Când leșini
Kim Namjoon
Astăzi este vineri. Este ziua în care i-ai promis iubitului tău că vei veni la BigHit pentru a îl vedea repetând pentru marele turneu care va avea loc intr-o lună. Nu te simțeai bine încă de dimineață, te simțeai înfierbântată dar nu ai băgat în seamă posibilitatea de a avea febră sau ceva, oricum important acum era iubitul tău, trebuia să fii acolo pentru el, să îl susții, să îi susții pe toți. Știind că ei adoră mâncarea făcută de tine, le-ai pregătit ceva gustos și te-ai urcat imediat în mașină, pornind, pentru a ajunge cu mâncarea caldă. O dată ce ai ajuns la intrare le-ai arătat legitimația paznicilor iar aceștia te-au salutat respectuos, lăsându-te să intri în clădire. Mergeai pe coridor căutând ușa pe care scria mare BTS SDP. (studio dance practice) (mna povestea mea :)) *) Nici nu era prea greu de găsit căci muzica se auzea de la parter. Ai intrat fără să te faci auzită pentru a nu-i deranja, totuși primind un zâmbet ștrengar de la Jungoo care te-a văzut în oglinda mare din fața lor. Muzica s-a terminat iar majoritatea s-au lăsat pe podeaua rece iar ceilalți se băteau pe sticlele de apă care niciodată nu erau suficiente.
Y/N: Bună, băieți!
Dar tot ce au putut scoate pe gură au fost sunete care le-ar reprezenta lenea, ceva de genul 'da cum zici tu' 'aham'
Rm: Bună, iubito, scuza-i, sunt doar extenuați!
Y/N: Deci, dacă voi sunteți extenuați voi manca eu și Joon toată mâncarea delicioasă și caldă pe care am adus-o...
Imediat cum au auzit cuvântul mâncare s-au ridicat instant și au venind fugind spre pungile cu mâncare.
Jk: Mulțumim noona!
Jimin: Ești cea mai bună, noona!!
Ai zâmbit. Ca în tot acest timp, ai zâmbit, fals, nu te simțeai în apele tale, simțeai ca mai ai puțin și adormi în picioare.
Suga: Yah, Y/N, te simți bine?
Y/N: Hmm? Ah, da, sunt bine, puțin obosită...
Jin: Y/N-ahh, trebuia să stai acasă, am fi putut merge la un restaurant să mâncăm.
Y/N: Nu, e în regulă, chiar îmi face placere să vă gătesc.
Jk: Noona, ce ți-a spus Namjoon hyung?
Y/N: Ce?
Jk: Ești roșie la față ca un rac.
Y/N: Ah, nu, e doar, puțin... cald..
Toți vorbeau între ei, iar durerea de cap te omora, totul ți se părea de trei ori mai tare, parcă toți țipau în capul tău. Imaginea ta se întunecă și simți cum picioarele nu îți mai rezistă. Ți-ai dus mâna la cap încercând cumva parcă să îndepărtezi durerea dar trupul tău cedează și închizi ochii așteptând să faci contact cu podeaua rece, ceea ce s-a și întâmplat. Izbitura puternică și imaginea din fața lor îi făcură pe băieți să se panicheze, să nu mai spunem de iubitul tău care deja începea să te zguduie pentru a te trezi.
Rm: Y/N! IUBITO! Y/N! O DOAMNE, JIN, ARDE!
Jin fiind cel mai experimentat a pus mâna pe fruntea ta, dar a retras-o imediat, când a simțit cât de fierbinte ești. (sună ciudat :)) *)
Jk: HYUNG!
Toți și-au îndreptat privirile spre el doar pentru a-l vedea holbându-se la mâinile sale.
Jk: N.. noona, s.. s-a lovit la c...cap... e... s.... sânge..
Suga: Repde la mașină, trebuie dusă la spital!
Tot drumul spre spital iubitul tău te-a ținut în brațe plângând și învinovățindu-se pentru starea în care te aflai. Imediat ce au ajuns, câteva asistente care se țineau, mai să nu leșine la vedera celor 7 regi ai muzicii K-pop au venit în grabă, punându-te cu grija pe o targă, desigur cu doctorul în frunte. După o examinare de câteva minute acesta iese din salon pentru a ii calma pe băieți.
Doc: Pacienta este bine acum, se pare că a prins o răceală destul de urâtă, leșinând din cauza durerii de cap și a febrei foarte mari, care i-a mai scăzut puțin, cât despre lovitura de la cap, nu vă îngrijorați, nu este ceva serios, va avea dureri așa că vă rog să mă chemați imediat cum se trezește, însănătoșire grabnică!
Au făcut o plecăciune în semn de mulțumire și au intrat în salon așezându-se fiecare pe unde apucă. Iubitul tău era lângă patul tău ținându-te de mână, jucându-se cu parul tău moale.
Rm: Îmi pare rău iubito, sunt un iubit groaznic, trebuia să îmi dau seama de dimineață când am plecat, sunt un prost, te-am lăsat singură în starea asta....
Y/N: J.....Joon....
Rm: Shh, sunt aici iubito, sunt aici!
Y/N: Mă d... doare îngrozitor Joon...
Rm: Ș... știu iubito, îmi... îmi pare atât de rău...
Y/N: Nu... nu e vina ta, nu.. nu plânge..
Doctorul a dat buzna în salon cu Jungkook în urma lui. După ce ți-a adresat câteva întrebări despre starea ta, ți-a injectat ceva în perfuzia care era pe sfârșite făcându-te să cazi într-un somn adânc.
Doc: Exact cum spuneam durerea este prea insuportabilă așa că i-am făcut un calmant și încă ceva pentru a îi scădea febra, vă voi prescrie câteva medicamente și vă rog, unul dintre voi să vină pentru a semna fișa de externare.
Suga: Merg eu.
Jimin: Eu și Taehyung mergem după medicamente.
Rm: Mulțumesc băieți!
Imediat cum te-ai trezit, ai fost ținută o oră sub supraveghere în timp ce iubitul tău asculta cu mare atenție sfaturile doctorului. Ți-ai cerut scuze de la băieți pentru că, numai tu nu erai pe capul lor în aceste momente iar ei mai că te luau la bătaie 'noona, nu spune asta!' 'YAAH, cum să zic așa ceva Y/N!?'. Ai zâmbit ușor uitându-te la ei. Te simți atât de bine știind că cineva ține la tine și este acolo pentru tine...
Jk: Noona, de ce plângi, te doare atât de tare?
Y/N: Doare, dar astea sunt lacrimi de fericire, sunt norocoasă că vă am, băieți!
Jh: AAAAW, FAMILY HUUUUG!!!!!
O_O
CITEȘTI
BTS reacționează
FanfictionMereu mi-au plăcut genurile astea de cărți așa că de ce nu :)) Îmi pare rău pentru primele capitole, scriu cartea de ceva timp dar puteți observa progresul :]: