Park Jimin
"Suntem prea tineri, și nu vreau să îmi afecteze cariera." Asta a fost ultima propoziție pe care soțul tău, Jimin a spus-o când ai adus subiectul 'kids' în discuție. A trecut un an de atunci iar acest subiect nu a mai fost niciodată deschis. Sinceră să fii, îți este și oarecum să aduci iar în discuție acest subiect. Toate se vor întâmpla la rândul lor, nu? Dacă el nu se simte pregătit, sau chiar nu este pregătit, nu ar trebui să fii egoistă. Trebuie să te gândești și la ce vrea el. Așa funcționează lucrurile. Dar el oare se gândește și la ceea ce îți dorești tu? Ai înlăturat toate gândurile și ai continuat să te pregătești. În seara aceasta veți lua cina cu părinții tăi și familia fratelui tău geamăn . Da, familia sa, față de tine, acesta a reușit să își întemeieze o familie. So-Hee, fetița de numai 1 an jumătate era bucuria întregii familii. Toată lumea se topește numai când aceasta aruncă un zâmbet atât de inocent și sincer care te face să vrei să îi mănânci obrăjorii pufoși.
Jm: Arăți minunat.
Ai zâmbit timidă în timp ce îți strângeai lucrurile de pe măsuță de machiaj. 4 ani de când vă cunoașteți și 3 de când sunteți căsătoriți iar el niciodată nu dă greș în a te face să te simți iubită. S-a apropiat de tine și și-a așezat bărbia pe umărul tău îmbrățișându-te de la spate. Tu îl priveai din oglindă zâmbind. Acesta își închise ochii inhalând mirosul tău plăcut de care nu s-ar sătura niciodată. I-ai sărutat ușor fruntea lăsând o urmă de ruj.
Jm: Iar mi-ai lăsat ruj pe față...
Se uita la tine cu pouty lips făcându-te să râzi și să îi ataci fața cu pupici.
Jm: Heey~
Y/N: Calmează-te, nici nu se observă, e nude.
Spui în timp ce te uitai la el cum se ștergea de urmele de ruj.
Y/N: Haide, vom întârzia.
Jm: Okok, sunt gata.
Ți-ai luat geanta și cheile de la mașină de pe masă dându-i-le lui Jimin. În mașină, pe parcursul drumului a fost liniște. Tot ce se auzea era glasul cald al iubitului tău care fredona liniștit melodia ce abia dacă se auzea de la radio. Imediat ce ați parcat mașina în fața casei părinților tăi, ați zâmbit unul altuia, ieșind din mașină. Jimin deschise ușa din spate, luând în mână buchetul de trandafiri pe care il cumpărase soacrei sale. Jimin este un bărbat atent cu cei din jurul lui, aducându-le zâmbetul pe buze prin gesturi simple. Ajunși în pragul ușii, nici măcar nu ați apucat să bateți, căci aceasta a fost larg deschisă de mama ta. Intrând în casă, ați fost întâmpinați de căldură. Mirosul de mâncare vă gâdila nasurile iar din sufragerie se puteau auzi chicotelile celorlați.
Y/M: Au ajuns!
Imediat cum vorbele mamei tale au fost auzite, toți s-au ridicat de la masă zâmbind și râzând în timp ce se întreceau pentru a vă îmbrățișa.
După ce toți s-au liniștit cu întrebările despre cum mai sunteți sau ce ați m-ai făcut v-ați așezat cu toții la masă. Privirea ta a picat pe fratele tău. Era atât de fericit și grijuliu era cu fetița lui dar și cu soția sa.Y/B/N: Hey, o voi ține eu cât mănânci tu ok?
Soția lui a acceptat începând să mănânce în timp ce o hrănea pe cea mică, dându-i și fratelui tău din când în gând. Te uitai la ei cu zâmbetul pe buze întrebându-te, cum s-ar simți să ai o familie?
Y/M: Y/N?!
Ai tresărit când mama ta mai mult ți-a țipat numele.
Y/M: Te-am întrebat dacă mai vrei Bulgogi! Unde îți e capul?
CITEȘTI
BTS reacționează
FanfictionMereu mi-au plăcut genurile astea de cărți așa că de ce nu :)) Îmi pare rău pentru primele capitole, scriu cartea de ceva timp dar puteți observa progresul :]: