~😠~

1.1K 51 17
                                    

Kim Taehyung

Tu și iubitul tău erați în aeroport. Această 'vacanță' spre Japonia nu era una planificată dar, iubitul tău avea ceva urgent de rezolvat așa că ați decis să profitați de ocazie și să mai petreceți ceva timp împreună. Ținându-l de mână tot timpul ați reușit sa treceți de puținii fani care aflaseră prin metode neștiute de plecarea voastră, ajungând în avion în siguranță. Ajunși la locurile voastre, v-ați pus centurile de siguranță și ați așteptat ca avionul să decoleze. În timp ce așteptați simți o greutate pe umărul tău drept, făcându-te să zâmbești.

Y/N: Încă obosit?

Tae: Mhmm, după turul ăsta chiar dacă am dormit non-stop tot mă simt obosit. Aș dormi la nesfârșit.

Y/N: De ce îmi sună cunoscut ce ai spus?

Tae: Hmm? Ahh, am stat cu Yoongi hyung în cameră, probabil mă transform în acel sleepy head.

Ai râs în timp ce îți treceai mâna prin părul său pentru a-l ajuta să adoarmă mai repede. În timpul zborului ai început să te plictisești așa că ți-ai sprijinit capul de a lui Taehyung și te-ai lăsat pradă somnului. Parcă după 5 minute de somn ai fost trezită de iubitul tău care îți mângâia ușor obrazul aruncând și câțiva pupici spunându-ți cuvinte dulci.

Y/N: Mhhmmm..

Tae: Cupcake, trebuie să coborâm, suntem ultimii rămași în tot avionul.

Ai deschis ochii privind în jur văzând doar două stewardese care îți zâmbeau dar se vedea pe fața lor că te-ar fi aruncat din avion pentru că le-ai luat pauza și pilotul care vă zâmbea sincer cu o cană de cafea în mână. Te-ai ridicat stânjenită făcând o mică plecăciune și îndreptându-te spre ieșirea din avion. Ajunși afară Taehyung a izbucnit într-un râs colorat.

Tae: Dacă ți-ai fi văzut fa.. fața!!

Y/N: Haha, haide să mergem la hotel. Sunt obosită.

Tae: Aww my sweet cupcake s-a bosumflat?

Y/N: Yah!

L-ai lovit ușor în umăr și ai pornit înaintea lui spre mașina neagră care vă aștepta deja cu bagajele puse în portbagaj. În mașină ai stat cu mâinile încrucișate încă bosumflată pe iubitul tău care nu a făcut decât să râdă la cât de copilăroasă erai. Și-a pus capul în poala ta uitându-se la tine cu pouty lips știind că nu îi poți rezista. I-ai zâmbit și i-ai sărutat buzele ușor apoi ați fost anunțați că ați ajuns la hotelul unde aveați să stați următoarea săptămână. Timpul a trecut repede iar tu cu Taehyung ați vizitat majoritatea locurilor făcând poze și cumpărând suveniruri pentru cei de acasă. Mai aveți 3 zile până la întoarcere iar astăzi Taehyung nu este cu tine deoarece avea ceva întâlnire importantă. Ai oftat uitându-te pe geam la clădirile de diferite mărimi, forme și culori. Iubitul tău era plecat deja de două ore și tu te plictiseai la maxim așa că ai hotărât să faci o plimbare în ciuda faptului că nu cunoști nici un gram de japoneză. În timp ce mergeai ascultând muzică la un volum acceptabil la căști ai fost oprită de un grup de fete și un băiat. Păreau mai mici decât tine dar nu cu mult. Vorbeau cu tine în Japoneză dar tu nu înțelegeai nimic, dar puteai să juri că nu erau cuvinte dulci. Uitându-te la ei ciudat, i-ai întrebat în engleză dacă îi poți ajuta cu ceva și le-ai spus că nu știi să vorbești japoneza însă ei vorbeau în continuare, acum pe un ton mai aspru. Acum ți-ai dat seama că era o decizie extrem de proastă să ieși din camera de hotel fără Taehyung care știa japoneza și o vorbea fluent. Încercai să te înțelegi cu ei până când una dintre fete a început să te împingă făcându-te să îți pierzi echilibrul dar ai reușit să te sprijini de un perete reușind să nu cazi. Te uitai la ei încruntată și erai gata să faci cale întoarsă și să pleci până când o mână te-a prins de par trăgând puternic de el făcându-te să cazi pe spate. Te-ai întors și l-ai văzut pe acel băiat cum își ține pumnul strâns, fire din părul tău stând atârnate printre degetele lui mari. Deja aveai lacrimi în ochi din cauză că ai simțit cum parcă ți-a smuls tot parul din cap făcându-ți scalpul parcă să țipe după ajutor. În următoarea secundă ești ridicată de două brațe puternice și pusă peste umăr ca pe un sac de cartofi. Telefonul tău a căzut la pământ, căștile fiind încă conectate blocând orice sunet. Poza ta cu Taehyung și-a făcut apariția pe telefonul tău lăsând la iveală o notificare.

BTS reacționează Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum