Jung Hoseok
Tu și Hoseok mergeați spre casă după o vacanță la munte de 3 zile. Băieții erau și ei în spatele vostru doar că la vreo 3 mașini distanță de voi. Iubitul tău era concentrat la drum iar tu îl hrăneai căci nu ați apucat să mâncați înainte de a pleca. După ce ați terminat de mâncat ai dat muzica din radio mai tare fiind piesa Daydream și ați început să cântați. Totul era așa frumos, parcă ca într-un vis. Erai alături de cel pe care îl iubești și alături de prietenii voștri. Distrați fiind de muzica ce răsună din micul aparat nu ați observat mașina care voia să vă depășească dar se pare că nu i-a reușit căci o mașină venea cu viteză din fața așa că a încercat să se dea înapoi pe banda sa lovind cu putere mașina voastră, mai exact pe partea ta. Te uitai speriată, totul se intampla în slow motio
n, puteai vedea cum iubitul tău încerca să te protejeze cu mâna sa dar în zadar și apoi totul negru. Iubitul tău era rănit la cap și câteva zgârieturi, acesta fiind conștient a început să te strige și să te zguduie plângând dar nu a primit nici o reacție. În scurt timp portierele mașinii sunt deschise brutal de către băieți. L-au ajutat pe Hoseok să iasă în timp ce Jungkook te-a luat în brațe îndepărtându-se de mașină spre ceilalți. Te-a așezat ușor pe iarba scurtă în timp ce iubitul tău îți ținea capul în brațele sale continuând să te strige. Ambulanța a venit și ea, medicii alergând spre voi cu truse de prim ajutor. Ai fost întinsă pe o pătură mică. Ceilalți se uitau îngrijorați și au început să plângă văzând cum medicii îți fac manevre de resuscitare, iar plânsetele lui Hoseok se auzeau mai tare ca niciodată.Medic: I-AM GĂSIT PULS! ADUCEȚI TARGA!
Ai fost urcată pe targă și băgată în ambulanță la fel ca iubitul tău care lesinase de la atâta plâns dar și din cauza rănii de la cap. Toți alergau disperați pe coridorul lung. Tu ai fost dusă în sala de operații iar Hoseok într-un salon pentru a fi îngrijit. 4 ore de când tu te aflai în salonul tău iar iubitul tău începuse să își revină.
Jimin: Hyung ești bine?
Jh: Y/N...
Jimin: Hyung, Y/N...
Jh: Ce este cu Y/N? Băieți?
Băieții:....
Jh: SPUNEȚI CEVA! UNDE ESTE Y/N?! CE I S-A ÎNTÂMPLAT?!
V: Hyung calmează-te...
Jh: CUM SĂ MĂ CALMEZ?! VORBIȚI DRACULUI O DATĂ?! UNDE E?!
V: E în salonul de lângă hyung... ea.... E în.... comă
Pământul i-a fugit de sub picioare, simțea că amețește și este gata să cadă. Și-a scos rapid perfuzia și a ieșit fugind spre salonul tău ceilalți strigându-l și rugându-l să se întoarcă.
Ajuns în salonul tău rămâne blocat la ușă, nu îi venea să creadă că raza lui de soare este în asemenea stare și pare că doar aparatele alea nesuferite care scot un sunet extrem de enervant te mai țin în viață. S-a așezat lângă tine și te privea analizând ușor orice trăsătură a feței tale. Nu a plecat de lângă tine timp de o lună de când ești în acea stare, abia dacă a mâncat sau dormit. Se uita la tine, fiecare amintire petrecută împreună înnebunindu-l: când te trezeai dimineața și îl atacai cu pupici, când vă fugăreați prin casă râzând, când vă băteați cu bulgari de zăpadă, când construiați forturi din perne și vorbeați prin stații imaginare în timp ce împușcați oamenii care nici nu existau, când mergeați cu ceilalți la piscină și îți puneai picioarele în jurul taliei sale îmbrățișându-l, săruturile dulci, totul, îi lipseai enorm. În timp ce amintirile îl pun pe gânduri nici nu a observat că tu ai deschis ochii. Dar nu puteai vorbi, nu te simțeai în stare. Ai ridicat ușor mâna și i-ai șters lacrima de pe obraz acesta tresarindJh: Y/N! O doamne! Cum te simți? Știi cât de mult mi-ai lipsit?
Văzând că te chinui să îți ții ochii deschiși s-a panicat
Jh: Hei hei, stai cu mine iubito! Mă duc să aduc doctorul!
Doctorul a intrat în salonul tău dar tu aveai deja ochii închiși
Doc: Domnișoară Y/N, mă auziți?
Nu puteai să scoți un cuvânt, buzele tale erau parcă limite iar gâtul te durea
Doc: Domnișoară Y/N, dacă mă auzi clipește o dată
L-ai ascultat și toți au răsuflat ușurați
Doc: Sunteți bine?
Ai clipit de două ori. Acesta i-a scos pe toți afară din cameră și ți-a făcut un control ieșind mai apoi pentru a da informații despre starea ta
Jh: Cum este?
Doc: Este foarte slăbită dar își va reveni, s-a trezit deci nu mai aveți nici un motiv de îngrijorare, doar să nu o lăsați să facă prea mult efort, dacă este totul în regulă până mâine poate pleca acasă în cel puțin 3 zile.
Jh: Mulțumesc! Băieți ați auzit? Y/N s-a trezit! Ea nu m-a părăsit! Y/N s-a trezit hyung! Jimin, Jungkook,Y/N s-a trezit, Taehyung, Y/N s-a trezit!! Suga, Namjoon ea chiar s-a trezit!
Toți au zâmbit la vederea prietenului lor, le era dor de vechiul Hoseok care a murit o dată cu intrarea ta în comă și a reînviat o dată cu trezirea ta.
Acesta întră înapoi și se îndreaptă spre tine care stăteai rezemată de perna albă cu ochii deschiși de data asta. Ai zâmbit, zâmbetul după care a tânjit atâta timp. S-a repezit spre tine și te-a luat strâns în brațe dând drumul lacrimilor la fel ca tine.Jh: M-ai speriat atât de tare!
Y/N: Am crezut că nu te voi mai vedea!
Jh: Nu spune asta îngeraș! Sunt aici acum! Nu mai plânge, o să fie totul bine, vom merge acasă în curând prințesă!
Y/N: Te iubesc Hobi
Jh: Și eu te iubesc sunshine!
CITEȘTI
BTS reacționează
FanficMereu mi-au plăcut genurile astea de cărți așa că de ce nu :)) Îmi pare rău pentru primele capitole, scriu cartea de ceva timp dar puteți observa progresul :]: