🤕

998 50 21
                                    

Jung Hoseok

Hoseok a mârâit în somn de la atâta mișcare în jurul său.

Jh: Y/N~...

Y/N: Hmm..

Jh: Nu te mai mișca~...vreau să dorm.

Y/N: Oh, scuzee... voi pleca imediat doar că n..nu r..reușesc să mă încalț, aigooo ce frustrant e.

Jh: Ce? De ce te încalți? Jagiya, unde pleci la ora asta? E încă devreme...

Y/N: Micuțul meu Hobi, a muncit din greu zilele astea, este așa de obosit.

Jh: Hmm~~

Y/N: E 12 jagiya.

Jh: CE? Am întârziat la studio.

Y/N: Nu, i-am sunat și le-am spus că nu te simți bine. Ești obosit, uite ce cearcăne ai. Nu pleci nicăieri. Stai să te odihnești cât vrei tu de mult astăzi, meriți din plin.

Jh: Nu mă pot lupta cu tine jagiya, dar dacă tot am o zi liberă, unde vrei să pleci? Îți lași soțul singur acasă? Asta aveai în gând?

Y/N: Aish, ce dramatic mai ești. Jagiya, știi vechiul mall care se închide în curând? Am auzit că au un magazin cu cele mai bune măști de față așa că am vorbit cu J/W/N unnie și am hotărât să mergem să aruncăm o privire, plus că și Dawon unnie voia să meargă dar are prea multe ședințe foto programate așa că m-a rugat să îi iau câteva lucruri.

Jh: Pot măcar să te duc până acolo? Sigur e aglomerat și nu vreau să pățești ceva.

Y/N: Hmm nu, stai liniștit, nimic nu o să se întâmple.  J/W/N unnie vine să mă ia în cam..

Un claxon puternic te opri cu ceasul în fața ochilor.

Y/N: Acum.

Jh: Aishh tu..

Y/N: Euu.. yah Hobi-ah ajută-mă încalț. Dacă mă gâdili de data asta dau cu piciorul unde nimeresc și nu o să îți placă.

Jh: Femeile.. acum îți vorbesc dulce, acum te pocnesc și te amenință.

După ce te-a ajutat să te încalți te-a ridicat de pe scaun și te-a sărutat apăsat.

Y/N: Bleah.. îți miroase gura.

Jh: Yah! Și eu care tocmai te-am ajutat să te încalți hmph.

Y/N: SORRY BAEE~

Hoseok a râs de poziția plină de swag pe care ai luat-o ciufulindu-ți părul știind că o să te enerveze.

Jh: Arăți minunat.

Tot swag-ul a fost înlocuit cu niște obraji roșii și tu încercând să îți acoperi fața. Hoseok era mereu uimit de cât de bine arăți, mai ales cu burtica mare de 7 luni  în care fetițele lui se odihnesc pentru a fi pregătite și energice când ajung pe lume. Purtai o rochie lungă de o culoare baby pink iar în picioare purtai ghete albe cu toc mic, părul creț îți stătea desprins pe umeri iar fața ta era lipsită de machiaj lăsând pistruii fini de pe nas și obraji vizibili.

După ce Hoseok și-a luat la revedere și de la fetițe și de la tine ai plecat grăbită spre mașină unde o aștepta soția lui Jin de mai bine de 10 minute.

J/W/N: Hey bub.

Y/N: Hey unnie, scuze că a durat atât dar îmi era imposibil să mă încalț singură iar Hobi nu mă lăsa să plec.

J/W/N: Nu îți face griji, să mergem.

 Doamnelor și domnilor, vă aflați în Kim mobilul. Centurile sunt obligatorii iar fumatul este interzis, dacă aveți noroi pe talpa papucilor pe care îi purtați vă rog nu vă mișcați picioarele de pe loc altfel va trebui să spălați preșurile. Dacă te numești Jungkook părăsește imediat mașina până nu te zbor de pe scaun cu mâna mea

BTS reacționează Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum