🤕

860 50 7
                                    

Park Jimin 

Jm: Cina e gataa!

Y/N: Cobor imediat, o s..secundă.

Jm: Ce încerci să faci?

Y/n: Oh, când ai urcat atât de repede? Încercam să...stai stai... poate reușesc.

Jm: Yah, nu te mai forța. Vei obosi și îmi înghesui băieții acolo, lasă-mă să te ajut.

Y/N: Dar, puteam și eu...plus că tu faci deja atât de multe pentru noi, sunt sigură că obosești și tu. Nu vei putea fi non-stop lângă mine așa că trebuie să mă descurc și singură...cumva

Jm: Nu exagera, este datoria mea să am grijă de voi. Chiar dacă este vorba de la adus bani în casă la a te ajuta pe tine să te încalți cu șosetele. Voi fi MEREU acolo pentru tine, pentru voi. Așa că te rog nu te sfii să îmi ceri ajutorul. Sunt soțul tău și tatăl copiilor tăi, încearcă să înțelegi. Și cearta de mai devreme când ridicai cutiile, fie că sunt ele grele sau ușoare....mi-a stat inima în loc. Nu vreau să te stresezi sau să faci vreun efort, măcar în perioada asta. Lasă-mă să te răsfăț măcar în ultimele luni.

Y/N: Mai este atât de puțin...nu îmi vine să cred.

Jm: Timpul trece atât de repede, abia aștept să îi țin în brațe.

Y/N: Și eu dar până atunci...îmi e foame și nu știu ce ai gătit dar miroase extraordinar, îmi plouă în gură.

Jm: Hm~~ e o surpriză, hai până nu se răcește.

După o cină delicioasă Jimin a insistat să spele vasele în timp ce pe tine te-a trimis în camera voastră pentru a te odihni puțin de parcă efortul pe care l-ai făcut doar coborând, mâncând și urcând iar scările a fost prea mare. Exact când ai ajuns în capul scărilor ai auzit telefonul soțului tău sunând.

Jm: Oh, Jungkook! E și Jin hyung cu tine? 

Y/N: Asta o să dureze ceva.

Jungkook și Jimin mereu vorbeau cu orele la telefon, mai ales că soțul tău a avut câteva zile libere iar lipsa lui se simte la studio destul de mult. Băieții l-au sunat aproape zilnic să îi dea "raportul" cu ce s-a mai întâmplat pe la studio, și alte lucruri importante de care trebuie să știe.

Știind că o să ia ceva timp să termine de vorbit, ai decis să te îndrepți spre biroul tău. Ai deschis ușa camerei albe, așezându-te direct la biroul spațios plin cu foi și dosare.

Y/N: Oah, ce frig e aici. Nu am mai intrat de mult timp în birou, uite ce dezastru.

Încăperea era plină de dosare, pe rafturi cât și pe covor iar de birou nici nu mai zic. Abia dacă îți puteai vedea laptopul care probabil era îngropat în foi importante.

Y/N: Oh trebuie să găsesc dosarul fiecărui pacient în parte și să fac puțină ordine aici. Ți-ai dezgropat laptopul și ai început să cauți fiecare pacient și să sortezi fiecare foaie. Meseria de doctor e grea, mai ales când vine vorba de organizare. Biroul tău de la spital este curat iar fiecare pacient are dosarul său însă de când stai acasă a trebuit să faci copie la toate dosarele cu gândul de a le putea analiza cu atenție dar normal că Jimin nu a permis asta. Singura dată când reușeai să intri în birou era când el nu era acasă ceea ce se întâmpla mai rar.

A trecut cam o oră de când sortai radiografii și fișe medicale de tot felul. Spatele a început să te doară deja, la fel și umerii din cauza poziției constante în care te aflai dar măcar ai reușit să sortezi în jur de 7 dosare ceea ce era destul de impresionant având în vedere că pacientul cu cele mai puține avea 87 de foi și 6 radiografii pe care le-ai sortat după dată și problemă. De la cele mai grave la cele mai minore, la controalele anuale, lunare și săptămânale. Te-ai uitat somnoroasă la ceas numai ca să vezi că este ora 21:40

BTS reacționează Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum