~💥~

1.2K 63 1
                                    

Min Yoongi

După multe rugăminți din partea ta și a băieților, menegerul lor a fost de acord să le dea o săptămână liberă pe care o veți petrece la munte. Totul era bine până acum câteva săptămâni când relația ta cu Yoongi a devenit publică. Mulți au fost foarte bucuroși și vă susțin din toate punctele de vedere dar sunt unii care nu prea vă văd relația cu ochi buni, tu primind multe mesaje de hate și amenințări cu moartea de la unele 'fane' de care iubitul tău nu știe nimic, i-ai ascuns totul pentru că nu vrei să se simtă prost. Începeai să nu mai mănânci și să nu poți dormi noaptea dar de fiecare dată când te întreba dacă ești bine tu îi zâmbeai fals și spuneai că totul este bine. În mașină a fost liniște deoarece el a vrut niște explicații despre starea ta care se înrăutățește zilnic. Fața ta e palidă iar cearcănele accentuate se observă cu tot cu machiaje. Bătea nervos cu degetele pe volan ne știind cum să pornească discuția

Y/N: Yah, oprește-te omule!

Suga: Tu să te oprești!!

Y/N: hm?

Suga: OH scutește-mă, crezi că nu am observat mica ta depresie? Crezi că nu am observat că nu mănânci? Că nu dormi? Ce se întâmplă cu tine?

Y/N: Nimic!

Suga: Y/N, nu vreau să ne certăm dar

Y/N: Atunci taci din gură

Asta a fost, nu a mai spus nimic tot drumul nimeni nu a mai spus nimic. Ajunși la destinație ceilalți au putut observa că nu vă vorbiți dar nu au scos un cuvânt. Ați urcat fiecare în camera sa, tu în camera voastră, ai despachetat hainele tale cât și pe cele ale lui Yoongi, chiar dacă erai supărată pe el nu îl puteai lasă, era al tău și trebuia să ai grijă de el până la urmă. Toți au fost chemați la masă de către eomma Jin care nu avrut să mâncați la restaurant căci'' nu știi niciodată cine face mâncarea sau dacă poartă mănuși'. Ai coborât și tu iar singur loc liber de la masă era lângă Yoongi, ai oftat și te-ai așezat la masă dar nu te-ai atins de mâncare, de fiecare dată când vedeai mâncarea în față îți aduceai aminte de acele mesaje 'Cum poate să se întâlnească cu un porc? Y/N nu îl merită pe Yoongi al nostru, uitați ce grasă este, merită să moară!'

Te-ai ridicat în picioare ignorând privirile lor curioase și ai plecat în camera voastră. Ai vrut să verifici ce se mai spune despre tine, dar ți-ai uitat telefonul jos la masă. O lacrimă se prelinge ușor pe obrazul tău urmată de încă una și încă una, plângeai silențios gândindu-te că poate ei au dreptate poate tu chiar nu îl meriți, tu doar ești o piedică pentru cariera lui. Între timp la masă iubitul tău îți observase telefonul care nu se mai oprea din cauza notificărilor. Era curios așa că a intrat în telefonul tău rămânând șocat. Era mai furios ca niciodată. S-a ridicat brutal de la masă întrerupându-l nepoliticos pe Jin care tocmai încerca să spună o glumă pentru a destinge atmosfera iar pe ceilalți făcându-i să se oprească din mestecat și pleacă spre camera voastră.

Suga: ÎMI EXPLICI ȘI MIE?! DE CE MI-AI ASCUNS ASTA, DE CE NU MĂ LAȘI SĂ ÎȚI FIU APROAPE, LA NAIBA Y/N! DE CE IMI FACI ASTA?

Y/N: NU MAI ȚIPA LA MINE, AU DREPTATE, NU TE MERIT DE AIA VREAU SĂ PUNEM PUNCT!

Suga: P... poftim?

Y/N: Ce ai auzit, nu vezi că ne facem rău unul altuia?

Suga: Woah și eu chiar credeam că am găsit pe cineva care să mă iubească...

Y/N: Yoongi, eu..

Suga: De ce mai ești încă aici? Nu ai spus că vrei sa pui punct? Pleacă Y/N!

Y/N: Yoongi...

Suga: PLEACĂ!

A ridicat mâna la tine, pentru prima dată, de la prima ceartă a ridicat  mâna... voia să te lovească? Țineai ochii strânși și îți acopereai fața cu palmele tale micuțe, atunci el a realizat cât de tare te-a speriat și că era să facă cea mai mare greșeală din viața sa... să te rănească.

BTS reacționează Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum