Aniversare

1.3K 64 14
                                    

Kim Taehyung

Era deja ora 3. Tu stăteai pe o băncuță în același parc în care v-ați întâlnit. Ai simțit deodată două mâini puse astfel încât să nu vezi. Ai zâmbit. Știai cine e.

X: Cine e? Glasul lui dulce îți gadila timpanele iar parfumul sau te îmbătase. Ai simțit iar acei fluturași care nu îți dădeau pace. Exact ca în prima zi.

Y/N: Hmm... Omul pe care îl iubesc mai mult decât pe mine?

Tae: Aww ești așa de drăguță iubito, și eu te iubesc mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult.

Spune asta aruncând pe fața ta o tornadă de pupici. Tu ai roșit și ai chicotit. Erai atât de fericită încât nimic nu putea să îți șteargă zâmbetul de pe față.

Tae: Omoo ai roșit, aigoo îmi vine să te ciupesc de obraji. O sa mor de diabeeet.

Y/N: Oprește-te, sau vrei să ieși în oraș cu o roșie?!

Tae : Bine bine, oricum îți stă bine orice culoare!

Astea fiind spuse începe să fugă prin tot parcul tu fiind pe urmele lui cu o viteză inexplicabilă. Ai văzut că se împiedică și va cădea ve spate așa că ai mărit viteza și ați căzut împreună dar ai expirat ușurată când ai văzut că mâna ta era sub capul lui, astfel încât capul lui nu a făcut contact cu trotuarul rece și dur. Stăteați așa de minute bune. Erați pierduți unul în ochii celuilalt. Tu erai  peste el cu o mână sub capul lui iar celălaltă o țineai pe pieptul sau. Inima îi bătea atât de tare și erai sigură că și el poate simți bătăile puternice ale inimii tale. V-ați ridicat ne rupând contactul vizual iar în secunda următoare buzele lui moi s-au zdrobit de buzele tale pline. Ai roșit dar i-ai răspuns la sărut el zâmbind victorios.
V-ați împletit mâinile și ați plecat mai departe. El obsarvadu-ți privirea nedumerită a chicotit

Tae: Te duc într-un loc special

Ai zâmbit și ai continuat să mergi până ați ajuns în dreptul unei păduri ceea ce te-a nedumerit și mai tare dar ai păstrat tăcerea. Ați trecut de câțiva copaci. Ați ajuns într-un loc minunat. Nu îți puteai lua ochii. Erai așa de uimită și fericită, era un sentiment de nedescris.

Y/N: Tae.. e... e uimitor. Spui tu suspinând

Tae: Yah Y/N plângi?

Y/N: Te iubesc Kim Taehyung, nu știu ce am făcut ca să te merit.

Tae: Y/N mă faci să plâng. Și eu te iubesc piticot. Spune și te îmbrățișează strâns

Erați doi îndrăgostiți pe o pajiște înconjurată de pomi roșii și un mic lac cu lebede. V-ați așezat la masa de la poalele pomului și ați început să mâncați. Spre sfârșit ai scos din buzunar o cutiuță frumos impachetată.

Y/N: Asta e pentru tine iubitule

A zâmbit larg și nu din cauza cutiei din mâna lui ci din cauza faptului că i-ai spus 'iubitule' pentru prima dată.
În cuite se afla o brățară de aur bărbătească cu poza voastră din parcul de distracții. Aia a fost prima voastră întâlnire ca și cuplu.

Tae: Mulțumesc, iubito, o voi purta mereu! ❤️

Te-a luat în brațe și te-a condus până acasă căci se înserase deja. A fost cea mai memorabila zi pentru amândoi.

BTS reacționează Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum