dintr-o dată, senzația de greață și-a făcut apariția făcându-te să lași telefonul să îți cadă din mână în timp ce tu fugeai spre baie sperând să poți reuși să ajungi la timp, lăsând în urmă un Namjoon îngrijorat și confuz, care se uita acum la tavanul din sufrageria voastră. După ce ți-ai revenit, ți-ai periat dinții și te-ai dus iar în sufragerie unde era telefonul, fiind sigură că Joon a încheiat apelul video dar spre surprinderea ta, pe ecranul telefonului tău era un Namjoon care stătea cu mâinile în sân încercând să pară nervos dar pura îngrijorare se putea vedea de la o poștă. Ai luat telefonul în mână și ai afișat cel mai mare și forțat zambet.

Rm: Imi explici și mie ce se întâmplă?

Y/N: Nimic, ă... aveam ceva pe foc.

Rm: Și de ce ai ochii în lacrimi?

Y/N: Ah, asta... am tăiat ceapă.

Rm: Y/N...

Y/N: Fie! Imi e rău ok? Nu mă simt bine de ceva timp. Vomit după fiecare lucru care ajunge în stomacul meu și mor de oboseală iar seara nici nu pot să dorm! MAI VREI SĂ ȘTII ȘI ALTCEVA KIM NAMJOON?!

Rm: Da, de ce țipi?

Y/N: Pentru că.. pentru că...m-ai enervat.

Rm: Până aici, vin acasă.

Y/N: NU! Trebuie să îți termini mai întâi treburile.

Rm: Y/N, asta ar lua încă 3 sau 4 zile, nu pot să te las așa.

Y/N: Nu, te rog mă voi simți atât de prost, foarte prost, extrem de prost, prost prost prost, eu..

Rm: Y/N, acum de ce plângi?

Y/N: Pentru... pentru... pentru că mă simt p.. prost.

Rm: Nu acum chiar vin acasă, uite în ce stare ești.

BTS reacționează Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum