Park Jimin
Stăteai și îl așteptai pe iubitul tău dar se pare că a uitat complet de aniversarea voastră și acum el se distrează într-un bar cu băieții. Ai ațipit când telefonul tău începe să sune. Era Jimin așa că ai răspuns fără să mai stai pe gânduri.
Y/N: Alo Jim..
X: Yah te-am sunat să îți spun că iubitul tău se distrează prea bine cu noi, așa că poți să dispari din viața lui.
Vocea subțire a fetei îți provoca greață.
Y/N: Unde e Jimin?
X: Ah bărbatul ăla chipeș se distrează cu prietena mea, acum scuză-mă dar eu urmez, ciao ciao
Ai izbit telefonul de perete și ai început să arunci cu tot ce prinzi în mână. Te-ai tăiat într-un ciob, sângele curgea pe faianța rece dar durerea din sufletul tău era mai mare. Te-ai dus la etaj și ți-ai făcut bagajul. Ai luat o foaie și ai scris simplu și sec "Aniversare fericită, sper că te-ai distrat". O picătură mică de sânge a căzut pe foaie dar nici asta nu ai văzut. Ți-ai luat bagajul și fotografia cu tine și Jimin pur și simplu ai aruncat-o de la geam aceasta căzând în dreptul porții, spărgându-se.
Ai pornit spre casa celei mai bune prietene care te-a primit cu brațele deschise, ți-a bandajat rana dar nu a îndrăznit să întrebe ce se întâmplă, doar se uita la tine cum îți rezervai bilet de avion spre America mâine la prima oră.Kim Taehyung
Erai cu iubitul tău pe canapea. Stăteai în brațele lui iar el se juca cu părul tău moale.
Tae: Iubito, eu trebuie să plec, ai grijă de Yeontan te rog!
Y/N: Sigur iubire! Spui și îl săruți scurt iar acesta se ridică și își pune ambele căști în urechi și pleacă spre studio unde avea repetiții. Muzica era dată atât de tare încât nu a observat când micul cățel s-a strecurat printre picioarele sale și a zbughit-o spre parc. Tu încercai să strigi la el dar degeaba iubitul tău mergea fredonând. Dar se oprește când aude un claxon puternic și ochii îi ies din orbite când vede cățelușul cum tremura de frică în fața mașinii care oprise la 5 centimetrii de acesta. L-a luat în brațe și i-a mulțumit și cerut iertare șoferului apoi a plecat mai mult decât nervos spre casă.
Y/N: Yeontan, unde ai fugit așa? Spui și vrie să îl iei în brațe dar iubitul tău te oprește.
Tae: IA MÂINILE DE PE EL! CÂT DE IRESPONSABILĂ POȚI SĂ FII?! CUM DRACU AM AVUT ÎNCREDERE ÎN TINE? DACĂ YEONTAN PĂȚEA CEVA TE OMORÂM CU MÂNA MEA, M-AI ÎNȚELES?!NU AI PIC DE CREIER ÎN CAPUL ĂLA!
Y/N: YAH NU ȚIPA LA MINE! TU EȘTI DE VINĂ NU EU! ȚI-AI BĂGAT CĂȘTILE ÎN URECHI ȘI NICI NU AI OBSERVAT CĂ A IEȘIT O DATĂ CU TINE! TOT EU SUNT IRESPONSABILĂ? FIE ATUNCI VOI PLECA DACĂ AICI E PLIN DOAR DE OAMENI RESPONSABILI ȘI CU CREIER! CE SĂ CAUTE O PROASTĂ CA MINE AICI?!
Spui plângând și pleci fugind fără să îți iei telefonul. Inima ta era zdrobită, la fel și a iubitului tău în momentul în care ți-a văzut lacrimile. Acum era distrus știind că a fost vina lui iar el nu a făcut nimic decât să țipe la tine. A luat telefonul și te-a sunat dar s-a speriat mai tare când a auzit telefonul sunând de pe canapeaua albă din fața lui. A ieșit imediat după tine, dar nu te vedea tu deja alergai ca nebuna, nici tu nu știai unde, dar nu voiai să mai dai ochii cu el
Jeon Jungkook
Te jucai cu iubitul tău jocuri video. Ca de fiecare dată el a câștigat iar tu ai pus botic. Ai vrut să pleci din cameră pentru că îți suna telefonul dar te-ai împiedicat de un cablu iar toată aparatura era bucățele la pământ.
Jk: IDIOATO, AI IDEE CÂT AU COSTAT ALEA?! CÂT DE ÎMPIEDICATĂ POȚI FI? EȘTI OARBĂ ȘI NU ȘTIU EU? DISPARI!
Nu ai mai spus nimic ci pur și simplu ai urcat la etaj și ți-ai pus toate hainele în valiza neagra de sub patul vostru. Ai plecat spre casa părinților tăi care mereu te-au primit cu brațele deschise.
Y/N: Tati, îmi faci o favoare?
Acesta a acceptat și a doua zi cineva a bătut la ușa iubitului tău
X: Bună ziua aveți un colet pe numele Jeon Jungkook
Jk: Da eu sunt, de la cine este?
X: Expeditorul este anonim, semnați aici
După ce Jungkook semnează acele hârtii poștașul face semn unor băieți să intre. Pe ușa intrau oameni cu aparatură nouă, chiar mai bună decât cea veche. Știa foarte bine de la cine sunt, acum se simțea mai prost decât o făcea după ce ai plecat tu.
X: Domnule Jeon, aveți și asta!
Jungkook ia plicul în mâinile sale și îl deschide ușor oftând
"Sper să fii fericit, game over"
Acum toată lumea i-a căzut în cap și-a dat seama că tu ești mai importantă pentru el decât tehnologia sau orice altceva
CITEȘTI
BTS reacționează
FanfictionMereu mi-au plăcut genurile astea de cărți așa că de ce nu :)) Îmi pare rău pentru primele capitole, scriu cartea de ceva timp dar puteți observa progresul :]: