Jeon Jungkook
Tu și iubitul tău erați la petrecerea prietenului vostru Jin. Unii dansau, alții fumau și consumau alcool iar muzica îți spărgea timpanul, chiar îmi pare rău de vecinii lui SeokJin... Stăteai pe canapeaua din living în timp ce vorbeai cu o veche colegă de liceu pe care ai întâlnit-o întâmplător până când iubitul tău și-a făcut apariția iar aceasta a început să îi facă ochi dulci și să flirteze cu el iar spre surprinderea ta el nu îi refuza gesturile, ba chiar pare că se bucură de moment. Ți-ai dat ochii peste cap, te-ai ridicat și ai plecat ignorând strigatele lui Jungkook. Ți-ai luat la revedere de la Jin și ai plecat spre casă. Nu reacționai așa, dar micuțul sărut de pe gâtul lui te-a enervat la maxim, mai ales faptul că el nu reacționează, adică CÂT DE AMEȚIT POȚI FI?!? Și chiar dacă era mort de beat tot nu ar trebui să îi accepte avansurile acelei scorpii. A încercat să te urmărească dar ți-a pierdut urma imediat ce ai luat-o la fugă printre străduțele slab luminate. Puteai auzi pași în spatele tău dar îi ignorai crezând că e Jungkook dar faptul că auzeai mai mult decât o singură pereche de pași, te-a făcut să înghiți în sec. Ai încercat să mărești pasul dar ei te-au prins de mână lipindu-te de peretele rece.
X: Uite ce puicuță avem, și ce ținută, mrr..
U: Unde credeai că pleci pisicuță? Lasă-ne să ne distrăm puțin cu tine...
Y/N: L.. lăsați-mă s... să plec!
Z: Shh, nu plânge baby, doar ne distrăm și după vedem dacă te păstrăm sau te lăsăm să pleci... ceea ce e cam imposibil dar merită încercat.
Jk: Hai să vedem dacă vă omor în bătaie după asta sau vă las să scăpați... ceea ce nu e deloc posibil...
Y/N: J... Jungkook..
Acesta doar ți-a tras o privire plină de frustrare, regret și furie și s-a întors spre cei 3 băieți ce aveau chef de joacă
U: Ăm, uite cum facem, noi plecam și ne cerem scuze, nu știam că are iubit, ești în regulă cu asta?
Jk: Oh, sigur!
Z: Cool, pa omule!
Tu stăteai nedumerită, cum? ce? de ce?! Cei 3 s-au întors și au dat să plece până când din două lovituri și trei mișcări aceștia zăceau în propria baltă de sânge. Te uiți mai atent și ii poți vedea pe Jimin, Taehyung și Jungkook bătând palmele bucuroși de capodoperă. În scurt timp a venit și poliția luându-ți o declarație și arestându-i pe idioți. De când ați ajuns acasă Jungkook încerca să vorbească cu tine dar tu îl ignorai complet neuitând de la ce au pornit toate astea.
Jk: Iubito, îmi pare rău, nu mă dădeam la ea, dar nu o puteam da jos de pe mine, te rog, vorbește-mi....
Tu te-ai ridicat și ai mers în dormitorul vostru punându-te pe partea ta de pat, fiind cu spatele la el.
Jk: I.. iubito, mă d... doare când n
.. nu vorbești cu m... mine, te... rog, ș.. știu că s... sunt un... un iubit groaz...Dar l-ai întrerupt îmbrățișându-l strâns.
Y/N: Shh, nu mai plânge iubitule, nu ești un iubit groaznic, ești iubitul perfect, azi de exemplu, dacă nu erai tu, cine știe ce mi s-ar fi putut întâmpla...te iert dar să nu mai faci asta niciodată, oricât de beat ai fi, nu lăsa pe altcineva să atingă ce e al meu! Ce?! De ce razi?!
Jk: Sunt al tău...😏
Y/N: Ce, nu știai?
Jk: Hmm, cred că am uitat, îmi amintești?
Y/N: Yaah, îmi plăcea mai mult de tine când plângeai... dorm pe canapea diseară.
Jk: Nu așa de ușor iubito, până la urmă m-ai făcut să plâng.
Y/N: O vai!
Te-ai ridicat și ai fugit din cameră cu el pe urmele tale până când el te-a prins de talie și te-a izbit în pat și a început să te
Gâdile, normal, ce ați crezut? =)))
Y/N: J.. JUNGKOOK, TE ROG, NU, GATA, GATA!
Casa s-a umplut de râsetele și chicotelile voastre. Acesta s-a oprit, fiind deasupra ta ținându-ți mâinile deasupra capului pentru a nu "scăpa", uitându-se adânc în ochii tăi, iar tu în ai lui. Acesta se apleacă ușor, acum buzele voastre unindu-se într-un sărut pasional. A fost un sărut lung dar datorită lipsei aerului, l-ați întrerupt, dar a fost urmat de încă unul, mic de data aceasta.
Jk: Te iubesc, Y/N!
Y/N: Și eu te iubesc, Kookie!
CITEȘTI
BTS reacționează
FanfictionMereu mi-au plăcut genurile astea de cărți așa că de ce nu :)) Îmi pare rău pentru primele capitole, scriu cartea de ceva timp dar puteți observa progresul :]: