~😠~

1.1K 49 6
                                    

Park Jimin

Încă o dimineață în care te trezești în brațele iubitului tău. Dar astăzi este una și mai specială pentru că astăzi împliniți 3 ani de când sunteți împreună, dar totuși totul se simte exact ca atunci când v-ați întâlnit pentru prima oară. Îi admirai figura adormită. Nu îți venea să crezi că ai un asemenea om lângă tine. Un om atât de dulce, atât de atent cu tine, totul parcă era desprins dintr-un vis. Genele lui lungi, buzele lui pline, modul cum pieptul lui se ridica ușor în semn că doarme profund, modul în care mâinile sale îți înconjoară corpul într-un mod protectiv, de parcă i-ar fi frică să nu cazi din pat.

Jm: Mhhm iar te holbezi.

Y/N: Ah, ba n.. nu. Mă... mă gândeam.

Spui afundându-ți capul în pieptul său din cauză că tocmai ai fost prinsă holbându-te la chipul său angelic. Pe bune, cine nu s-ar holba la AȘA ceva?
Ți-ai ridicat capul din pernă surprinsă să auzi râsul lui colorat dar amestecat cu vocea lui groasă specifică dimineții.

Jm: Rușinoasa mea.

Y/N: Hey! Nu am cum să nu mă holbez adică uite ce am lângă mine.

Liniștea se așterne brusc în cameră. Te uitai nedumerită până când ai dat puțin înapoi realizând ce tocmai ai scos pe gură..... de față cu EL. Obrajii tăi s-au făcut roșii ca focul instant iar capul tău a făcut iar cunoștință cu perna. De data asta Jimin a bufnit într-un râs isteric, lacrimile strângândui-se în colțurile ochilor, corpul lui făcând cunoștință cu podeaua tare dar asta nu l-a oprit din râs. El râdea în timp ce tu erai încă cu capul în pernă

Jm: Yah... ce.. ce ro... roșie ești la... la f.. față!

Râsetele i s-au oprit în momentul în care perna sa face contact cu fața lui dar în momentul când și i-a ridicat privirea capul tău era încă în pernă atât de tare încât mai aveai aveai puțin și capul tău intra în saltea. Cu un surâs acesta se ridică și te întoarce cu fața în sus spre amuzamentul său cu tot cu pernă. Perna era parcă îți era lipită de față, ea era parte din tine acum. După o luptă a reușit să îți ia perna de pe față uitându-se adânc în ochii tăi. Privirea lui a coborât ușor până la buzele tale, în următoarea secundă sărutându-le tandru. Îți ținea mâinile mici deasupra capului doar cu o mână în timp ce cealaltă te ținea strâns. Săruturile lui au coborât ușor pe gâtul tău tu știindu-i intențiile. Știe cât tare te gâdilă acel loc. În secunda următoare a început să te gâdile ca pe un copil mic, tu încercând să îți ridici umerii pentru a-l opri. Acum erai roșie la față de la atâta râs. Lacrimile tale ajungând pe obrazul său moale prinzând semnalul că ar trebui să se oprească. Și-a ridicat capul și se uita la figura ta blocându-se pentru o secundă, admirăndu-ți trăsăturile perfecte ale feței, buzele pe care nu s-ar sătura să le sărute până la sfârșitul vieții sale, ochii tăi puri până și dantura ta era perfectă pentru el. Era atât de fericit să aibă lângă el o persoană ca tine. Erau fata perfectă, nu, erai femeia perfectă, cea cu care vrea să își petreacă toată viața chiar și cea de după.

Jm: La MOAH mulți MOAH ani MOAH!Te MOAH iu MOAH besc MOAH MOAH MOAH MOAH MOAH MOAH MOAH!

O tornadă de pupici și râsete. Ți-ai făcut puțin curaj și ai reușit să îl împingi acum tu fiind deasupra lui.

Y/N: La MOAH mulți MOAH ani MOAH iu MOAH bi MOAH re MOAH. Te MOAH iu MOAH besc MOAH MOAH MOAAAAAH!

Ți-ai pus capul pe pieptul său el sărutându-ți ușor fruntea.

V-ați ridicat leneși din pat mergând spre baie pentru a vă face rutina de dimineață.

Jm: Dihearhă mhehm să mahaham han horhas

BTS reacționează Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum