Kim Namjoon
De când a aflat marea veste, soțul tău nu mai pleca de lângă tine, nu te lăsa să faci nimic prin casă, cel mai mare efort fiind să cobori scările pentru a te așeza pe canapea. După multe insistențe, Namjoon l-a convins pe menegerul lor să îl lase să te ia cu el în tur de 2 luni, era prea mult pentru a te lăsa singură. Ai oftat uitându-te cum iubitul tău punea hainele frumos împăturite în valiza neagră atrăgându-i atenția.
Rm: E totul în ordine?
Y/N: Da, doar că mă gândesc la ce mă așteaptă în câteva ore.
Știai că o mulțime de fani vor fi prezenți indiferent de oră, și mai știai că vor face orice pentru a atrage atenția idolilor lor, se vor împinge unul în celălalt, le vor striga numele și vor arunca cadouri și scrisori.
Rm: O să fie totul bine, eu sunt acolo, avem bodyguarzi mult mai mulți de data asta, vei fi în mijlocul nostru iar noi în mijlocul bodyguarzilor.
Chiar dacă acesta încerca să te facă să te simți bine, nu putea minți, era extrem de îngrijorat. Nu toți oamenii prezenți sunt fani relației dintre voi doi. Era ora 4:25 când ați ajuns la companie, de unde veți pleca împreună cu ceilalți. Stăteați în parcarea din spatele clădirii urmărind cum oamenii din staff încărcau mașinile cu bagajele voastre și alte lucruri necesare pentru viitoarele concerte. Fiecare membru își îmbrățișa perechea încercând să se încălzească unul pe celălalt în timp ce vorbeau cu camerele imense care aveau să înregistreze totul. Ajunși la aeroport, tu și iubitele celorlalți din trupă erați în mijloc, apoi erau băieții și ei erau în mijlocul bodyguarzilor exact cum a spus Namjoon. La vederea celor 7 lumea a început să țipe și să arunce cu, cadouri, scrisori și multe altele făcându-vă să grăbiți pasul dar o cutie micuță dar destul de grea a fost aruncată direct în abdomenul tău, în partea dreaptă făcându-te să te oprești în loc pentru câteva secunde. Doar Jin a văzut cele întâmplate însă nu a spus nimic deoarece era oricum prea multă gălăgie pentru a auzi ceva chiar și șoptit la ureche. Soțul tă și-a dat seama că ceva nu este bine după cum respirai adânc exact așa cum te-a sfătuit doctorul.
Rm Iubito ești bine? Pari palidă.
Y/N Sunt bine, doar câteva dureri de spate.
Nu aveai de gând să îi spui ce s-a întâmplat, cel puțin nu acum, ar opri totul și s-ar da jos din avion, și trupa are nevoie de liderul lor.
Rm Încă nu mă cunoști suficient de bine baby, crezi că am înghițit-o pe asta? Spune-mi ce se întâmplă.
Y/N Eu..ăm ...
Jin A fost lovită mai înainte.
Rm Ce?! Unde?
În momentul în care ai arătat spre stomacul tău stomacul lui a fost întors pe dos.
Rm Ara..
X Doamnelor și domnilor, avionul privat spre L.A. va decola în 5 minute, vă rog să vă ocupați locurile.
Y/N Namjoon-ah să mai așteptăm..
Rm Nu aștept nimic, Y/N, nu plecăm nicăieri până nu îmi arăți.
Înghițind în sec ți-ai ridicat puțin bluza, doar în locul acela. Ochii lui Namjoon aproape au ieșit din orbite, la fel și a celorlalți.
Y/N E atât de rău?
Rm Baby.. e foarte rău, de ce nu mi-ai pus? Locul e vânăt, dacă... nici nu vreau să îmi continui propoziția. Băieți, noi doi ne întoarcem, nu pot risca nimic.
Băieții nu puteau fi supărați pe faptul că vor pleca și vor trebui să se descurce fără liderul lor, era o situație destul de serioasă. După un scurt la revedere, v-ați urcat într-un van sub privirile confuze a multor oameni pornind imediat spre spital. Tot drumul a fost liniște, mâinile sale îți mângâiau ușor burtica, din când în când îți mai arunca câteva priviri. Imediat cum ați ajuns la spital acesta s-a dat jos primul din mașină, mergând spre partea ta pentru a te ajuta să cobori, lăsându-te să te sprijini de el până când ajungeați la cabinetul doctorului care vă aștepta de când a fost sunată de Namjoon.
Stăteai pe masă mușcându-ți buza de jos în timp ce așteptai ca doctorița să te consulte.
Doc: Oh Y/N, trebuie să ai mai multă grijă de tine, putea fi mai grav de atât, se putea ajunge la un avort spontan sau bebelușul să aibă diferite leziuni.
Ascultai vorbele doctoriței cu ochii în lacrimi în timp ce te uitai la ecranul mic. Namjoon venind imediat lângă tine, luându-ți mâna în mâinile sale pentru a-ți arăta că e acolo pentru tine și că totul va fi bine.
Doc: Fătul este perfect sănătos, nu văd nici o pro.. Oh!
Rm: S-a întâmplat ceva?
Doc: Se pare că bebe s-a întors și ne lasă să îi aflăm sexul. Ați dori să îl aflați acum sau vă trimit rezultatele printr-un plic?
Y/N: Vrem să știm acum.
Doc: Atunci, domnule și doamnă Kim, este o onoare să vă anunț că veți avea un băiețel.
Inimile voastre au început să bată cu putere la veștile mari, erați extrem de entuziasmați, nu vă puteați opri din zâmbit. Buzele lui Namjoon au făcut contact cu fruntea ta în timp ce îți ștergea lacrimile fierbinți pe care nici nu le-ai simțit.
Doc: Mă bucur pentru voi, vă voi prescrie câteva vitamine pentru sarcină și un unguent pentru vânătaie.
Ajunși acasă, încă nu vă puteați opri din holbat la micuța fotografie a băiețelului vostru. Sperai din tot sufletul să semene cu tatăl său, să aibă acele gropițe adânci, acel zâmbet cald și acei ochi fermecători.
Rm: Oh, mă sună Jimin pe cameră.
Y/N: Răspunde, hai lângă mine.
Rm: OK.
Imediat ce a răspuns la apel, pe ecran au apărut 12 persoane care se înghesuiau pe un pat încercând să vadă mai bine ecranul din fața lor.
Jh: Nu cred că răspund, au răspuns?
Jk: Oh, a răspuns,hyung
Jm: Faceți liniște, nu pot auzi nimic
Jk: Hyung, NOONA cum vă simțiți?
Y/N: Suntem bine Kookie, vrem să vă arătam ceva.
În momentul în care ai terminat propoziția, Namjoon a întors camera care acum filma micuța fotografie.
Jk: Ăh, da, nu înțeleg nimic.
Jh/W/N: Lăsați-mă pe mine.
Soția lui Hoseok s-a ridicat de pe pat venind mai aproape de ecran.
Jh/W/N: OMO! Pe buneee!??!! Felicitări!!
Jk: Noona, despre ce vorbesc
Jh/W/N:A baby boy is coming soon.
Camera s-a umplut de țipete și chicoteli, o mulțime de felicitări și planuri pentru cameră, pentru cumpărături. După ce ați închis apelul cu gașca veselă, amândoi v-ați băgat în pat gata de un somn binemeritat lăsând la o parte soarele care era de mult timp pe cer. Namjoon ți-a sărutat ușor obrajii, fruntea, nasul, lăsând pentru la sfârșit buzele.
Rm: I love you.
Y/N: I love you too Joon.
Rm: And I love you, my baby boy.
Spune punându-și capul pe burtică începând să o maseze zâmbind în timp ce în mintea lui făcea lista de cumpărături pentru camera bebelușului.
Bună, încă trăiesc :))
Îmi pare rău că nu am mai postat, am avut câteva probleme și o să încerc să postez mai des de acum. Scuze pentru greșeli, le voi corecta mai târziu.
I've missed you guys, sper că sunteți bine!
💜Stay safe💜
CITEȘTI
BTS reacționează
FanfictionMereu mi-au plăcut genurile astea de cărți așa că de ce nu :)) Îmi pare rău pentru primele capitole, scriu cartea de ceva timp dar puteți observa progresul :]: