😮

1.4K 60 16
                                    

Kim Taehyung

În ultimele zile te simțeai extrem de rău. stăteai în baie cu orele și mai tot timpul erai atât de obosită încât nu te puteai concentra la servici absolut deloc. Tocmai ai ajuns acasă după o zi obositoare de lucru. În ultimul timp auzeai cum angajații tăi vorbesc despre starea ta din ultimul timp , spunând că te porți foarte ciudat și nu mai acorzi atenție muncii așa cum o făceai cândva. Ți-ai dat jos pantofii mergând spre canapeaua din sufragerie ,stând cu fața în sus, holbându-te la tavan. De o dată un gând îți trecu prin minte, făcându-te să te ridici brusc, ținându-te de spate din cauza mișcării bruște.

Y/N: Dacă...?

Dacă este ceea ce crezi tu că este atunci totul se explică. Durerile de spate, stările de greață, de oboseală, serile în care nu puteai dormi, faptul că astăzi mintea ta era numai la un borcan cu murături, deși urăști murăturile. Faptul că ieri ai plâns la un film, șocându-l pe Taehyung care credea că te-a lovit din greșeală . Norocul tău este că nu ai apucat să te schimbi. Te-ai încălțat repede iar chiar când ai vrut să ieși pe ușă te-ai izbit de pieptul cuiva făcându-te să îți pierzi echilibrul dar norocul tău că acel cineva te-a prins în ultima clipă. Ți-ai ridicat privirea, întâlnind-o pe cea a soțului tău. După un moment de holbat unul la celălalt , l-ai luat de mână și l-ai tras afară din casă .

Tae: Ușureel, iubito, unde mergem? Ce faci?

Y/N: Mergem la magazin, acum urcă, conduc eu.

Tae: Haide, nu puteam merge după ce făceam și eu un duș ca să arăt a om?

Y/N: Parcă erai extraterestru, acum hai.

Ajunși în magazin ai început să îl fugărești pe Tae pentru a putea merge la raionul cu ceea ce iți trebuia .

Y/N: Tae, du-te și cumpără mâncare pentru Yeontan.

Tae: Dar am cumpărat ieri!

Y/N: Ăm... du-te și cumpără ceva de ronțăit, poate vin băieții în seara asta la noi.

Tae: Ai uitat tradiția? Care vine aduce !!! În plus, au fost alaltăieri. Ce-i cu tine Y/N? Mă sperii acum.

Y/N: La naiba! Bine,hai cu mine și taci!

Tae: Yah! Nu înțeleg ce ai dar încep să mă enervez dacă mă mai târăști așa, calmează-te!

Y/N: S...scuze.

Mergând, de data asta, mai încet, te mai uitai cu coada ochiului la Taehyung care se uita încruntat la tine. Încercai să blochezi lacrimile deoarece nu era momentul dar tot te simțeai prost pentru că ai țipat la el și l-ai târât după tine, știind clar că nu îi place asta, mai ales că abia s-a întors de la repetiții și e obosit. Fără să mai spui ceva, te-ai dus direct către lucrul de care aveai nevoie acum, făcându-l pe Taehyung să își mărească ochii cât cepele.

Tae: Vorbești serios?

Y/N: Am un sentiment ciudat așa că vreau să văd dacă e ceea ce cred eu că e.

Soțul tău nu a mai spus nimic ci doar ți-a luat mâna în a sa mergând înainte spre casa de marcat. În drum spre casă nimeni nu a spus nici un cuvânt dar puteai simți cum Tae îți mai arunca câteva priviri. Ajunși acasă ați fost întâmpinați de Yeontan care dădea fericit din coadă în timp ce încerca să vă atragă atenția dar degeaba. Ai mers spre baie, cu iubitul tău pe urmele tale. Aveai palmele transpirate și corpul îți tremura ușor de emoție. Exact când el a vrut să intre în baie cu tine, te-ai întors oferindu-i o privire ciudată.

Y/N: Doar nu intri cu mine?? shoo shoo!!!

Tae: O haideee!!

Înainte să mai zică ceva i-ai sărutat scurt buzele și ai intrat în baie, închizând ușa după tine , lăsându-l pe Taehyung să ofteze și să meargă iar în sufragerie pentru a se juca puțin cu prietenul său până se eliberează baia deoarece hainele au început să i se lipească de piele. După ce ai făcut testul l-ai lăsat cu fața în jos mergând spre dormitorul vostru unde ai început să te plimbi de colo până colo vrând ca cele 10 minute de așteptare să se termine mai repede. Au trecut deja mai mult de 10 minute dar iubitul tău nu te-a lăsat să atingi testul până când iese el din duș pentru a fi și el acolo când veți primi vestea, fie ea rea sau bună. Amândoi erați acum pe canapea, uitându-vă la testul de pe măsuța de cafea din fața voastră.

BTS reacționează Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum